Hostel

hossranje

Prvi put sam ga odgledao kad je izasao i bio je ultra naporan i dosadan,sad sam ga ponovno odgledao na tv-u jer mozda prvi puta sam imao druga ocekivanja(nisam se uzivio ni malo u film),sad jos gore,neznam sto je gore-od likova ili prikaza europe,ponasanja amera i njihova filozofija,najgore sto nije zabavan,nije ni strasan,nije ni zanimljiv,nije nista to bi trebalo biti...To je mozda subjektivno misljenje jer sam pregledao stvarno mnogo horrora,ali usporedujuci s azijskim americki novi val horrora izgleda poput baywatcha spojene sa santom barbarom,film vrijeda gledatelje dosadom i svakom scenom,postujem uvijek vise filmke stvaratelje od kriticara(svaka baba voli kritizirati ukljucujuci i mene,umjesto da snime film pa seru),ali ovo je jadan film,ako uzmemo u obzir da je imao kakav takav budzet,izgleda da su ga radili prek kurca,to se vidi po glumi i atmosferi,a reklamni slogani za film su vise trash,tuzno sto se trosi danas vise na marketing,nego na film opcenito kao djelo,totalno nepotreban film i dosadan,troma radi bolje filmove(i to bez budzeta),razvucena glupa prica(koja pokusava biti ozbiljna sto je tuzno)do gore scena od kojih nike koristi,kraj glup,film predvidljiv,eto to su moji najbolji dojmovi da ne vrijedam previse,nikome nebi preporucio film jer je naporan i usminkan na americku ideologiju(ameri su najpametniji i totalno su najbitniji na svijetu,europljani su zaostala stoka i primitivni narod-izmedu redaka dok se ceka par scena mucenja),idem gledati toxic avenger da se nasmijem nakon ove depre od horrora.

ZA POČETNIKE

Za one koji misle da horor film mora biti sto krvaviji.

Oko...

Ovaj film će ostati zapamćen po tome što je pokrenuo podžanr horor filmova zvanih torture porn, a to ga automatski svrstava u povijesne horor filmove, što god pričali o ovom filmu. Redatelj Eli Roth je očito dobro znao što i kako želi snimiti, jer da je htio mogao je uzeti neki stari film i napraviti rimejk kojeg će ljudi zaboraviti nakon prvog gledanja. On je stvorio nešto, ne znam što, što ovo filmu daje poseban ugođaj, i čini ga vrlo gledljivim. Scene mučenja dobro odrađene, u smislu da vas prođu trnci, ne oni trnci zbog jeze, nego što rade jadnim ljudima. I kad u to smjestite priču oko koje se vrti cijeli film, dobijete jedno više nego solidno horor iskustvo. Film nije remek djelo, ali će ostati zapamćen u analima horor povijesti, u to sam siguran.

hostel

bez obzira sto ovaj film obiluje vec vidjenim i prenabudjenim scenama, sto mi se gadi, jel daje filmu plitkocu, ipak cu reci da se radi o dobrom filmu. zato sto film ima jako, jako dobru pricu, a i ima par fenomenalnih scena.. Jay Hernandez los kao obicno.

Odlično

Nisam ljubitelj horora gdje se prolijevaju hektolitre krvi ali ovaj film mi se zbilja svidio jer nisam ništa očekivao osim da će biti krvav. Scene nasilja i klanja su tako realistične da sam dvojio jeli riječ o dokumentarcu. Ne baš duboka priča, eksplicitni seksualni sadržaji i dosta anonimni glumci minus su ovom filmu. Usudio bih se reći da je film odlićan jer je odmah od ovih ostalih američkih popcorn horora koji nisu nimalo šokantni nego samo zabavni. Hostel je iskreno rećeno zbilja šokantan, najviše zbog prikaza tmurne i primitivne slovačke i onog gradića koji može podsjetiti na neke slavonske gradiće. Film vrijedi pogledati radi količine šokantnosti a tome pridonosi mrdajuća kamera i psihodelične lokacije - napuštena umobolnica i muzej.

krvavo

meni film nije bio loš. istina, ima tu par propusta (kao npr.kako je slovačka i uopšte europa, predstavljana). ipak, nezaboravna mi je scena kada se japanka baci pod voz. a malo mi je i kraj "prazan". ocjena- 3,80

zaboravi me brzo

puno najava za nesto sto bi dijete u skoli bolje reziralo.obavezno pogledati tako da mozete rec ad ste gledali jedan los film ;)

Debilana!!

