Nebeske visine

Isabel

Chris Terrio potpisuje svoj dugometražni prvenac, zasnovan na pozorišnom komadu koga je napisala Amy Fox. Adaptaciju ovog komada u filmski scenario odradili su njih dvoje udruženim snagama, nastojeći da priči daju potrebnu životvornu autentičnost.Locirana u megalopolis, kakav je New York City, radnja se bavi međusobno povezanim sudbinama nekolicine protagonista.Mlada Isabel (Elizabeth Banks) je strastveni fotograf i uskoro treba da realizuje važnu životnu odluku.Namerava da se uda za izabranika svog srca, šarmantnog advokata Jonathana (James Mardsen).Njena majka, poznata glumica Diana (Glenn Close), živi u neobaveznom braku, sa suprugom koji je vara s drugom ženom.Zato Diana očajnički pokušava da pronađe utehu u nekom mlađem muškarcu.Kada se na audiciji za lik u pozorišnoj predstavi koja je u pripremi, pojavi lepuškasti Alec (Jesse Bradford), starija dama započinje otvoreno da flertuje s njim.Možda je to način da izađe iz životne kolotečine, u kojoj se vremenom izgubila strast i magija iskrene ljubavi, čvrste povezanosti, osećaja zaljubljenosti...Urbana drama koja poseduje svoj ritam, praćena brojnim dijalozima, iz kojih možemo da sagledamo dileme i nedoumice glavnih protagonista, koji samo hoće da naprave pravi izbor.Ali kroz lavirint savremenog brzog života, to baš i nije tako jednostavno.Iako se bavi raznolikom tematikom, režija nije uspela da nam zadrži fokus tokom celog trajanja filma, jer karakterizacija likova ne poseduje dovoljnu dubinu, s obzirom da je tendencija bila da oni budu prikazani kao jako kompleksne ličnosti (homoseksualne orijentacije, skloni promiskuitetu, mentalno nezreli, nesigurni u sebe u važnim trenucima kada treba 'da se preseče').Sve je to samo površno dotaknuto, onako uzgred u kontekstu filmske priče. Ostaje utisak da je malo ozbiljniji pristup (uz nešto duže trajanje svakako) mogao da rezultira jednom upečatljivom dramom, koja bi prenela poruke na gledaoca i eventualno ga naterala da se dobro zamisli i možda proba da odgovori na neka krucijalna životna pitanja. Nivo prikazane glume je u granicama očekivanog, s tim što je Glenn Close odlično interpretirala svoj lik, sa puno glumačkog šmeka i pozitivne energije. Ostatak ekipe ipak nije bio na tom nivou, te je ostao tu negde u okvirima proseka.Pristojna fotografija i adekvatni muzički aranžmani takođe su doprineli da film zavredi prelaznu ocenu. Lično nisam nešto impresioniran, ali pošteno je reći kako film ima svoj šarm i dovoljno je zanimljiv da privuče pažnju pasioniranih pobornika žanra savremene drame.Dakle, ukoliko se odlučite da mu poklonite vaše poverenje, nemojte sad da očekujete nešto posebno, jer se radi o tek solidnoj drami i ništa više od toga.

nebeske visine

Zbog HRT-ovih upozorenja kako film nije za maloljetnike i djecu ispod 15, 12 ili koliko već godina, film je odgledan sa predrasudama i iscekivanjima u najmanju ruku najkrvavijih i nasilnickih scena. Od svega navedenog nista. Film prati zivote nekoliko likova ciji se zivotu ispreplicu u samom vrhuncu zapleta koji mi se zapravo najvise i svidio. Prvi dio je malo onako nejasan i spor, tko, sto i zasto, ali drugi je zbilja fantastican zbog svog iznenadnog preobrata. Zbog svega toga film zasluzuje solidnu cetvorku.

heights

Vrlo neobičan i zanimljiv filmski uradak s odličnom glumačkom ekipom. Za opuštanje u zimsko poslijepodne.