Južnjačka utjeha

čista petica

Naon što sam film već sada odgledao po n-ti puta, svaki puta sve više uživam i sve sam više uvjeren da je to klasično filmsko remek djelo.

vrhunski

vrhunski film,jako tjeskobne atmosfere u koju nas uvodi maestralni Hill sve dublje i dublje. napeta priča malo podsjeća na film Oslobođenje dok je redateljev pečat vidljiv po tome što film ima neke elemente još jednog odličnog Hillova uradka-Ratnici podzemlja.

Jedna vrhunska alegorija

Evo, prešao sam 50-tu. Ne godinu, recenziju. Ovakav trenutak treba se dostojno obilježiti, a 51 mi je također jedan od najmilijih brojeva. Zato ću opet recenzirati jedan film Waltera Hilla. Priča o skupini pripadnika nacionalne garde Louisiane koji se izgube u močvari i postanu meta lokalnog stanovništva, a među sobom imaju samo jedan spremnik žive municije te promjene i strahovi s kojima se oni suočavaju je jedna od najboljih alegorija i antiratnih poruka filma. Odmah uz bok M.A.S.H.-u. Scenarij čovjeka naprosto ne ostavlja ravnodušnim. Tako jednostavna, a opet tako kompleksna radnja. Ni dan-danas mi nije jasno kako se nitko nije sjetio takve ideje prije. Jedini prigovor je sam kraj koji je malo previše izbačen iz konteksta i možda bi bilo bolje da svi poginu, al ajd. Režijski film je poput Hillovih najboljih filmova, precizan, odlične atmosfere i dobrog unutarnjeg prikaza likova. Glumačka ostvarenja su također na dobroj razini. Baš je lijepo prikazano kakve sve tudume Ameri uzimaju u svoju nacionalnu gardu (zbunjeni narednik, strojničar-seljačina, buntovni novajlija, crnac kojega svi jebavaju...) No da se još malo vratim na priču. Posebno su dobre scene kada se pokušavaju obraniti od napada starosjedilaca (Cajuna – ćita se kejdžuna) i kada se vojnicima čini kao da ih promatraju. Ponavljam još jednom, odlična alegorija na rat u Vijetnamu, jer sve je kao i tamo. Samo što su Ameri kod kuće. Bwahaha.

Odličan film

Ovo je stvarno odličan film sa izvrsnom močvarnom atmosferom. Film je kombinacija Deliverance-a i The Warriors-a. Isto kao u Warriorsima imamo 9 tipova i također kao u Warriorsima prvo pogine vođa tima, a onda se ostali prepiru tko đe voditi ekipu. Gluma je vrlo dobra, a čudi me da nitko od kolega nije spomenuo odličnu glazbu Ry Coodera. Obavezno pogledajte ovaj film! Remek djelo!

Southern comfort

Konačno se i ovo remek djelo pojavilo na DVD-u. Vjerujem da ću si ga vrlo brzo nabaviti jer takvo što se mora imati. Ratni film bez objavljenog rata. Skupina vikend ratnika zaglavi u močvarama gdje lokalci još uvijek govore francuskim jezikom. Lokalci popizde kada jedan od teritorijalaca ili nacionalne garde zapali kolibu jednog Cajuna. I show otpočne. Lokalci ih napadaju a ovi se brane čorcima jer su na manevrima i neju pravih metaka. Imaju samo jedan spremnik prave municije koju jedna od članova jedinice uvijek nosi sa sobom. Odličan film lova i odbrane koji govori da ameri nisu sigurni ni u vlastitoj zemlji, a takvih paravojnih organizacija ima još. U svakom slučaju film koji se pamti i mora imati.

doobar

dobri glumci, akcija, napetost, brr..jedan od filmova koji ti ostanu u pamćenju

Izuzetno kvalitetan ratni triler!

Iako je snimljen 1999,g. nadasve je čvrst, nemilosrdan i nepredvidljiv film. Film počinje uobičajenom ratnom vježbom, no stvari se zakopliciraju do kraja. Nemilosrdan i krvav. Doista bez daha se ga može pogledati. Preporuka za sve, svakako potražite u svojoj videoteci taj film. Neće vam biti žao.