Amelie

Superiška

Odavno nisam gledao film koji mi je "legao" kao Amelie. Sve je super urađeno, a posebno muzika. Nije najbolji film koji sam ikada gledao, ali jeste jedan od najboljih. Ovo je jedan od filmova koji možeš pogledati i 10 puta a da ti ne dosadi

poseban

vrlo lijep film

zanimljiv

dobar..ugodan..izvrstan :) drag mi je ovaj film

Amelie

Film nakon kojeg se osjećate bolje...

Amelie

topao, simpatican film

Amelie

Sto reci... film je jednostavno toliko pozitivan i sladak, i nakon sto ga pogledas jedino te moze ostaviti u toliko pozitivnom raspolozenju da bar na kratko vrijeme i dalje mislis da je zivot lijep :)

zgodno

glavni adut uspješnog filma je interesantna fabula uokvirena u veselu "zeleno-narančastu" atmosferu. uspješno se, ali odmjereno, pritom odmiće od klasičnih romantično-komedijskih priča, dovoljno da se ne izgubi u vlastitoj posebnosti, ali niti da postane previše vezana uz klišeje. bilo sa ljubavne ili humoristične strane priče. scenografija, i donekle glazba, odlično prate ugođaj, a glavna se glumica, i glumom i svojom pojavom, više nego odlično uklapa u cijelu priču, što je redateljev (a i njen) ponajveći uspjeh tokom snimanja filma.

Simpa

Amelie je stvarno simpatičan, urnebesno smiješan, topao film u kojem prije svih briljira Audrey Tautou. Prije gledanja već sam imao u glavi da će Amelie biti previše precijenjen film poput Titanika ali je Amelie ipak ispao jedan od onih rijetkih filmova koji vas ugodno iznenade.Preporučujem.

Amelie

Tako orginalan, tako divan film! Nježna, djetinjasta, pametna Amelie pokazuje nam Pariz kakvim ga ona vidi, rasčlanjenog do nasitnijih detalja, jer u malim stvarima je sreća :) Ovo je jedna ljubavna priča koja će vam popraviti raspoloženje, koja će vas dirnuti, u kojoj će te se zasigurno pronaći, makar na tren, i koju će te željeti gledati opet i opet i opet :)

predivno :]

Film je zaista poseban. Premda je riječ o pomalo nerealnoj priči, redatelj je pronašao načina kako podjednako zadovoljiti i one maštovito raspoložene kad je riječ o ljubavi, kao i one koji se drže podosta pri zemlji, pritom ne pretjerivajući u niti jednoj od perspektiva. Utjelovljenje lika Amelie, glumica Audrey T. odradila je i više nego odlično, kao i ostatak ekipe, što je također pridodalo fantastičnoj atmosferi. Mnoštvo boja, osjećaja....predivno. Mislim da bi svima trebalo malo više slobode i maštovitosti, svijet bi bio ljepši...;D

slatko - gorka bajka

Prvi put sam pogledao Ameli, i nakon toga redovito ju gledam kada uhvate hladni dani. Priča o dobroti i ljubavi koju bi svaki čovjek trebao imat u svom srcu, naprosto nadahnjuje. Široka paleta likova, pridonosi samoj atmosferi filma. Ameli je jedan od rijetkih filmskih uradaka koja zapravo moze natjerati čovjeka da razmisli o svom zivotu,i da se barem malo popravi. Jer svatko od nas ima sličnu priču kao i Ameli.

auf :)

malo mi je u nekim trenucima bilo jezivo koliko slično razmišljam kao Amelie.. pa mi je i ocjena filma dosta subjektivna.

poseban

Vrlo poseban i lijep film koji vraća vjeru u pravu ljubav.

kako sam se rijesila svoje predrasude o ljubicima

lijepo, doista lijepo... sto mozemo da naidjemo jos na filmice koji ce da nam vrate vjeru u ljubav, ili ce barem djelimice poljuljati nasu sliku/predodzbu o iskvarenom, zlom i podlom svijetu. amelie je preslatka, drazesna prica. amelie je svjetlo u velikom mracnom kosmosu savremene komercijalizirane kinematografije.

Divno...

Ovo je jedan od onih filmova koji te natjeraju da se zamisliš nakon što ih pogledaš. Prica je bajkovita, gotovo nestvarna. Redatelj je odlicno uspio spojiti bezbroj nepovezanih situacija u jednu cjelinu. Atmosfera je predivna. I vizualno i auditivno. Glazba na poseban nacin docarava carobni svijet Amelie Poulain u kome nas uci kakvi bismo trebali biti. Ocjena: 5

Na istoj valnoj duljini...

Amelie. Ako sam se u ijednom filmskom liku pronašla onda je to Amelie. Zbunjena u velikom svijetu?a usamljena u svom svijetu mašte? ?pronaći nekoga?kome je mašta stvarnost?kome je kreativnost sloboda?ima li veće sreće? Ako bi htjela uskočiti u bilo koji film?bio bi to Amelie. Dijete mašte zarobljeno u odrasloj osobi?malo je potrebno da se oslobodi i da svoje unutarnje šarenilo prospe okolo po sivom betonu? ?voljeti? ?maštati? ?biti dijete? ?i biti sretna? Amelie?ideal moje sreće. :o)

amelie

izuzetan film pun topline i života...pokazuje kako je malo potrebno za sreću,podsjeća nas kako možemo sitnicama poboljšati život ljudima oko nas...dobrota-ta davno zaboravljena disciplina upravo izbija iz svih sekvenci ovog filma...poruka je jasna:dobrota se isplati jer ishod je osobna sreća

najljepsi film!

mislim da nema osobe koja bi mogla reci nesto lose nakon sto pogleda ovaj film. Toliko je lijep i sladak, glavna glumica slatka i dobra, genijalka! Pocetak filma je deprimirajuci jer joj umre i ribica i stara, i to na sasvim neobican nacin, nastavak filma je predobar. Mjuza je bas u skladu sa radnjom filma; francuske pjesmice... Ostali likovi su takodjer odlicni; svatko poseban na svoj nacin. Ideja da pomogne sto vecem broju ljudi je stavrno super i nacini na koji je to izvodila su presmijesni i originalni. Boje u filmu su prekrasne; crvena, zuta, narancasta, zelena...sve u skladu sa radnjom filma. Dok sam gledala film, zamisljala sam si kak je dobra ideja da promatras zivote nekolicini ljudi i pokusas im pomoci i mozda ih promijeniti. Samo sto bi meni to ubrzo dosadilo... Ali, ovo je ipak film :) Odlican je i pogledala sam ga 5 puta vec..

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -