Memento

enigma

Svi su nahvalili ovaj film a ja se ne želim osjećati kao uljez da ga i ja ne pohvalim, iako nisam pretjerano oduševljen ovim filmom - možda zato jer ga nisam potpuno shvatio. Radnja film ide unazad i to zahtijeva da pamtim svaki kadar i dijalog ovoga filma, što ga svrstava u jedne od najzahtjevnijih filmova što sam ih gledao. Neki ljudi su se požalili da je film dosadan - ja bih tu ubacio repliku, film jest dosadan ako se ne prati radnja i ako se ne uživimo u priću. Sve zavisi o tome tko voli ovakve vrste trilera, ipak ovo nije za ljubitelje adrenalinskih trilera, ali će zato doći na svoje ljubitelji psiholoških trilera. Osobno, meni je bolji vrlo sličan film The Machinist sa Christianom Baleom u glavnoj ulozi, koji je zanimljiviji, atmosferičniji, mračniji, šokantniji od ovoga filma, a koji kotira kod kritike ispod ovoga filma koji je na ljestvici TOP 250 filmova svih vremena. The Machinist je puno bolji film i neka ga pogledaju oni kojima se svidio ovaj film. Kod ovoga me filma zasmetalo ponavljanje kadrova, kao i konstantno ponavljanje istih imena. I kamera je stalno fokusirana na lica uloga, nema krupnih kadrova, scena iz zraka, no dobro, ovo je u prvom planu psihološki film pa se to i ne očekuje. Sve u svemu, film ima kvalitet da ga se pogleda više puta, ne zbog kvalitete filma nego zbog zbunjujuće radnje koja zahtijeva maksimalnu koncetraciju. Ukoliko volite upošaljavati male sive stanice za vrijeme gledanja filma, ovo je pravi izbor za vas.

memento za 5

film je zanimljiv, radnja prilično zapletena ali sve to samo pojačava doživljaj filma. odlična gluma, zaplet sve fantastično. ovo je jedan od onih filmova koji možete gledati 1000 puta a da vam je uvijek intrigantan i šokantan.

Memento

Christopher Nolan je genijalac,tako da nema se šta puno reći o ovome filmu.Jednostavno se treba zavaliti u fotelju,krevet ili šta već i uživati u ovome remek djelu.

Rutina

Ne sjećam se kada sam zadnji puta gledala film,a da nisam smjela pogledati ni na sat je bi izgubila dio filma. Vrlo težak film za gledat ali predobar. Zbog načina kako cijeli film ide unazad, tijekom filma se moras prisjećati gdje je stala zadnja scena i gdje se sada nalazi. To je ono što me oduševilo jer nikad nisam gledala takav film, totalno je neobičan i totalno različit od drugih u čemu je njegova čar. Glavni glumac je odlično odglumio taj poremećaj, sav je neki zbunjen, svima se smješka jer nezna dal to treba ili ne, glumi da ih poznaje a nema pojma tko su ti ljudi...stvarno nešto fenomenalno. Taj prikaz rutina i načina na koji on živi i radi je pomalo luđački napravljen ali kad se malo razmisli kako može živjeti čovjek koji nema kratkoročno pamćenje?? Organizacija i rutina je ono što je njega održalo da živi dalje, ali da li je to sve dobro završilo, prosudite sami. Pred kraj filma sam čak mislila da sam poludjela jer više nisam znala tko je kriv, tko nije, tko je ubio ženu, dal je ona uopće mrtva tako da sam stvano ostala zapanjena filmom, ali na ugodan način. Da je bar više ovakvih filmova na koje baš moramo obratit pozornost kako bi znali priču filma. Preporučujem svima ovaj film.

BACK TO FRONT iliti KAKO HODAJU RAKOVI

Kako se prisjetiti onoga jedinoga čega se ne želiš prisjetiti? I kako zaboraviti ono jedino što trebaš zaboraviti? I kako usred kaosa svakodnevnog života zadržati mir vlastitoga uma, kako ne poludjeti? Ovaj sjajan film nudi neočekivane odgovore na ta životno presudna pitanja : Zaboravi da bi se prisjetio, prisjeti se da bi lakše zaboravio, a ako to dvoje ne pomaže - onda si istetoviraj čitavo tijelo sa svim mogućim nepotrebnim informacijama koje ti naizgled olakšavaju život. I naravno počni slikati polaroide ;o) Definitivno jedan od filmova koji se ne može prepričati, samo ga se može i mora upijati svakom porom svoga bića... Još ste kod kuće? Brzo do videoteke, ako već niste :o)

Ocjena recenzije: 4.4 Tvoja ocjena: -