Vrućina

remek djelo!!!!

sjajan film!!!atmosfera,rezija,scenarije nepredvidljiv do samog kraja,nema preseravnja ni isforsiranih scena,glumci savrseni se niro-pacino briljiraju u svakoj sceni a i ostala ekpia nista ne zaostaje cista petica

dobar krimi

Naporan, ali iskuplja se na kraju. Birajte-ili De Niro ili Pacino. Na kraju nema mjesta za oba.

najbolji

Nezahvalno je proglasit nekim fil najboljim,makar to bilo i subjektivno,ali michael mann je napravio jeben posao ovde. Val Kilmer u ulozi života,De Niro u jednoj od uloga života. Vrhunski odrađeno,temeljito,uvjerljivo,iscrpno,detaljno. bez pretjeranih scena nerealnog preživljavanja i čudesnog izbjegavanja tisuća metaka... Strane su podijeljene ali gledatelj se s vremenom opredijeli nekako za Neila i njegovu ekipu...

ODLIČAN!

Mene je fim oduševio,jedan od boljih akcijskih iako je stariji! Odlični glumci, majstorski odrađen posao!

The Heat. Michael Mann

Divota. Savršenstvo između velikih glumaca. Možda najvećih...

...

Film je vrlo dobar, al da u njemu ne glume ovi glumci to bi bio samo još jedan u nizu kriminalističkih filmova... Sjajna gluma, prvenstveno Pacina i Kilmera, ali i de Nira naravno!

Spoj Legendi

Film "Heat" spada u moj top 10 filmova. Ne znam šta bi filmu prigovorio, jer prigovora nema. Od početka do kraja ovaj kriminalistički film je napet, prati ga fenomenalna glumačka ekipa predvođena legendama De Niro- Pacino (ostali su isto odlični Kilmer, Sizemore, Voight)...Jedino me kraj ne oduševljava, ali vjerovatan je jer odgovara liku kojeg glumi De Niro. Jedne od najboljih akcijskih scena ikada snimljenih na filmskom platnu (obavezno gledati u surraund okruženju i maksimalno pojačanim tonom)...Čista desetka!!!

Legendarno

Najbolja pucnjava ikada snimljena na filmu. Navodno je film po završetku prikazan pripadnicima USMC-a koji su oduševljeno pljeskali na svaku promjenu "okvira" u oružjima što govori o tome koliko su glumci bili dobro pripremljeni za film. Malo razočaravajući završetak s obzirom da se gledatelj jako veže za negativce u ovom filmu :-(

pffff

što reći o ovoj sagi o borbi dobra i zla? ovoliko poznatih faca i dobrih uloga nisam gledao od Apokalipse danas. Obožavam ovaj film zbog onih ''sporih'' dijelova gdje Mann prepušta kameri da priča film(što se desilo s tim likom nakon colaterala?) De Nirov lik je ne ponovljiv..radoholičar,perfekcionist u svom poslu koji mu je zapravo život nasuprot Pacinu i njegovom usklađivanju posla kojeg obožava i sjebane obitelji koja je u rasulu...Odlične pojave Toma Sizermorea, Vala Kilmera i Charlize Theron U ovom sam vidio najbolje uhvačenu akciju kamerom iz ruke i opčenito najbolju uličnu pucnjavu ikad. ma nemam više riječi a ni vokabulara kako da opišem ovo remek dijelo..

Sudar “divova”

“Vrucina” (1995) je jos jedan dokaz izvrsne rezije Michael Manna, dotad poznatog po klasicima kao sto su “Lovac na ljude” (1986) i “ Posljednji mohikanac” (1992). Ovaj policijski triler o pljackasu Neilu McCauleyu (Robert De Niro), kojeg zeli uhvatiti okorjeli murjak Vincent Hanna (Al Pacino), je uzbudljivo i vizualno ostvarenje i mozda posljednje veliko djelo svoje vrste. Dva “diva” sedme umjetnosti, De Niro i Pacino (Mann je 1999. god. s njim suradjivao i na “Probudjenoj savjesti”), ovdje su odradili posao na vrhunski nacin, prikazavsi svoje likove kao obicne ljude primorane odvojiti profesiju od privatnog zivota. U filmu se pojavljuju samo jednom i to u antologijskoj sceni u kojoj razgovaraju licem u lice. Treba spomenuti i sjajne, realisticne prizore pucnjave i vizualan prikaz Los Angelesa, a zavrsnica je majstorstvo za sebe. “Vrucina” je remek-djelo koje ostavlja bez daha i vjerovatno najbolje Mannovo ostvarenje dosad. Ocjena filma : 5

savršenstvo!!!

AL Pacino+Robert De Niro+Michael Mann= 5+++++!!! Jedan od remek djela uz kojeg sam odrastao i ponovno mu se vraćam!!

Remek djelo za sva vremena

Ovo je jedan od najboljih akcijskih filmova svih vremena! Iskusan redatelj, glumačka postava iz snova, odlično razrađena priča i likovi...sve je savršeno! Najzaslužniji za ovaj film je svakako Michael Mann, jedan od najvećih redatelja koji je toliko puta ispričanu priču, o neuhvatljivom kriminalcu i iskusnom policajcu koji živi samo za svoj posao, ispričao na najbolji mogući način. Ne samo da je film krcat izvrsnim akcijskim prizorima, nego se u filmu pojavljuje toliko zanimljivih likova od kojih je svaki obrađen do detalja i svaki ima svoje mjestu u ovom jedinstvenom filmu. Ipak posebno mjesto zauzimaju Pacino i De Niro, žive filmske legende i možda najkarizmatičniji glumci današnjice. Veliki sam fan njihovih filmova, a vidjeti ih zajedno u istom filmu i istoj sceni je vrhunski filmski doživljaj. Scena u kafiću je maestralna, gdje je Mann sve učinio da njihova karizma dođe do izražaja (cijela scena je snimljena sa dvije kamere, bez glazbene podloge i bez ikakvih efekata). Iako film traje skoro tri sata, ni u kojem trenutku nije zamoran, jer je svaki detalj filma odrađen vrhunski (uvodna scena, upoznavanje glavnih aktera i njihovih života, postupno uvođenje novih likova, pljačka banke, konačni obračun...) Film koji se obavezno mora pogledati svaki put kada se za to ima prilika, jer ovakav film i ovakakve glumačke veličine na jednom mjestu se jednostavno ne smije propustiti!