Zdrpi i briši

party poker reload bonus Code - Offering You the Chance to make High-quality Cash

The range of party poker bonus Code 2011 is indeed quite attractive, but this organization gives much more positive aspects. You will discover that this provider has quite uncomplicated release specifications, which makes it probable to pull your funds out without too much trouble. This webpage has a really superior reputation and individuals who use it have no fear that their income will be stuck. In truth, if you know tips on how to play your cards proper you are able to walk away with the bonus amount right after you've finished the required number of games. Playing on this web-site is a superb approach to earn cash and have fun in the similar time.

PREEEEDOBRO tj. ODLIČNO

Djeda mraze, ja za ove blagdane želim da nam Bog ovakvih filmova da sve više i više... Hvala

Guy Ritchievo remek-djelo!

Genijalan film! Meni osobno bolji od Lopova i Ubojica. Radnja je odlična i do samog kraja nisam ni slutio kako će film završiti. RADE ŠERBEDŽIJA RASTURA KAO BORIS THE BLADE!!!

RITCHIE NA OSKARIMA

Pojasnit ću naslov....tada mladi, britanski redatelj i bivši muž pop dive Madonne se proslavio filmom Lopovi,Ubojice i Dvije Nabijene Puške....da bi potom snimio još bolji film i nesluzbeni nastavak Zdrpi I Briši ili Snatch koji je kod publike zaradio fenomenalne kritike dok je kod uglednih kriticara zaradio tek soldine.Zašto?Ni meni nije jasno...vidio sam komentar o filmu na jednoj stranici na kojoj su istaknuti filmovi koji bi/su trebali biti predstavljeni na Oskarima...jedan od njih je Snatch...sasvim opravdano jer je riječ o modernom remek djelu,tako bi Brad Pitt bio nominiran za najboljeg sporednog glumca kao irski ciganin Mickey kojeg je odlicno skinuo,tu bi se nasao i Guy Ritchie za najboljeg redatelja i najbolji scenarij,još jedan sporedni glumac Alan Ford za lik Brick Topa...po meni najbolja izvedba u filmu...Snatch bi jos zaradio i najbolju kameru i najbolji zvuk te najbolju muziku i naravno najbolji film. Zašto Snatch nije briljirao na Oskarima daleke 2000.? Zašto američka filmska akademija nije prepoznala ovaj film kao Oskara vrijedan?Ne znamo odgovor,no možemo zaključiti da je akademija kroz povijest napravila mnoge propuste...istakao bih tri...kako je moguce da Afred Hitchcock nikada nije dobio Oskara?Da je Pacino dobio Oskara tek '92. i da je Scorsese dobio oscara TEK 2006.??? Neka se srame!

Genijalno

tek sam ga nedavno pogledao i mogu rec da je ovo za mene najbolja komedija ikad. Taj britanski humor je toliko dobar da je to strasno. Svaka cast redatelju i glumcima. Toliko je tih scena koje su nevjerovatno humoristicne .Frenky Four Fingers, Avi,Tyrone Fat Bastard, Boris The Blade iostala ekipa zasluzuju svake pohvale.SVAKA ČAST !!!

ODLIČAN FILM

Guy Ritchie se proslavio stvorivši filmsko djelo vrijedno divljenja,tj LOPOVI,UBOJICE I DVIJE NABIJENE PUŠKE. Nakon toga je stvorio ZDRPI I BRIŠI,koji je,držim,nadmašio svojeg prethodnika. Iako je u filmu vidljiv Tarantinov i Scorsesejev utjecaj,režija je odlična,od crnohumornih dijaloga na britanski način do brutalnih tučnjava i ubojstva. Glumačke izvedbe su izvrsne.posebno će vas oduševiti Brad Pittova,Stathamova te najboljeg lika Boris The Bladea,kojeg je vrhunski odglumio naš Rade Šerbedžija koji će vas oduševiti te u nekim situacijama dobro nasmijati. ZDRPI I BRIŠI je uvršten na imdb.com popis od 250 najboljih filmova ikad snimljenih,ušao je,naravno,zasluženo.

Snatch

PREDIVNO

Genijalno

Genijalan film sa izvanrednim dijalozima i onom dozom intelektualne hrabrosti koja ne misli o tome hoce li se dopasti masama.Savrsen ritam filma i originalni likovi,bez bezlicnih statista.Sto je najvaznije,bez komercijalnih moraliziranja i bez imalo podilazenja publici.Svi glumci su bez greske odradili svoj posao.Kako bi bilo lijepo kada bi se svi filmasi rukovodili ovom strategijom i ideologijom u stvaranju filmova!

