Što je muškarac bez brkova?

BRAVO

BRAVO,BIVSA BRACO ZA PREDIVAN FILM,FILM ZA UZIVANJE I OPUSTANJE.GLUMACKA EKIPA SJAJNA SVE POHVALE,POZZ IZ SRBIJE

glup?

Snimljen je po knjizi, koja mi se čini bolja nego film, ipak dajem filmu ocjenu 4 jer moram ostaviti peticu za knjigu.

što je muškarac

Film je izvrstan. Odlična režija Hrvoja Hribara, gluma Leona Lučeva i Zrinke Cvitešić, te treba pohvaliti i vrlo sporedne glumce u filmu kao što su Pjer Meničanin i Branimir Vidić. Film nije nimalo dosadan, sve je na razini. Od glazbe do direktora fotografije-nema se što prigovoriti. Broj gledatelja sve govori.

ljudi moji.

ovaj film je genijalan. koga ne voli je glup. ja ga obožavam. od zrinke nema bolje. ne znaš di je bolja u konjaniku il.. tu.

ponos

Prvo............ODLICAN FILM ....a glumackoj i filmskoj ekipi svaka cast......prvi hrvatski film gdje se daje do znajnja stvarni problemi u nasoj zajednici .Vladajuca klika i crkva rade (bar se nadaju da mogu) kako im padne na um.....to i zeli naglasiti reziser.Razocarali su me komentari koji naglasavaju kako film je los......pa ljudi....nemojte trosit vrijeme na komentare bolje gledajte crtane filmove nego da trosite vrijeme i mjesto na ovom linku.Tko nije svatio poruku ovoga filma moze slobodno uci u neku politicku stranku na trenutnoj politickoj sceni imace veliku mogucnost za afirmaciju, takvi se traze da dizu ruke kad "vlasnik" iste to treba . Jos jednom ODLICAN FILM za nase uvjete i sigurno ne preveliki buget,izvrstan scenarij na odlicnu knjigu. Veliki pomak u hrvatskoj filmskoj industriji uz talentiranu glumacku ekipu polagano se priblizavamo europi.I ne samo u filmskoj industriji nego i u javnom mjenju. Ocijena filma 5

Brkovi

Film ima zanimljiv koncept, što je ustavi adaptacija knjige, međutim glavna mana jeste što je film predug i ne može da izrazi taj početni potencijal. Leon Lučev je ostvario najbolju ulogu u filmu.

još jedna KATASTROFA

Film je još jedan od pokušaja pravljenja dobrih kvalitetnih hrvatski filmova...no završava ko svaki drugi u smeču.Osim što mu fali bolja tema nego je totalno glup .

Što je film bez reklame

Eto, otišao neplanirano pogledati film, nije film loš, ali očekivao sam nešto više od šala na račun stereotipa sa sela i gastarbajtera. Nekako imam osjećaj da je ta vrsta humora bila iskorištena i u Oprosti za kung-fu (bar u onom dijelu koji sam pogledao), tako da mi je ovo ispalo nekako već viđeno. Ali vjerojatno će se svidjeti većini gledatelja. Također, film je živi dokaz da uz imalo zanimljivu reklamu(par scena iz filma i jedna 'catchy' rečenica) koja se vrti na televiziji više od 5 puta, film može bez problema privući gledatelje u kina. Ovo je već viđeno sa 'Kako je počeo rat...' i reklamom sa onom poznatom 'Alexa vrati se kući'. Film je gledljiv, ali po meni zaslužuje samo trojku.

Muškarac bez brkova

Svi moji frendovi najavljivali su da je film odličan i davali mi savjete da ga pogledam ali kad sam ga pogledao pao mi je mrak na oči.Što je je film ima dobrih djelova i odličnu glumačku ekipu ali film je nekako prazan,kao da mu fali neka središnja priča.Pohvalio bih ulogu Zrinke Cvitešić ali ipak najveću pohvalu treba dobiti odlična Tamara Obrovac koja je odlično otpjevala pjesmu Daleko je....Sve u svemu film je solidan i savjetujem ga svim onima kojima nisu previše zahtjevni za film.

