Mulholland Drive

Remek djelo

Ovo nije film koji je namijenjen zaradit 100milijuna dolara to je Lynch on pravi umjetnost. Mislim da kad se razumi film dobije se neopisiv osječaj koji se nemoze dobit gledanjem ovih danas sranja. Tjera te da mislis a u ovo doba smrti umjetnosti nije baš najpoželjnije među narodom. Mullholandov svijet je velik,grub i mračan...Ali to je Lynch..

Mulholland Drive

Dejvid Linc reditelj koji je debitovao nadrealnim hororom Eraserhead 1977,koji je remek djelo i njegov najbolji film,sam LInc je svakako jedan od pet najznacajnijih zivih americkih reditelja a njegov film Mulholland Drive cini jedan od tri najbolja filma protekle decenije uz Oldboya i Battle Royale.Ovaj film je i proslavio Naomi Watts,koja je ovdje pokazala cjelokupni svoj raskosni glumacki talenat i svakako da je uspjela da iznese ovaj film na svojim plecima.Vecina Lincovih filmova ima slab prijem i kod kritike i kod publike,Mulholland Drive iznenadjujuce stoji dobro na ta dva polja,ali ima naravno onih kratkovidnih koji zamjeraju konfuznost i nepovezanost sto su naravno blebetanja.Linc napada iz svog iracionalnog,i kao rijetko koji drugi reditelj opisuje holivud kao nocnu moru,kao mracno i jezivo mjesto i u tome uspjeva savrseno.Ovaj film treba da posmatrate kao san i to ce vam biti jedan od onih njezaboravnih snova kojih ce te se dugo sjecati,ali daleko od toga da Lincocv film nema logike samo treba razmisljati ali isto tako ne ocekujte pouku kao u danasnjim holivudskim kojestarijama,on ne poostavlja pitanja,ne govori nam sta i kako treba da radimo on nam u facu tresne mnogo nezaboravnih slika pa vi sami slozite slagalicu.Scenarijo je fenomenalan,uz sve te slike ima i prave drame i istinske emocije i pravih likova o kojima brinemo i koje volimo a veliki film bez toga ne moze.Laura Harring i Naomi Watts su sjajne izmedju njih se osjeca hemija tokom citavog filma.Lincova rezija je cista poezija,pokazao se kao majstor gradjenja napetosti ,a to uspjeva da postigne snimanjem iz najrazlicitijih uglova i uz odlicne pokrete kamere tako da film nije dosadan ni jednog trenutka iako traje preko dva sata.Na kraju zao mi je sto film nije dobio oskara on je bio obezbijedjen naravno filmu koji ne moze ni kilometrima da pridje Mulholland Drivu rijec je o ostvarenju Rona Hauarda Blistavi um,Lincov film je izazov za svakog pravog filmovila i vrijedan je visestrukog gledanja i izucavanja. ocjena 10/10

Odlično, ali tek nakon pojašnjenja nekog pametnijeg ili iskusnijeg

Dobar film, koji se djelomično da shvatiti nakon prvog gledanja (ako se mozak dovoljno upregne), a nakon više njih ili jednostavno pročitanog objašnjenja negdje na internetu film postaje odličan. Ako je već prije pogledan Lost Highway i shvaćen, ovaj se film da shvatiti vrlo lako, jer se isto tako radi o snovima iliti iluziji. Lost Highway je ipak možda malo zanimljiviji.

Paranoidna shizofrenija

Bok! Zovem se David Lynch i nisam normalan. Do slijedećeg mog filma, srdačan pozdrav!

Bizarno...

