E.T.

E.T

bezveze

simpatican djeci film

ok

Sjećanja na djetinjstvo

O, taj slatki, dragi ET! Postoji li bilo ko da ga je gledao kao dijete, a ostao ravnodušan? Mislim da ne postoji. Ovaj film je toliko nabijen emocijama, svi su se znali gušiti u suzama-i veliki i mali. Ipak, moram spomenuti i to da su mi neke scene, kao djetetu, ledile krv u žilama: kada ET gotovo mrtav leži u hladnoj rijeci, pa svi oni ljudi u onim zaštitnim odjelima... Et je savršen i neprolazan film.

O filmu....

Film je predobar! Mislim da ga svatko MORA pogledati!

super

tako se prave pravi filmovi iako je stariji bolji je većine ZF filmova

Došljak iz svemira...

Najveća gužva koja se pamti u analima riječke kinematografije bila je te daleke '82 i jednog kišnog petka...Rijeka djece i njihovih roditelja spustila se do bivšeg kina "Partizan" , sadašnjeg Teatra fenice pokušavši kupiti nešto malo preostalih karata......Uspio sam preko debele veze jedva dobiti 3 karte za zadnji red partera i tako uživati u pretpremijeri ovog (po mojem mišljenju) najtoplijeg Spielebergova ostvarenja.....Film je divan i ako zaista zanemarimo neke nelogičnosti u filmu, možemo ga zaista proglasiti remek-djelom obiteljskog filma......Meni se kao klincu urezao u pamćenje......

fantastično!!!

definitivno jedan od najboljih filmova svih vremena. film za sve uzraste, za svačiji ukus,... doslivno film za sve!!! fantastično

E.T.

Gledano dječjim očima film je bio i ostao remek-djelo. Cijelih mjesec dana njegova prikazivanja, svaki dan sam bila u kinu! Sjećam se da sam bila paralizirana, a smijala sam se i plakala cijelih stotinjak minuta. Taj film je moje djetinjstvo definitivno "začinio" i duboko me se dojmio. Bilo je to prije dvadesetak godina i dan danas ga volim pogledati.

Kad bi svi...

Ovo je jednostavno filmski klasik koji morate pogledati. Možda nije neko stvaralačko remek-djelo, no nije bezveze bio najgledaniji film u svijetu dosta dugo (mislim do Sam u kući). Zaista ima ponešto za svakoga, a isplati ga se pokazati djeci jer će naučiti puno o prijateljstvu i povjerenju. Spielberg je snimio svoj dječji film i opet se pokazao kao jedan od novčano najuspješnijih redatlja Hollywooda, svaka čast. A ne opada u kvaliteti. Nije remek-djelo, ali iskreno preporučam svima. To je ipak dio filmske kulture. I uostalom vidjeti ćete Drew Barrymore u njenoj najboljoj ulozi. Ocjena:4