Samo malo...

...di su ženski komentari?! Leon Lučev je stvarno sexy...kako to da prije nismo... Zaboravite na Hribara i njegove ljudske nekvalitete, čovik je dobro i sposobno odradija posa, još da nauči s parama i ovom uspješnom metodom(dobra priča,muzika,sjajni glumci...) opet bi ,mi u kino, na dvi ure domaćeg filma! A to što je Hribar onakav i ovakav nije naš problem, nismo mu familija. Triba pustit čovika da radi svoj posa...oni Američki, preplaćeni bi većinom popadali i najbanalniji psiho test, a o moralu, nema govora...Čestitajte Hribaru, i još jednom odgledajte film!

zivot u kamenjaru moze biti zabavan!

Ovaj film je iz naoko skrte i zabacene Dalmatinske zagore izvukao najbolje; smijeh i suze priprostih ljudi, zivotno svastarenje, rusenje tradicije koja je duboko ukorijenjena u tamosnje zitelje! Sve to tvori zanimljiv scenarij, komediju kakva se u hr.kinematografiji ne vidi cesto! Izvrstan posao su obavili glavni glumci Leon Lucev i Zrinka Cvitesic, njegove preobrazbe te njena hinjena ludost i pasija..naime njihova(zabranjena) ljubav je kao kao tornado koji se dogodi u malenom selu Dalmatinske zagore, te izazove negodovanja i cudjenja jer takovo nesto se tamo jos vidjelo nije, naime u selu gdje si miran i prihvacen samo ako si utopljen u bezlicnu masu istih ljudi, razlicitost vas baca na rub srama! Pa ipak, glavne aktere to nije omelo i film zavrsava u stilu..:"pusti selo neka prica.." Hvale vrijedne su i sve ostale usputne filmske price i dijalozi od kojih svakako treba izdvojiti dolazak ministrice, ljubav prema poljskom wc-u, te haiku... Uzivajte u pitkom humoru Lijepe nase!

što je hrvatska bez komentara

što se filma tiće, vec je puno toga receno, mozda i previše. ja mislim da je film izvrstan. knjigu nažalost nisam čitao, pa o tome ne mogu sudit. ali nakon dugo vremena dobili smo film koji je sasvim kompletan. gluma ja apsolutno fantastična, cvitešićka je predobra, lučev precool, nevjerovatno dobro je uspija odglumit 2 totalno različita lika. i ostali su samo za pohvalu, mala njemica, navojec mlađi, grgurević legenda. ali taj neki duh dalmatinske zagore, momenti i situacije tipa curazon market, ili interijer onog mista di idu na večeru, i još neke sitnice, predobro. scenarij, dijalozi, kamera i režija, samo za pohvalu. jednostavno je sve jako dobro. možda ne savršeno, ali u konkurenciji sa hrvatskim filmom inače, za svaku pohvalu. meni je osobno dosta filmova s ratnom tematikom, preglumljivanja kazališnih i izvještačenih glumaca na filmu, i preloše režije, banalnih scenarija, i neuvjerljivih i apsurdnih dialoga. a toga svega u ovom filmu nema. iako za hribara nemam neko pozitivno mišljenje, na stankovićevom nedjeljom u 2 se totalno izblamira, napravija je dobar film. jedina dva minusa filmu su: iako predobra marketinška kampanja, ipak malo preagresivna. te angažiranje najlošije i najiritantnije hrvatske glumice danas/osim veljače/ neuvjerljive, preglumljene i dosadne, dosadne, dosadne nade gačešić-livaković. užas! i još samo nešto. svakako mislim da ljudi koji nisu iz dalmacije i okolice jednostavno ne mogu u jednakoj mjeri doživit i razumit ovaj film kao dalmatinci. na kraju ne kužim otkud toliko negativnih kritika, i ovako loša ocjena, oko mene su svi oduševljeni ili zadovoljni filmom,.. al mi hrvati smo jednostavno takvi, sve šta je naše i dobro je uvijek i obavezno moramo popljuvat! što je hrvatska bez ironičnih i nzavisnih komentara??

