Elizabethtown

Zzzzzzzzzzzzzzzz

Sve sam se nadao da ce konacno da pocne film! I na kraju sam izasao...

Moon river

Štosan, topao film. suočenje s situacijom iz različitih perspektiva: Zbunjeni i lelujavi Orlando, Kristen koja ga nasmijava i usrećuje i Susan kojoj tuga stvara prekomjerne količine energije;) A dio gdje Susan priča o boner Bobu i pleše na Moon river:) Topla ljudska proča sa super soundtrackom :)

tako l-i-j-e-p-o!

Ovaj film zasigurno dijeli ljubitelje filmske umjetnosti od prosječnih gledatelja filmova, zato postoji tako velik rascjep između pojedinih recenzija! Ovaj filmčić je melem za oči i dušu.

zZZzzzzzZZZZZZ

Film je totalno dosadna... Totalni promasaj .. ..Da nije Orlanda nebi se ni spominjao.. Prica govori o liku koji hoda sa ocevom urnom po nekom malom idijotnom gradu za kojeg niko nije cuo .. bla bla.. i prosipa pepeo okolo! Sto je jos imbecilnije ..sto njega boli briga sto mu je stari crko.. on muva neku curu (Kirsten Dunst) koja navodno mu pomaze da preboli taj "bol" sto osjeca... Stvarno ne znam koji je idiot napisao ovaj maksimalno glup scenario i ne preporucujem film nikome da gleda.. Jedino ako imate problema sa spavanjem dovoljno je prvi 10 minuta.. nastavak moze izazvati komu Ocjena filma: 1-

Learning to fly

Film mi se svidio prvenstveno zbog toga što se ne ulazi u pozadinu likova već se bavi karakterizacijom kroz dane situacije i prilike. Na neki način dobijamo širu sliku proživljavajući što i sami likovi. Premisa toga da se mnogo toga neočekivano, čak i izvan naše volje može dogoditi, i poljuljat naša razmišljanja i dopustit da nam se dogode dobre stvari je upravo ono što daje sam štih filma. Poanta filma je samoaktualizacija. Odrastanje. Prihvaćanje.

Hm, kritike!

Imam par prijatelja s kojima se gotovo u potpunosti složiti mogu kad su u pitanju kritike filmova. No uvijek nastojim svojim očima pogledai da bih donijela konačan sud! No, ovaj film je čist primjer kako nikada, ali zaista nikada nije uputno slušati druge (posebno zbog ovih loših i negativnih ocjena). Da je po većini nikad ga ne bih pogledala. ALI ja odavno ne pogledah nešto ovako kompletno, drugačije, toplo. Dakle, film nakon što je odgledan ostavlja pri duši prekrasan osjećaj!!! Dolazi mi da što-šta toga mijenjam u svom životu. Kad stanem i razmislim to mi je i najbitinije kod filmova!

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Autizam, auta, avion , mobiteli i malo misto

Elizabethtown… moderna prica o zivotu koji se jos uvijek u svijetu prepunom virtualizacije povratkom na ishodisnu tocku moze kako tako humanizirati… Ma, gimme a break. Kolicina alogicnosti i onoga sto bih ja okarakterizirao kao totalnu sumanutost, stavlja pocetnu tezu u drugi plan. Mozda nisam kompetentan da pisem o ovom filmu jer ga nisam odgledao do kraja, but then again, taj cin daje bolji uvid na moje vidjenje tog «filma» od tisucu rijeci. Cameron Crow je navodno u film uvrstio dosta autobiografskih elemenata. Naime i njemu je nedavno umro otac. Gledajuci sa tog stajalista, po kojem se osobi dogodi sve lose sta se moze dogoditi i ta osoba u stanju soka prolazi kroz dogadjaje koji slijede kao mjesecar, nikako da se potpuno ukljuci u svoj zivot mozda bi i film imao smisla. Medjutim ne samo da je glavni lik apsolutno iskljucen iz zivota nego su i svi oko njega. A sad malo o radnji:... . Toliko o radnji. Cameron Crow, uvijek podijeljen izmedju svijeta filma i glazbe se navodno odlucio poceti baviti iskljucivo glazbom, nadam se samo da ce radi sebe snimiti bar jos jedan film, a ne otici sa ovako neuvjerljivim djelom kao zadnjim poglavljem u svojoj filmografskoj karijeri.

Atak na zdravu pamet

Jedno je sigurno, ne odete li pogledati Elizabethtown Camerona Crowa, zaista ćete uštedjeti, kako vrijeme, tako i novac. Mnogo je, dakako, bitnije, da će te ostati mirne i zdrave pameti, u toplini Vašeg doma, jer se na svu sreću niste odlučili pogledati ovo ništa. Priča je besmislena, dosadna, ne komunicira s publikom ni na jednom nivou, počev od karaktera likova koji su povrh svega glupi, a onda sve ono loše ostalo. Gluma je unatoč 'provjerenim' imenima -(provjereni Orlando Bloom? I laugh), vrlo prosječna, usuđujem se reći i ispod prosjeka, te se zdravorazumski mozak počinje pitati s kojim je ciljem stotine djelatnika svemogućeg Hollywoooda platilo, napisalo, izrežiralo, odigralo, smontiralo i distribuiralo ovo smeće te što se desilo nekada solidnom Cameronu Crowu? Gladuje? Ako nam je možda djelimice jasno zbog čega bi isti mogao ovako katastrofalno pogriješiti, ostajemo u čudu pri pomisli da je netko poput Susan Sarandon, očito zaboravivši da je 1991. snimila nešto poput Thelme&Louise, pristao biti dio ovog sramotnog pokušaja da se snimi nešto što bi voljelo zvati se filmom.

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Topla ljudska priča

And the Master is back! Ponovno likovi s kojima se tako lako identificirati, čije emocije je tako lako proživjeti zajedno s njima, biti sretan zbog njih, iako su likovi u filmu, no kao da su ljudi koje poznajemo, koji žive u našem susjedstvu. Glazba se odlično uklapa u film, film u rangu Samaca definitivno. Nakon Vanilla Skya sam se bila već zabrinula za Crowea, no vidim da ima još nade! Anyways, primjedba na prijevode: teško si je zamisliti da se dvoje ljudi koje je satima razgovaralo na telefonu oslovljava s "vi" i kako se pobogu netko može vratiti svojem "korijenju" (roots= korijeni)??? Ali gledati u svakom slučaju!