Ja i ti i svi koje poznajemo

Nebi se moglo

reći da je ovo film za rabibrigu jer govori o egzistencijalnim pitanjima na našem "predivnom" planetu zemlja sa "predivnim" ljudima koji nas okružuju. iako je takva tematika ovaj bi film usporedio sa (ribom) (ne zato što je u jednom djelu ribica prikazana u filmu)nego zato što film sjeda kao i riba nakon što je pojedemo...dakle zdravo i bez bolova u trbuhu od prenajedenosti ili nadutosti(naravno ako riba nije pokvarena ili stara).odlično odlično prekrasno...oduševljen

njeeeznooo i malo tuznoo

ovaj film me totalno odusevio dok sam ga gledala..pocne malo mracno, kao o ne jos jedan nemanamspasa egzinsencijalistički film, ali ipak pravlada ljudskost i pozitiva..svi teški motivi prikazani su okrutno istinito a opet s dozom humora i nade jer, uostalom, tako se i nosimo sa sranjima u životu..najsimpatičniji mi je prikaz 'konceptualne umetnice' vs kustosice galerije..ona iskreno stvara svoja djela a kustosica naravno sere ali je presudna za uspjeh..eh ta umjetnost, tko li nam je servira ccc...jakojako lijepi film

Ružno je lijepo

Ovaj film govori o običnim, svakodnevnim ljudima kojima je zajednička osobina povučenost, introvertiranost i težnja k samoostvarenju. S glavnim protagonistom Richardom se upoznajemo u trenutku kada ga napušta žena, zbog nama nepoznatog razloga. Svijet u kojemu i za koji je živio polako mu se počinje rušiti. Sa sinovima s kojima bi trebao imati human, pa i prijateljski odnos, niti ne komunicira, unatoč svim svojim nastojanjima. Njihov novi tata je postao računalo, a svom biološkom ocu s kojim i žive nakon razvoda (pomalo čudno) priuštavaju tihi tretman. Richard je za razliku od Christine (Mirande July) uvijek bio racionalan i objektivan, no usprkos tome nije mu išlo. Rekao je da je spreman za nova iznenađenja i čuda u svom životu, a kada mu se pružilo, upoznavanjem s pomalo ekstravagantnom umjetnicom panično uzmiče i bježi. Christine živi potpuno drugima načinom života i ima drugačije svjetonazore, no nije ništa sretnija od Richarda, samo je možda malo spremnija i odlučnija da nešto promijeni. U filmu su gotoo svi likovi osamljeni i žude za dodirom kojega nije lako dobiti. To je priča o nastojanjima da se oni uspostave, a budući da je svaki individuum poseban on to neće ostavarivati na jedan uniformirani način, otuda različitost i zanimljivost. Ja sam se u ovom prikazu ograničila samo na dvoje glavnih aktera, ali takva analiza bi se mogla napraviti baš sa svakim likom u filmu. Tek Kada su se ruke R&C spojile, oni su shvatili da je to ono pravo, jer što je čovjek ako nema nekoga uza sebe...I kao što dida kaže prije nego što će riba pasti s krova: Barem smo zajedno u ovome! Film ima nekoliko originalnih humorističnih dijelova, glazba je dijelo M. Andrewsa koji je zasužan i za onu u Donnie Darko, te benda Spiritualized. Ako imate jednostranu sliku svijeta i niste baš otvoreni za uvrnute stvari, ovo i nije film za vas.

simply irresistable

kako reče jednom pokojni robert palmer... fuck old people, fuck peace... a opet genijalno i sasma pozitivno