Dajem 5

Moram priznati da je film dobar mada sam se potajno nadao da mi se nece svidjeti jer Hribara ne mogu podnijeti. Malo gubi ritam u sredini, ali jako dobro pocne, u radnji ima logike, gegovi su smjesni, sve u svemu za nas film jako dobro.

filmčina!

sjajno, sve otpočetka pa do kraja, drago mi je da su se hrvtski filmaši konačno ostavili ratne patetike, morbide i u konačnici grozno loših i dosadnih filmova. Britko, duhovito, realno, svaka čast, samo naprid!!

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

2 good

odlican film! iako sam cula vise kritika nego pohvala, meni je film fenomenalan! radnja je odlicna, glumci predobri, mjuza je mrak (a tu mislim na pjesmu koja se provlaci cijelim filmom i moze se cuti u najavi filma)..ma sve je zakon! gregurovic je odlican as usual, ove dve sestre lude ko shiba, navojec je presmijesan, malo me nijemica zivcira jer je usporena i tupavo izgleda, a pop/zapovjednik...eh, to je posebna prica. Ne znam koja mi je uloga smijesnija. Ona baba na pocetku filma isto luda i malo se zeznula sto je prodala brdo, al ajde...Haiku poezija mi je najjaca! hahaha...Al film je lud lud. Ionak nisam ocekivala previse humora pa nisam razocarana kao sto je vecina ljudi, jer je mislila da ce to biti nesto tipa 'kako je poceo rat...', ali nije ni blizu ni po tematici ni po mjestu radnje. Ne znam..meni se film ful svidio, a to sto ga ljudi pljuju..no coment!

Kurac od filma

Tesko sranje, jadan film od pocetka do kraja, steta glumacke ekipe. Film kupi elemente starih spskih filmova, nista novo. Hrvoje Hribar je kreten, film je previse razvikan a nizasto, nije bas sve tako lose, fotografija je izvrsna i Zrinka Cvitešić kojoj sve pohvale.

svatko glumi u svom filmu

materijala ima za sat vremena, a film traje 2. scenarij prati mentalitet lokacije, a dijalektom glumci (čast rijetkim iznimkama) šaraju po cijeloj hrvatskoj. 2 ili 3 slapstick scene pojačavaju dojam montiranih fora za prepričavanje. soundtrack ima jednu dobru stvar koju su već svi čuli u promociji filma. možda mi i nebi bio toliko loš da već danima ne forsiraju svi kako je genijalan. ovako mogu reći da mi je samo mjestimično gledljiv.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

Vrijeđanje Hrvata!

Odoh i ja proteklog vikenda u kino da napokon pogledam taj hvaljeni film. Cijelo vrijeme sam smanjivala očekivanja da se slučajno ne razočaram. Znate kako je, nema filma koji vas ne može razočarati kad slušate danima o tome kako je savršen. A kad u kinu ŠOK!!! Pa ljudi moji, zar je to moguće. Još jedan "Kako je počeo..." Pa zar Hrvati idu u kino i smiju se samo na psovke, gegove, i sl. Neću reći da je film koma, ali kako neko može ovo proglašavati jednim od najboljih filmova !? Dat ću vam samo jedan primjer: Oprosti za kung fu! To je odličan film. Sličan Muškarcu ali sa smislom, emocijama, pričom, atmosferom, duhom. Ukratko, sa svim što ovaj film nema. Šteta odličnog Leona lučeva. Toliki potencijal da jednostavno udahne života i ovom infantilnom filmu. Kritičari, gdje ste!? Pa zar je ovo sima dobro!!!???