Film kao prvo vrijeđa inteligenciju.Kao drugo izgleda da Ameri misle da je Europa jedan veliki kupleraj i da svi manje-više žive primitivnim životom.Film je toliko dosadan i predvidljiv da bi i dijete napravilo bolji film, a scene su nikakve.Kao da nismo u drugim filmovima vidjeli sakaćenje ljudi.Više je takvih scena u filmu Spašavane vojnika Ryana koji nije horor nego drama.Jedino neznam zašto je film toliko napuhan, jer se po ničemu ne razlikuje od ostalih trash horora.Jednostavno VELIKO SRANJE!!!

Ocjena recenzije: 2.71 Tvoja ocjena: -

mrak film

Film od kojeg vam se ledi krv u žilama,ima scena koje će vas još dugo pratiti - u snu i na javi.Davno nije bilo ovakvog mračnog i krvavog filma,a što je najgore od svega - to sve možda postoji zbilja,nije nestvarno i nemoguće.Jako dojmljivo!Preporučam pravim horor fanovima.Odlično.

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Horror nove generacije

Svakom većem horor fanu poznato je da na kraju uvik zločesti ubojica/čudovište ostane živ, i to je neki trademark kod tog žanra. ode je pak, najveća baza upravo ta šta je na kraju pozitivac onaj koji popizdi i sredi zle, naravno, ne cilu organizaciju, ali ipak nemali broj. Ovaj film mi se sviđa ne zbog gore scena, kojih i nema nešto puno, niti je ovo uopće strašan film (puno je krvavija recimo Koliba straha), već zbog same priče, dijaloga među likovima i tog odličnog finala. Mislin da je ovo doista horror nove generacije u kojoj pozitivci zakolju negativce da ti još tih negativaca bude žaj. :))) A i one dvi ženske su pizde i po. :P

bolesno

film je bolestan, uopće nije strašan. zadnja opcija filmova kada nema ništa na televiziji!!!!!!!

A šta reći o ovome filmu?

Odgledavši ovaj film, ostao sam dosta razočaran. Vjerovatno je to zbog činjenice da se o filmu puno pisalo i govorilo, spominjalo se ime Tarantina, tako da sam i očekivao film koji takve najave opravdava. Međutim, dobili smo film koji nije ništa posebno, a sva njegova posebnost temelji se na velikim količinama krvi i brutalnim scenama rezanja ljudskih tijela. Čak ni one nisu na mene ostavile posebni dojam, kada se ima na umu da se danas sa efektima i šminkom može svašta postići. Možda da su brutalne scene stavljene u funkciju kvalitetne priče, film bi kao cjelina izgledao bolje, ali ovdje kvalitetne priče nema. Par nelogičnosti u priči film u krajnjoj liniji čine smiješnim. Npr. treći tip traži svoje prijatelje i ženska ga odvede uneku vukojebinu i oronulu tvornicu gdje su mu prijatelji otišli, kao na izložbu. Pa čak ni Amerikanci nisu toliko glupi da popuše takvo što. Drugo, kada junak uspije pobjeći iz tvornice od ''mesara'', čuvši vriskove jadne Japanke, odluči se vratiti po nju i spasiti je. Mo'š mislit! Normalan čovjek bi bježao koliko ga noge nose. S druge strane, gledatelju nije problem već u ranoj fazi filma otkriti tko stoji iza brutalnih ubojstava, tako da ni to ne predstavlja veliko iznenađenje. Nadalje, u filmu je Europa prikazana kao neka zaostala sredina (pogotovo Slovačka) gdje nitko ne izgleda normalno, svi samo seksaju, drogiraju i piju, a ženske su kao manekenke koje jedva čekaju da vide Amere pa da završe s njima u krevetu. Rijetka scena koja me je dojmila je kada banda djece zaustavlja zlikovce koje progone našeg junaka, a klinci im razbiju auto i doslovce ih sravnaju sa zemljom. Sve u svemu, film koji me je dosta razočarao, budući da se o njemu dosta pričalo. Da nije bilo tako, možda bi film i dobio veću ocjenu.

