Šuška se, šuška!

Uvreda 'Diplomcu'!

Rob Reiner je nekada davno radio jako dobre filmove ('This Is Spinal Tap', 'Stand by Me', 'When Harry Met Sally...', 'Misery'...) te od njega možete očekivati solidan film no 'Rumor Has It...' to jednostavno nije. Zašto? Pa sama ideja da je Kevin Costner čovjek koji je napisao 'Dimplomca' je blesava a stvari postaju još gluplje kada zaručena Jennifer Aniston spava s Costnerom te ga na taj način svrstava među rijedak broj ljudi koji su spavali s tri generacija žena jedne obitelji. Naravno istu stvar je napravila i njena mama pobjegavši u Meksiko tražeći Costnera tjedan dana prije svog vjenčanja?! Ovom nizu nevjerojatnih ponašanja likova treba dodati i oprost prevarenih muških likova koje tumače Jenkins i Ruffalo u ulogama oca i zaručnika; a sve to zbog nevjerojatne ljubavi. Takvu količinu gluposti može samo Hollywood servirati nadajući se komercijalnom uspjehu ubacivši prilično dobru glumačku ekipu koja nažalost nema što glumiti. Filmu fali ozbiljnije radnje, bolje karakterizacije likova te općenito dubine na svim poljima. Da sve nije tako crno, treba spomenuti i jedine smiješne dijelove filma; oni naravno uključuju Shirley MacLaine koja je jedina osvježenje. U globalu 'Rumor Has It...' je blijed, nezanimljiv te nadasve glup film koji nema ništa novoga za ponuditi i preporučam zaobilaženje, jednog od najgorih filmova u Reinerovoj karijeri, u širokom luku.

Shirley MacLaine

Komedija kojom dominira S.MacLaine i jdina koja se zaista može izdvojiti u ovom filmu.Originalna tema filma s odličnom straom bitch. Slažem se da J.Aniston ovdje nastoji povratiti slavu dobivenu kod "Prijatelja" ali MacLaine je zadobila svu slavu ovoga filma!Ako hoćete vidjeti kako vremešna straica vlada filmskim platnom pogledajte film ali samo zbog nje a ne zbog J.Aniston!

SHIRLEY the BITCH

To je ono najbolje što pruža ova simpatićna komedija temeljena na ideji " što bi bilo " iz Diplomca ( The Graduate ), kultnog filma cijele generacije 70-tih. Stara dama Shirley, svojom bitchie ulogom dominira cijelim filmom, koji osim ineresantne ideje zapleta, nema ništa po ćemu će se pamtiti. Čak i slatkasta J.Aniston nije "starici" ni do koljena, pa joj nemože pomoći ni loša kemija prisutna kod osvajanja mr.Bourougsa(K.Costner ).Vjerojatno se kroz ovakve uratke pokušava vratiti slavi " Prijatelja ", no glavni je problem što ovakav stil komedije više definitivno nije in. A to se vidjelo po tragičnom otvaranju za Božić 2005 kad je isti trebao biti veliki hit sezone. Za kraj : živila Mrs Robinson tj. Mrs. MacLaine !