Odličan je!

Kratko i jasno - film je super, bolji od Duge mračne noći a i kraći. Jako je dobro napravljen,osjećala sam kao da gledam neki strani film. Zbilja svake pohvale.

Ocjena recenzije: 1.9 Tvoja ocjena: -

10 minuta

Ovo mi je bio prvi hrvatski film kojega sam pogledala u kinu, jer sam smatrala da se možda baš i ne isplati plaćati ulaz, za naš film u kojem je bila stalno sveprisutna hrvatska tematika. Ovaj film predstavlja zbilja kvalitetan uradak i odmak od onoga na što smo već svi navikli i očekivali. Zanimljiva priča, kvalitetna glumačka ekipa, iščekivanje i humoristični dijelovi učinili su da mi se činilo kao da film gledam nekih deset minuta!

Ocjena recenzije: 2.14 Tvoja ocjena: -

Za svakog ponešto

Kada se priča o ovome filmu, nemoguće je zaobići temu o gledanosti hrvatskog filma. Dok najgledaniji filmovi proteklih godina jedva skupe 5000 gledatelja, ovom je filmu to uspjelo u samo par dana. Tu su dvije stvari koje valja napomenuti. Prva stvar je da gledatelji (kada je riječ o domaćem filmu) padaju samo na komedije! - To je loša stvar, jer najgledaniji filmovi u zadnjih 10-15 godina su tematski pretežno komedije (Kako je počeo rat..., Maršal, Blagajnica...). I to je, po meni, loša stvar. Ljudi će prije u kino otići pogledati susjedne (srpske i slovenske) komedije, sumnjive kvalitete, mada ima i kvalitetnih, nego domaću dramu, koja je puno kvalitetnija! To mi je apsurdno! Ne znam zašto ljudi misle da ne vrijedi pogledati domaći film (ili skoro-domaći), ako nije komedija! Druga stvar, zbog koje sam jako sretan, jest da je hrpa ljudi bilo na blagajnama (barem u Zagrebu, u Cinestaru). Morao si čekati po 20-ak minuta minimalno da bi u 5 popoodne potvrdio karte koje si rezervirao dva dana ranije! To me oduševljava, jer pokazuje da se ljudi ipak vraćaju u kina! Glavno je da se vraća ta kultura grupnog izlaska u kino! Takve gužve nisu samo zbog Muškarca u brkovima, nego i ostali filmovi privlače gledatelje u kino! Možda je i hladno vrijeme pridonijelo tome, jer nije baš ugodno za večernje šetnje,... Nije ni bitno, ta mi se činjenica jako sviđa. A sada malo i o filmu, riječ je zaista o jako dobrom filmu! O možda najboljoj domaćoj romantičnoj komediji zadnjih 15 godina! Film ima sjajne likove, intrigantan zaplet, glumački posao koji je odrađen besprijekorno i vrlo talentiranog redatelja! Film nije toliko ni komedija, koliko ljudima izgleda na prvi pogled, nego je više humorna drama. I to jako dobra! Nije sjajna, ali zaista jako dobra, feel-good romantična komedija, koja je produkcijski, redateljski i glumački besprijekorno odrađena za naše uvjete i samim time zaslužuje biti najgledaniji domaći film ove godine! A i imali su jebenu promidžbu! Ocjena: 4

Ocjena recenzije: 2.27 Tvoja ocjena: -

jako dobro

odlično. Naravno, ne kao knjiga, ali tko je pročitao, sigurno uočava neke super smiješne detalje. kao na početku čačkanje uha čačkalicom;) don Stipan je odlično poveo svoju ulogu,sve do kraja. odlično snimano i dočaran gotovo svaki detalj. konačno jedna hrvatska uspješnica i to bez ratne tematike!

Ocjena recenzije: 1.82 Tvoja ocjena: -