Kad sam čuo za Lyncha na nekim forumima i tome kako ima kultni status i kako su mu filmovi prožeti enigmatikom i bizarnošću, odmah sam se zainteresirao za njega, posjetio IMDB da se malo informiram i kupio Mulholland Drive na rasprodaji. Film mi se ispočetka činio kao malo sporiji triler i kadrovi nalik onima kakve rabi Copolla. Onda su se izmjenivali likovi i priče i tu sam već shvatio da je film kompleksan i tjera da slažemo puzzle u glavi. Svidilo se par dobrih scena i kadrovi iz perspektive likova i panorama L.A. noću. Postupno gledanje i redanje novih likova jnaporno i jedva sam dočekao kraj, naravno cijeli me fim zbunio. Nekad se čini običan gradski film a onda je zasut nekim bizarnim kadrovima. Recimo, scena u kazalištu operne pjevačice koja pjeva i kad se srušila na pozornicu daje naslutiti da se radi o nekakvoj iluziji, a tu je još scena sa malim ljudima koji izađu iz kutije. Film mi se svidio iako ga nisam shvatio, zbog vizualne dojmljivosti. Pitam se radi li Lynch namjerno neke nepovezane filmove sa nedorečenom i neshvatljivom pričom samo da bi se opravdao da ukoliko ga kritika ocrni da ispada kako ga nisu shvatili. Netko je rekao da Mulholland Drive ( što je cesta u tome gradu ) govori o snu tijekom vožnje po njoj. Da je film san onda mi se čini logično što je film enigmatičan jer se onda i ne trebaju slagati puzzle u glavi. Sve u svemu solidan film, da se pogledat više puta.

između ljubavi i mržnje...

biram mržnju ovog filma jer me samo izmučio i izmorio i nisam niš skužila i bilo mi je drago da je sve gotovo. na kraju filma sam stvarno bila ljuta-prestrašno iskustvo. sori ljubitelji lyncha.

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Poezija D. Lyncha

Zaista neponovljivo filmsko iskustvo kolikogod nanovo gledala Mullholannd Drive. Svaki put djeluje poput deja vu-a, čini ti se da si negdje, nekad već sve to vidio, a opet ti je sve tako novo i nerazumljivo. Što mi se full sviđa kod ovog filma, jest što je Lynch napravio film koji ne baca gotove misli i vizije, ne nameće se, nego suptilno i nadrealno, mistično i zagonetno servira splet likova, perspektiva, simbola i trikova te u isti mah angažira svakog gledatelja pojedinačno. Apsolutno je isključena svaka pasivnost. Zato i nije fim za svačiji ukus jer su granice pomaknute, pa se gledajući čisto površinski može shvatiti i kao nešto bezveze. No ovaj film baš je ono što treba, jer ionako ima i previše nepodnošljivo lakih filmova. Mullholland je poetsko djelo, baš kao pjesma koji svatko doživljava osobno, i za ničije mišljenje se ne može reći ni da je krivo ni da je točno. Svakako ovo je za one tolerantne. Lynnch je legenda koji zna što radi i kako se to radi.

super

predobar film! lud, bolestan i frikoidan...a ja takve filmove obozavam :)) pogledati obavezno!

Ocjena recenzije: 2.14 Tvoja ocjena: -

Bolestan i lud....do kraja

Sve je nepovezano, likovi su potpuno deformisani u ponasanju. Svi se nekako sunjaju, usporeni su, nije ni cudo sto film traje vise od 2 sata. Za mene najstrasnija je pojava "coveka" iza zgrade. Sve u svemu, za povrsne ljude ce verovatno biti dosadan. Ali,za obozavatelje cudnog i uvrnutog sigurno odlican, kao i meni. Jedino mi se ne svidja kraj.

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

dazed and confused...

Kao su se svi već složili, Lynch je redatelj kojeg se voli ili mrzi, nema sredine. Njegovi filmovi su drugačiji, zahtjevniji, traže nekoliko gledanja. I nakon odjavne špice, gledatelj ostaje zbunjen, no i dalje razmišlja o filmu, slaže scene, traži smisao. Da li se radi o prikazu pakla ljubomore, ostvarivanju skrivenih želja ili pomaknutom stanju svijesti?I "Lost Highway" i "Mulholland Drive" su zbunjujući filmovi, barem na prvo gledanje, no svakim ponovnim gledanjem, kockice se slažu u jasnu cjelinu... iako mi se redovito dešava da u trenutku kada pomislim da sam shvatila što je bit, istog trenutka to više ne razumijem. Možda je u tome i čar Lynchovih filmova.

