Četiri sobe

Dovoljan 2

Prvo:Što se tiče Tima Rotha, kao glavnog lika, u nekim momentima je bio dobar, ali generalno previše izvještačen. Mislim da bi bilo puno bolje da je tu ulogu odigrao Steve Buscemi, za koga i jeste na početku bila pisana ta uloga. On nekako prirodno izgleda zbunjen, prepadnut i nespretan. Najbolji segment, barem po mom ukusu, jeste treći "The Misbehavers" (i jedino zbog njega sam filmu dao ocjenu 2, inače bila bi još niža). A u četvrtom segmentu, najbolja scena je kidanje prsta :).

kraj

zadnja scena (chapter sa tarantinom) je toliko dobar da sam film ocijenio sa 5 ..iako mi se prve 3 sobe nedopadaju bas ...

Tarantino

Cim sam poceo gledati film, odmah sam znao da Tarantino ima umjesane prste, i na kraju stvarno jest. :D Odlican film, pun humora, jest da je crni humor, ali humor je. Kao sto znamo momak se zaposljava kao recepcionar u hotelu i sam ostaje na Staru godinu paziti na nekolicinu gostiju. Sta god moze poci po zlu, poci ce tu vecer. U jednom djelu filma priznaje najbolje sto mu se dogotilo te veceri je to sto ga je vjestica silovala, pa probajte zamisliti ostatak filma. Sto se gledanja tice stvaro preporucam film, opustite se i nasmijite, ali s druge strane, znate i sami kakvi su Tarantinovi filmovi, pa bolje pripazite s kim cete ga gledati. Skidam kapu Timu Rothu, stvarno je idealno odabran za ulogu, ali sto je odglumio cista petica. Ocjena, visoka 4, rekao sam da cu rijetko kojem filmu dati 5, ali ovaj se opasno preblizio tome.

TARANTINO KAO KOMIČAR

Četiri Sobe je iznimno zabavan i vrlo smijesan film o nespretnom,smotanom nosaču prtljage malog hotela sa vrlo neobicnim gostima,iako je uvod grozan,ostatak filma je briljantan.

Na novoj TV