Kod Uwe Bolla je tradicija da mu je svaki film loš,a ovaj je totalno nepotrebno ostvarenje.Loše da čak nije ni dobro

omg

ne znam ak sam ikad pogledala takav bull****, radnja je..ma nema je..gluma sucks, ma ne znam zasto uopce pisem o ovome..:(:(

Preloše da bi bilo istinito

Čovik ne može virovat kolko je film loš, stvarno žalosno. Ovo gledajte samo ako vam ko priti puškon.

The name of the rose

Tko bi rekao da Christian Slater može glumiti u ovakvoj bedastoći i k tome još izigrava nekakvog "štemera"...... Katastrofa....I još k tomu dodajte čudne zvijeri koje iz jedne dimenzije skaču u f+drugu.. Ma čisto gubljenje vremena...

MRAK U TAMI

OVAJ NASLOV BAŠ NEMA NEKOG SMISLA BAŠ KAO NI OVAJ FILM!! POŠTO SAM IGRAO OVU IGRU KAO DIJETE ODLUČIO SAM DATI ŠANSU OVOM FILMU IAKO ME SVE NAVODILO NA TO I NIJE NEKI MASTRPIS!! OSREDNJA HOROR PRIČA SA LOŠIM EFEKTIMA ŠTO BI JOŠ MOGLO PROČI DA NEMA PREOČITIH GAFOVA TIPA USRED NEZAOBILAZNOG SEKSA NA SRED FILMA GLUMCI SVI ZNOJNI I NA VRHU EKSTAZE A NAŠEM CHRISTIAN SE VIDE GAČE!! ILITI MRTVI SPECIJALAC KOJI LEŽI NA PODU POLA SATA I KAD KAMERA KRENE U KUTU SE VIDI KAKAO NAM SE KOLEGA LAGANO DIŽE IZ MRTVIH BEZ NEKOG RAZLOGA!! NO I TO BI MOGLO PROČI DA GLUMA NIJE TAKO OČAJNA A RADNJA SPORA DO PAKLA!! NIJE MI JASNO KAKO GLUMCI SVIJETSKE SLAVE POPUT Christiana Slatera i Tarae Reid SI MOGU DOPUSTITI TAKVU GLUMU!!! MISLI DA OVE EKRANIZACIJE VIDEOIGARA NIKAD NE ISPADNU GLEDLJIVE JER MOŽDA ONI KOJI IH RADE NISU PROVELI CIJELE NOČI ZA EKRANOM KOMPA POKUŠAVAJUČI ODGONETNUTI NAČIN KAKO DA ZATVORE VRATA KOJA VODE U SVIJET TAME I TAKO SPASE CIJELI ČOVJEČANSTVO NEGO SU DOBILI SCENARIJ FILMA KOJI PRIČA O NEKIM MONSTERIMA I OD TOGA NAPRAVILI PROSJEČNI FILM! JEDVA ČEKAM DA VIDIM ŠTA SU NAPRAVILI SA DOOM-om JER ČUJEM DA GLUMI MOJ 'OMILJENI' GLUMAC 'THE ROCK' BIT ČE SMJEHA!!! OCIJENA 1

hmmm!!

Alone in the dark je daleko gori film od onog što ste ili što ćete pomisliti kad pročitate moju recenziju. Pomislila sam da će to biti nešto dobro, ipak su tu Tara i Cristian, ali NE!! Užas živi!

Dobra videoigra ne čini i dobar film !!!!

Iako nikada nisam igrao igricu,ipak sam donekle upoznat sa radnjom i atmosferom koja ju krasi.Nažalost ovo je jedna od najlošijih ekranizacija neke video igre koju sam ja gledao.A foršpan je izgledao baš obečavajuče.Priča je bezveze,kao i gluma,još jedini tko se donekle ističe od glumačke ekipe i donekle trudi,ali ipak nedovoljno da bi cjelinu održao gledljivom jest Stephen Dorff.Christian Slater je tek prosječan i neznam kaj mu je ovaj film uopće trebao,a kaj se tiče Tare Reid,užas,žao mi je što to moram izjaviti,ali vidio sam neke hrvatske glumce kako bolje glume od nje,njezina izvedba je fakat loša i grozna.A da ne spominjem kako kemije između nje i Slatera uopće nema. A najoštrije kritike idu redatelju,Uwe Bollu,čovjek je do sad uništio svaki film koji je režirao,a kaj je najgore u najavi ima sve samo ekranizacije čak nekih jako dobrih video igara poput Bloodrayne(koja je več zapravo zgotovljena i po foršpanu mi izgleda jadno,no ne želim skakati pred rudo),zatim Far Cry,veliki hit prošle godine na našim računalima,več vidim kako če upropastiti taj film.Tu su još i Dungeon Siege,Fear Effect i Night Claws,doduše ovo zadnje mislim da nije igrica,ali opet.. Čovjek jednostavno nezna režirati,film nit ima napetosti,nit je akcija nešto posebna,jedino mogu koliko toliko pohvaliti efekte,ali vidio sam i boljih,a Boll ih koristi pretjerano i bez razložno.Tako u jednoj sceni imamo bullettime efekt koji uopće nije bio potreban. Evo tijekom gledanja filma,u jednom trenutku sam skoro zaspao,te sam jedva čekao da završi,iako bi bilo bolje da sam jednostavno prekinuo film,ali nadao sam se da če biti bolje. Uopće me ne čudi što je film propao u Americi,a kod nas došao izravno na DVD-e(buđet 20 mil$,zarada jedva 5 mil$).A i IMDb mu je dao ocjenu 2 od 10,pa si vi sad mislite šta vas čeka ako posudite ovaj film,što vam ja nipošto ne preporučam.Čak ni zagriženim fanovima video igre. Sve u svemu jedno veliko razočarenje i jako loš,pa čak i nepotreban film. Svakako ne gledati!!