originalno!

ja neznam što se danas ljudima treba ponuditi da bi rekli:"dobar horor". Klaonica ljudi u Slovačkoj...nije strašno, dosadno, čak i smiješno...e sad si zamislite da ste vi jedan od onih glupih amera i da se nađete u takvoj situaciji( naime, lakše zamislivo nego da vas sam vrag opsjeda ili da neka crnokosa klinka izlazi iz telke)....eeee sad više nije niti malo smiješno a ni dosadno...film je jako dobar, i inače sam zagovaratelj ovakvih triler horora kao što je slagalica strave, negoli nekih paranormalnih "sf" horora.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Puno vike nizašto

Ovaj film su hvalili i reklamirali na sva usta, tako da sam STVARNO puno očekivao od njega. Šteta što je film prosječan. Nije baš strašan, previše se oslanja na fuj-krvave scene a ima premalo jeze, tako da više spada u žanr splattera nego horora. Ako ste za horor koji će vas baš prepasti, pogledajte The Descent. Ako ste za gadarije, pogledajte Hostel. Simple as that.

bzvz

ne znam kaj da kazem. Uopce nisam impresionirana. Da me bar malo prodrmao, uzrujao ili zastrasio film. Nista od toga. Jeednio kaj sam osjecala dok sam gledala je bilo gadjenje jer nemrem vjerovat da bi neki ljudi stvarno mogli muciti neko drugo ljudkso bice. Uzas. Cak sam se i cerekala ko luda na najodvratnijim dijelovima; npr.kad zei visi oko do brade... Sve u svemu, losh film. Daleko od najgoreg horora godine, kao sto neki kazu..

Ocjena recenzije: 1.6 Tvoja ocjena: -

Mmm da... Ko ku to koga zaj..

Kako sam čuo ovaj flim je trebao bit remek dijelo u području horora. Iako nisam fan takvih filmova odlučio sam ga pogledat jer je Tarantino sponzor. I tako film počinje. Prvih sat samo sise i trava (da se malo ufuramo) pa poslje slijedi ko neki horor. Par rezanja prstiju i jedno oko. I to bi bilo to. Ne kažem da je film loš ili da je promašen slučaj, nego su ga samo stavili pod krivi žanr. Jer priča je čak i zanimljiva i dosta dobro razrađena do najmanjih detalja. Sve je lijepo objašnjeno i donekle realistično. 3 pijatelja žele ševit sve šta im se nađe na putu i tako se sjebu (vjerovatno je poruka: Misli prije s gornjom glavom). Ovaj film treba shvati kao triler/horror s naglaskom na triler.Nešto kao Kad jaganjci utihnu (da barem s nečim usporedim). Jer tako se pristupa skroz drukčije prema filmu i počinje bit bolji. Ne čekaš cijelo virijeme da neko nekoga zakolje.

Brrr... Bolesno

Ovaj film će se vjerovatno svidjeti samo ljubiteljima opakih i nemilosrdnih horora. No, meni se osobno ne sviđa nimalo, iako obožavam horore.

Jako dobro

Meni je film jako dobar. Jos nisam gledao ovako brutalan horor. Inace volim horore i filmove sa napetom atmosferom. Scene rezanja i krvi prikazane su dosta realno i sa mjerom. Mislim da se redatelj povodio sa uzrecicom sto je previse ni sa maslom nije dobro. Film ima smislenu radnju. Osim toga zvuk filma je za svaku pohvalu. Ne znam na sto ostali gledatelji obracaju paznju, ali ja obracam na detalje, U ovom slucaju to je zvuk. Dobro je odradjena ona scena kad onu kurvu (je.. joj pas mater) pokupi auto. Nakon te scene svi prisutni u kinu jednoglasno su rekli - to majstore!

