odličan.obavezno pogledati

odlican..

film je extra !

Odlično

Jednom riječju: Odlično!!!!! za sve filmoljubce i ostale tko god bili....:-)

ko je gospodar ??

film je gledljiv..za mene vrlo realan,priča ispričana na vrlo zanimljiv način,živimo u svijetu u kojem svaki film sa porukom- da se zapitamo? treba pogledat,jer pobudjuje u tebi nesto..za mene gnjev,jer politika je toliko moćna da upravlja svima nama a da ni ne znamo..uglavnom,ako ste zeljni zanimljivih kadrova,jako dobrog zvuka i efekata,treba ga pogledat !

odlično!!!

Pošto sam vuk samotnjak,uživam u filmovima doma na DVD-u i dajem video kritike.Zbog nametnutog visokog standarda za snimanje filma(gladijator,Ryan,ratovi zvijezda...) i sveopće američke domoljubne cenzure,filmove ocjenjujem blaže-ipak je to zabava-ops! Atmosfera:5;obožavatelj sam govora iz trećeg lica,lokacije i mjesta snimanja da ne pričam! Slika:5;odlično. Zvuk:5;besprijekoran 5.1,glazba odlična,efekti odlični. Gluma:5;face ostaju face!! Tema:3.5;svijet je sive boje=to znamo,ali zbog istinite priče 0.5 više. Ukupno:5 Poruka filma:Nije sve crno kako se čini=priručnik za buduće trgovce(bilo čega!!!)

Gospodar rata

Dosta dobar film s odličnim Nicolas Cageom i Ethan Hawkeom. Nakon pomalo dosadnog početka i upoznavanja s glavnim likom i njegovim dolaskom u Ameriku sljedi odlična priča o prodavaču oružja. Pratimo zanimljive pustolovine toga posla i moralne probleme glavnog lika. Posebice je šokantno što se dosta toga u filmu i u stvarnosti događalo. Film ima kraj kojeg ne možemo definirati ni kao sretan a ni kao tužan što mi se posebno svidjelo.

Peace sells,but who's buying?

Iako od ovog filma nisam puno očekivao (možda zato što nisam ni imao puno informacija o ovom filmu jer nije bio bombastično najavljivan) radi se o jednom od boljih filmova ove godine, a zbog teme koju obrađuje jasno mi je zašto nije imao veliku promociju kako zaslužuje. U filmu je riječ o temi koja je izuzetno bolna, a opisuje najgoru moguću vrstu ljudi-one koji zarađuju na tuđoj nesreći. Najbolja stvar u filmu je pričanje iz perspektive glavnog junaka (Cage) koji uopće sebe ne smatra lošom osobom i koja na prodaju oružja gleda kao na još jedan posao.Cage je utjelovio jednog od najupečatljivijih filmskih likova i ostvario jednu od svojih boljih uloga. Posebno su mi se dopali njegovi komentari u kojima najbolje opisuje svoju viziju o prodaji oružja (npr.''Ja im samo prodajem oružje, oni povuku okidač'' ili ''Nikad nisam radio sa Osama Bin Ladenom jer izdaje čekove bez pokrića.''). Ostala glumačka ekipa je kvalitetno prati Cagea (Leto u ulozi brata ovisnika, Hawke kao policajac koji lovi Cagea, a pogotovo Walker u ulozi afričkog diktatora). Redatelju Niccolu svaka pohvala, jer je uspio snimiti kvalitetan film o temi o kojoj nitko ne voli posebno govoriti. (Najbolje vidljivo na kraju filma kada Cagea uhvate, a on samouvjereno izjavi da će za koju minutu biti oslobođen zbog svojih veza u vrhu). Posebno bih istaknuo uvodnu špicu filma koja je jedna od originalnijih. Onima koji odluče pogledati film na DVD-u preporučam da pogledaju dodatke o snimanju jer će otkriti neke nevjerojatne, ali istinite priče o prodaji oružja.

POLITIKA JE K...A

Dok sam odlazio u kino pogledati Gospodara rata, nisam imao nikakve informacije o filmu, osim glavnih glumaca i još jedne polu ratne priče sa zakulisanim političkim igrama. A onda početak, sa jednom od najboljih sekvenci najave priče filma koju možemo usporediti sa najboljim uvodima iz filmova B.De Palme i pojava N.Cagea koji svojom interpretacijom rusa Yuria definitivno najavljuje come back nakon lošeg blockboostera o povelji nezavisnosti. Ovo definitivno nija velika Holywoodska produkcija i zbog toga nam sve vrlo brzo dolazi na svoje mjesto, te kreće vožnja kroz sve djelove filma kao da smo na toboganu u luna parku. Uz izvrsno ukomponirane sekvence grotesnih situacija kupovine - prodaje oružja, pa do tragično-istinitih epizoda, ova crnohumorna odiseja zauzima jedno od prvih mjesta na postolju najboljeg filma 2005. Svakako nesmijem zaobići i ostale uloge : J.Leto kao brat i kompanjon koji skreče putovima ovisnosti o bijelom prahu, te E.Hawke u ulozi inspektora FBI, vječnog i nepotkuplivog lovca. Obojica su odlično doprinjeli cijeloj izvedbi priče koja je tako dobila na autentičnosti te se do samog kraja sa zanimanjem prati rasplet,što je rijetkost kod večine filmova iz nove produkcije. Ovaj definitivno nije prosječan i treba ga svakako pogledati!

Ko se mača lača...

Film prenosi snaznu poruku koje strahote se vezu uz oruzje. Stasno! Uz sav taj glamur i lovu koja je zaradena na nacin da je to nekoga ubilo ili bude, placa se i cijena sveg tog bljestavila. Problemi u obitelji koji dovode do toga da na kraju ostajes sam, a nema gore stvari kada covjek ostane bez potpore svojih najblizih. Jos jedna iritantna poruka dolazi, a to je da smo svi mi samo pijuni na sahovskoj ploci. Ipak nije sve tako crno, ima jedna super scena kada se voze u jeepu po poligonu skladista oruzja u Ukrajni i jedan od zapovjednika kaze, 'ako kupis sve svaki sesti ti dam besplatno ' hahaha (mislim da se to odnosilo na helice ili tenkove nisam siguran ;).Filmu 4