The Snatch

Odakle god da se počne film je sjajan i bilo bi sramota da se to propusti. Još od prvog gledanja Lopova ubojica i dvije nabijene puške, nisam ni znala da se upuštam u odlično kvalitetan film. The Snatch premda koristi donekle formulu predhodnog filma daleko od toga da se može smatrati slabijim izdanjem, već naprotiv... Ritchi i društvance od Stathama, Jonesa, Ferine, Šerbeđije, Pitta ala gipsya i genijalnog Del Tora produkt su neosporive ludnice. U skladu prije odgledanog s nestrpljenjem očekujem najnovijeg Ritchya i Revolver...

snatch by the balls

Još brutalniji ,još brži od Lopova,ubojica i ...u svijetu digao puno veću prašinu jer je Ritchie ubacio i koju zvjezdu od formata,odlične Benicia del Tora i Brad Pitta koji je ostvario jednu od boljih uloga u životu(uz luđaku u odličnih 12 majmuna).Meni je osobno prvi dio draži ali ovaj film je također fantastičan ,manje više isti odlični glumci,priča o podzemlju ,boksu,mafiji i ciganima.svakako jedan od boljih filmova ikad,ocjena 5

Stealin' Stones and Breakin' Bones!!!

Svojevrsni nastavak/remake Lopova,ubojica i…koji je Richi snimio tri godine nakon “Ubojica”ponovno sa Jasonom Stathamom i Vinnie Jonesom u glavnim ulogama,plus ovoga puta nekoliko inetnacionalnih poznatih i zvučnih glumačkih imena poput Brad Pitta u ulozi nepobjedivog i nerazumljivog cigana boksača,njegova najbolja uloga uz onu u Sedmici , Fight Klubu,a tu su još i odlični Rade Šerbeđija kao ludi i neunuištivi ruski mafijaš Boris The Blade,njih dvojca glume najzabavnije likove,a tu su još i iznimno raspoloženi Benicio Del Toro te Dennis Farina. Film je totalni urnebes,ponovno prepun životopisnih,otkačenih i nesposobnih kriminalavca isto tako životopisnih imena,a tu su jošu igri jedan namješten box meč,pas,ogromni dijamant i još mnoštvo toga u urnebesnom zapletu,smijat čete se od početka filma do kraja filma.Nebih se usudio reči da je Snach bolji od “Lopova”,jer su zbilja tu negdje,meni osobno je teško odlučiti koji je bolji,i jedan i drugi me jednako nasmije. Ponovno imamo britke i zabavne dijaloge,a Richiev režijski stil je sličan,pa moglo bi se reči i isti onome iz “Ubojica”,ali ništa zato,nemate zbog toga osječa kao da ste več sve vidjeli u “Ubojicama” te da vam film nema ništa novo za ponuditi.Režija je ponovno energična i efektna,te opet oslično koristi soundtrack Šteta što je čovjek zapao u stvaralačku krizu te snimio iznimno loš Swept Away sa Madonnom u glavnoj ulozi.Ali kao što sam več spomenuo u prethodnoj recenziji,imat čemo prilike provjeriti več za koji tijedan dali se je izvukao iz te krize njegovim najnovijimm filmom Revolver. Tim filmom če ujedno i zaokružiti neku svojevrsnu trilogiju,jer i u Revolveru gl.ulogu igra Jason Statham,a bavi se opet britanskim gangserima.Osobno mnogo očekujem od tog naslova. Ovaj film svima prepoučam baš kao i “Ubojice”,svakako ga pogledajte (i to nekoliko puta),ako ništa drugo da se upoznate sa Richievim opusom,a zabava i smijeh su osigurani. Richi i ekipa nikad bolji i zabavniji....LUDNICA!!!! Odmah u videoteke!!!

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

GLEDO 8 PUTA

Moram priznati da sam prije "lopovi.." gledao ovaj film i odu-ševio se, nakon prvog gledanja sam bio zbunjen, "VADAFAK!" nakon drugog "Napokon nešto dobro", nakon trećeg malo upoznavao likove i ne znam odakle početi od Pitta kojeg od tada poštujem, Šerbedžije koji je toliko rusa odigro da može državljanstvo tražiti, ali Boris d blejd je fantastičan ili Turkisha koji nas vodi kroz priču ili Kuruznog (scena kad opisuje Kako se treba čuvati čovjeka koji ima farmu svinja je čista antologija) itditditd... Bio ovo ili ne bio "lopovi, ubojice..." na steroidima definitvno na old tajm listi medalja... PS ostalih 6 puta sam pogledao film nakon što bi pogedao neku strahotu poput "Batllefield:Earth" (brrrrr)

DUHOVITO

Moram reći da me film stvarno iznenadio!Odlični glumci,smiješni i britki dijalozi...Svakako pogledajte!Bilo mi je smiješno gledati Brada Pitta kao cigana jer on uopće ne sliči na cigića!

I nastavak može nadmašiti original