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

Hostel katastrofa

Katastrofa! Već mi je puna kapa ovih naveliko najavljivanih horora i na kraju ništa od toga. Pametni amerikanci su došli u zatupanu europu i nalete na slovačke koljače bu-huu..Priča je puna rupa, stravične scene se mogu svesti na 2 minute cijelog filma i nije puno prikazano..bezveze..samo se može naslutiti da se događa nešto užasno.Ja sam baš razočarana..

stravično upečatljivo

potpuno mracan film o kojem ne treba previse govoriti vec ga pogledati i doziviti. mene je odusevio.

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Hostel pun krvi

Najbrutalniji film godine,ovaj film morao sam pogledat jer je Quentin tarantino takoder radio na par scena.Ocekivao sam brutalan film pogledajući prijasnji uradak elia rotha "Kolibu straha" koja mi se osrednje svidao. Film bi mogao usporediti sa "Slagalicom strave" i"teksas chainsaw massacre", radnja filma je zapocinje sa dva amerikanaca i jedanim islandaninom, oni putuju po Europi da bi otkrili cari amsterdama i sexa.Poslusajući savjet jednog tipa da je Slovačka najbolja, da ima najbolji hostel i da djevojke jednostavno obozavaju Amerikance. Pocetak filma je cista pornjava, bez ikakve cenzure a druga polovica cisti masakr. Masakr pocinje kada se nadu na putu ljudi koji placaju masnu lovu da bi masakrilali zive ljude ( Konc logori nisu do koljena ovome ) nakon sta im je lov na zivotinje dosadio. Po meni film uopce nije toliko los, niti odličan, solidan triler a kraj mi je jednostavno predobar, žeđ za paklenom osvetom. Zahvaljujuci uspjehu filma, snima se nastavak.

Ocjena recenzije: 3.57 Tvoja ocjena: -

KRVAVA EGZOTIKA ISTOČNE EUROPE

Imao sam priliku vidjeti Hostel na pretpremijernoj projekciji u Cinestaru, koju je, uz distributera, organizirao " Žuti titl": prva prava alternativna filmska enciklopedija u Hrvata. Čitajući najave, i podatke o otvaranju na USA kino tržištu ( 19 mil $ prvi weekend ),sve mi je djelovalo kao konaćno"pravi" horor u kinima. Najavljivan uz potoke krvi i kao najstrašniji uradak žanra, stvarno je bio izazov za otići u mrak kina na dva sata straha. I slijedi razočaranje, jer je očito da su cenzorske škare onemogučile realizaciju sjajne ideje redatelja Eli Rotha, koji je svojim prethodnim filmom " Cabin Feaver" pokazao da je odrastao uz največe legende horor žanra. To se i vidi kroz cijeli film, te on svojim posvetama žanru, i osobama, nadopunjuje sve što nije moglo biti u samom filmu. Pogotovo angažiranje Takashi Miikea, kultnog redatelja japanskog reality horora, ali i sjajnih ubacivanja detalja ( u sceni susreta u predvorju hostela, na tv-u se vrti scena iz Pulp Fictiona sa S.Jacksonom,i sa češkim subtitlovima )što je namijenjeno stvarnim zaljubljenicima ovog cesto podcjenjivanog žanra. Ipak još moram napomenuti izvrstan odabir lokacija na kojima je film sniman, pogotovo što su prostori ovog dijela Europe totalno egzotični ogromnoj večini gledatelja u svijetu. Naravno da u filmu ima krvavih scena, mračne atmosfere, sjajna kamera koja svemu daje atmosferu filmova sedamdesetih, par sjajnih "iznenadnih" obrata, koje sad neću otkrivati, a mlađa će publika sve gledati stisnutih ruku, priljubljeni jedno uz drugo, te će s predumišljajem odlaziti u hostele. A ja ću pričekati redateljsku verziju na dvd-u, gdje će sigurno biti dodatnog materijala koji nedostaje da Hostel bude nešto više od prosječnog horora našeg vremena. Za kraj posebna pohvala organizatorima pretpremijerne projekcije, jer su na ulazu dijelili papirnate vrečice za "prvu pomoć", što je stvarno ispalo originalno !