Gol

Santiago

Gol je jedan tipican americki film o momku koji sanja nesto vise nego sto mu zivot moze pruziti i na kraju, naravno, to i ostvari. U filmu se pojavljuju neke velike nogometne zvijezde, poput Beckhama, Raula, Zidanea i drugih sto mu daje neku posebnu draz. Ovo se naravno sve odnosi na ljubitelje nogometa. Jedina primjedba na ovaj film je sto Danny Cannon nije pronasao nekog glumca koji ustvari zna igrat nogomet, tako da su mi neke scene smijesne kad su u pitanju driblinzi ili cak sutevi. Al' dobro film je prilicno dobar. Nadam se da ce drugi dio biti jos bolji.

NUFC

volim nogomet, a pogotovo newcastle united :)

Volim nogomet

Konačno je snimljen i pristojan film o najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu. Prva stvar koju treba istaknuti i pohvaliti je realan prikaz nogometa i života nogometaša u velikom klubu. To je posebno vidljivo u filmu kada glavni lik (Munez) dođe u Newcastle te se susretne sa velikim klubom, velikim igračima i fanatičnim navijačima koji žive za svaku utakmicu svog kluba. Da bi se tome još više pridonijelo (ujedno i da bi se privuklo što više nogometnih fanova) angažirane su neke od najvećih nogometnih zvijezda poput Beckhama, Raula, Zidanea.... Odličan marketniški potez producenata je i najava na DVD-u za nastavak filma gdje Munez odlazi u Real, jer mišljenja sam da će nastavak (ako bude podjednake kvalitete kao i prethodnik) upravo zbog smještanja radnje filma u jedan od najpopularnijih klubova na svijetu, ostvariti još veći uspjeh. Što se samog filma tiče, ne nudi ništa posebno. Okosnicu filma čini priča koje je već bezbroj puta ispričana u raznim sportskim filmovima (glavni lik dolaz iz siromašne obitelji, nema ništa osim svog talenta, izaziva ljubomoru suigrača i sve završi happy endom i njegovim odlučujućim potezom u zadnjoj sekundi zadnje utakmice). Glumci u filmu su relativno nepoznati, no mislim da je to i bio cilj autora, kako se ne bi zasjenile stvarne nogometne zvijezde koje se pojavljuju u filmu i kako bi se gledatelji mogli poistovijetiti sa glavnim likom koji je i u filmu svima potpuno nepoznat.

Nije loše

Ovaj film nije loš ali vidjela sam i boljih. Bila sam prvo skeptična prema njemu,jer nisam nogometni fan,ali kada sam ga pogledala činio mi se sasvim pristojan film. Tko voli(nogomet), nek izvoli. Jedino to mogu reći. Ocjena moja je: 3/4