BOLESNO LIJEP FILM

Mulholland Drive je jedan od onih filmova kojeg možete pogledati 100 puta i nećete znati o čemu se radi. To je dobro, jer ionako ima previše predvidljivih i očitih filmova. David Lynch je jedan od onih redatelja kojeg ili volite ili mrzite i po tome je sličan (meni vrlo dragim redateljima) Larsu Von Trieru i Davidu Cronenbergu. Mulhollan Drive je vizualni tour de france sa izuzetnim glumcima, kao što su (genijalna) Naomi Watts i manje poznata Laura Harring. Režija je pomaknuta, ali ujedno fascinantna. Film preporučam svima koji vole čudne, pomaknute, bizarne i eksentrične filmove. Ovo je meni prvi i nažalost jedini film kojeg sam pogledao od Davida Lyncha. Nadam se da će se netko konačno sjetiti u sve videoteke staviti njegove prijašnje filmove kao što su Čovjek-slon, Twin Peaks, Plavi Baršun, Lost Highway i Wild at Heart. Ili neka barem daju ciklus njegovih filmova na tv-u, umjesto da nas svakodnevno obasipaju sa glupostima kao što je Vrisak. Nadam se da se slažete samnom... Ocjena filma: 5

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

4 i nešto jako očito

Čitam tu tuđe recenzije i samo htjedoh dati komentar za sve one koji se ljute na nepovezanost cijelog tog filma: Cijeli je film rađen u smjeru vizualizacije Mulholland Drive-a kojeg redatelj opisuje kao vijugavu cestu koja tjera čovjeka na san dok se njome vozi. Stoga je i cijela priča napravljena kao jedan san. Nema logike. Nema prave priče. Kao i sami snovi. Samo sam htio to istaknuti. Inače- jako dobar film (scena u kazalištu).

lynch ko lynch

lynch je jedan od onih redatelja koje možete voliti ili mrziti. a to su većinom veliki redatelji. film je pun plodova njegove bolesne mašte, ali odlučnost i ustrajnost kojom lynch kreira ovu košmarnu perverziju uistinu je fascinantna. film je daleko od kvalitete plavog baršuna, pa se čini da nasilne scene i scene sexa nisu potrebne i da ih lynch ubacuje samo reda radi, kako bi opravdao svoju reputaciju. ta primjedba donekle i stoji, osobito ako ste gledali plavi baršun, u kojem je svo nasilje mnogo bolje uklopljeno i kojemu mnogo bolje paše ta lynchovska atmosfera noćne more.

čistokrvni lynch

pitanje:zašto volim lyncha? odgovor:nemam pojma! da, ne znam zašto ga obožavam, ali mi je jedan od tri najdraža redatelja (sa kazanom i burtonom). možda jednostavno volim bajke, iako su njegove bajke bizarne, brutalne i jednostavno, nerazumljive. ali, zar moramo svaki film razumjeti, shvatiti poantu i uspjeti sagledati radnju? ja mislim da ne. iako je ovaj film savršeno nerazumljiv, bizaran do kosti, nepovezan, kao da je sniman pa montiran bez pravilnoga reda kadrova, on vjerojatno ima smisla. samo ja nemam pojma što je lynch htio reći. i možda je to ono što mi se kod njega najviše sviđa!

Lynch je psihopata...

Ne znam za druge, ali meni je nakon izlaska iz kina bilo loše u želucu od njegovih bolesnih ideja. Ma daj nas čovječe pusti da se odmorimo...

Predivna mračna slikovnica

Konačno! Nakon solidnog, ali ipak razočaravajućeg "Lost Highway" i hvaljene, ali meni osobno zamorne "Straight Story", David Lynch se vratio na velika vrata velikim filmom! Predivna mračna slikovnica koju ne treba tumačiti, analizirati zdravom logikom, već jednostavno uživati u vizualnom događaju - to je "Mulholland Drive". Zato je i moja recenzija kratka.

Samo za ljubitelje Davida Lyncha

Ovaj se film najbolje moze opisati kao majstorska "nakupina" medjusobno nepovezanih scena. Jednostavnije: "Lynch". Ako vas je "Lost highway" ostavio zbunjenima, Mulholland Drive ce vas totalno izluditi. Samo za ljubitelje Davida Lyncha!