Vruća sedla

Candygram!

Zašto candygram? E pa, ako ste odgledali film, znat ćete da šta je to, ako niste, možda će vas ovo odmah zainteresirat da ga pogledate. Candygram ili, u prijevodu, slatkogram lijepo opisuje ovaj film. Zašto? Zato što je prava poslastica! Parodija kakva treba biti i po kojoj se svi mogu ugledati. Ima sve, situacije, besmislene situacije, smješnih pjesama, blesavih dijaloga i još blesavijih likova. A još kad tome dodate i poučnu poruku o rasizmu i kako svaladati predrasude, imate pravo remek-djelo! Priča o Crnom šerifu Bartu koji dolazi u malo mjestašce Rock Ridge gdje se svi prezivaju Johnson i uspije dići grad na bunu protiv bogatog Heddyja ("That's Hedley!") Lamara i priglupog šerifa Taggarta je pravi receprt za smijeh. Tu još valja pridodati sporedne likove: Sidekicka Waco Kida (Wilder) Ogromnu siledžiju Mongoa (Famozna rečenica: "Mongo just a pawn in game of life.") i zavodljivu Lilly Von Schtup (Odlična imitacija Marlene Dietrich sa njenim izgovowom). U filmu Mel Brooks pokazuje zašto ga nazivaju kraljem parodija. On ismijava sve što stigne. Bijele rasiste, Zle kauboje, pedere, političare, priglupe seljačine, svećenike, crnce, revolveraše, krvnike, naciste, Ku Klux Klan, Hollywood, mjuzikle,... Načini na koji to ismijava su toliko različiti da gledatelju nikako ne može biti dosadno. Pjesme su poletne i lako uđu u uho. Glumački nastupi su također na razini. POsebno mi je dobro pogođeno to što se određene fore kroz film uvijek ponavljaju, ali ih Brooks odlično tempira pa ne zamaraju. Tu su poznate fore: Prdež kauboja, Hedy-Hedley, izgovor Lilly, brto potezanje Waco Kidda,... Za kraj, valja pohvaliti pravi parodični kraj - nešto potpuno besmisleno i ako se malo zamislite, nešto što upravo najbolje ismijava način na koji su rađeni stari vesterni. Ali ipak moram reći da mi ovo ipak nije najbolji Brooksov film. Puno mi se više sviđaju Smiješna strana povijesti, Robin Hood: muškarci u tajicama i Drakula: veseli mrtvac, ali i ovo je pravi klasik komedije.

Prava parodija

Ovakvih filmova nema više. Maistor parodije je u penziji.

Urnebesno

Eh kada budete gledali ovaj film pripremite se na česte odlaske na wc ili još bolje nemojte piti puno tekućine prije gledanja ili za vrijeme iste radnje.Upišati će te se od smijeha. Doslovno urnebesna komedija sa genijalnim Mel Brooksom. Otac ovog žanra.Svaka mu čast. Legendaran film.Uz Austina Powersa (sva tri) i Spaceballs jedan od naj,naj filmova. Obavezno pogledati pogotovo kada ste u depresiji ovo vas remek djelo siguro izvlači iz iste Pet je slaba ocjena za ovaj film.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -