Noćni let

Igra 'mačke i miša' u avionu

Wes Craven pravi malu pauzu od horora i skreće na kolosek psiho-trilera.'Noćni let' sadrži sve potrebne elemente žanra:negativac,glavni lik-pozitivac,napeta priča smeštena u avionu na noćnom letu.Pratimo glavnu junakinju Lizu Rajsert (Rachel McAdams), menadžera luksuznog hotela u Majamiju,koja se posle sahrane bake u Dalasu vraća kući na Floridu.Na aerodromu dok čeka noćni, takozvani 'red-eye' let,upoznaje šarmantnog stranca Džeksona (Cillian Murphy),sa kojim je popila piće i malo proćaskala. Ubrzo po poletanju,shvata da mesto pored njenog,pripada Džeksonu i da to nije nimalo slučajno. Tip je profesionalni ubica sa zadatkom da je natera da mu pomogne u likvidaciji zamenika sekretara za unutrašnju bezbednost Čarlsa Kifija (Jack Scalia) koji je odseo u njenom hotelu.Ukoliko ne odradi svoj deo posla,Džekson javlja svom saučesniku da ubije njenog oca Džo Rajserta (Brian Cox).Vremena je sve manje kako se let bliži kraju – odredištu u Majamiju i Liza shvata da mora prihvatiti igru koja joj je nameštena. Strahujući za svoj život, život ostalih putnika u avionu i za život svog oca, Liza kontaktira telefonom svoju saradnicu Sintiju (Jayma Mays) s ciljem da uredi da ciljanu metu – političara,prebaci u određeni apartman.Sam zaplet zasnovan je na dijalogu dva glavna lika koji sede u avionu jedno pored drugog, gde je Liza smeštena do samog prozora (sa pogledom na mračno nebo), a uglađeni Džekson pored prolaza.Time se potencira bezizlazni položaj nesrećne Lize i diže tenzija u avionu.Psihološki aspekt je naglašen kako bi se istakla kompleksnost situacije iz koje se pokušava izvući Liza. Do kraja filma, naravno sledi pucnjava, eksplozije i konačni obračun s Džeksonom. Za manje od jednog i po sata,režiser uspeva da nam dočara 'magiju' putovanja avionom u društvu opakog ubice.Posebno kvalitetu filma doprinose dve glavne role:Cillian Murphy bezmalo izgleda kao neko kome biste se bez razmišljanja ispovedili (ovo posebno važi za mlađe pripadnice lepšeg pola) i Rachel McAdams kao heroina sposobna da uzvrati udarac (i dalje vrlo privlačna,seksi). Efektno nema zbora, a Wes Craven dokazuje da još nije za staro gvožđe.Za sve fanove poštovanog gospodina,a i šire!

Super...

Skoro svi tu gadite film, a situacija je realna, prikazuje stvarni život, ne tamo neke puške, trčanja po avionu, padanje iz aviona...Nije prenapeto,al kao što sam rekao , realistično..Nitko ne zna tko je on ni što je naumio...

Super...

noc

joj ljudi ovaj film mi se posebno svida.Trazim ga posvuda da ga nadem meni se jako jako svida.I prejebena gluma

osrednje

Film je po svemu osredanj. Priča je isfurana i prožvakana. Ima mnogo predvidljivih situacija i stoput viđen završetak. Negativac prijeti a subjekt se pokušava osloboditi, to je formula ovog filma koji boluje od toliko bolnog otrcanog scenarija. Režija je također ništa posebno, dijalozi su tu samo da popune film. Glavna glumica je solidna i negativac isto, i može proći kao nekakav uglađeni terorist. Film je dobar za pogledat u smislu zabave, ali ništa posebno. Wes Craven je rijetko kad znao napravit kvalitetan film koji nije samo puka zabava.

Noćni Let

Gledajući trailer mislila sam da će ovaj Cravenov film biti pun pogodak....no ništa posebno na kraju. Cillian Murphy je odličan, kao i obično, ali ostalo ne baš zanimljivo...ni priča, ni realizacija. Preporučam kudikamo bolji film, u kojem su autori Noćnog leta sigurno našli svoju inspiraciju : Nick Of Time sa izvrsnim Christopherom Walkenom i Johnnyjem Deppom.

red eye=noćni let

za početak, ako niste svjetski putnici, možete saznati da se zadnji noćni let zove red eye. eto ako niste znali. onda, možete saznati da ovaj film wesa cravena traje ful kratko, za razliku od većine filmova današnjice. onda avion poleti u noć i radnja odmah počinje. zaplet je tu-tip koji sjedi kraj vas u avionu prijeti da će vam ubit tatu ako ne učinite šta on kaže. cura se izmiče, migolji, pokušava ga zeznut, ali plavooki se neda. onda avion slijeće, radnja se nstavlja malo u hotelu di cura radi, a malo u kući njezinog tate kojeg ona bespoštedno brani i bori se svim sredstvima. i to je to. film je gotov. napeto? pa je. zanimljivo? može se reći. pogledati? pa možete.

LOŠE!

Red Eye, film me je malčice razočarao! Najava je tipa, Odličan Horor-Triler! Ma nije to ni horor ni triler, nije ni vrit ni mimo! Film nije nimalo napet, sve već viđeno i isfurano, imam neki filing da je film snimljen na brzaka samo da se nešto napravi. Najveća reklama mu je trebakla biti Carven! Loš odabir glumaca(nove face se probijaju)! I na kraju svega, sve mi t0 po trajanju filma liči na neki crtani! Fil traje sat i 15 minuta!!! Katastrofa! Ali kad se malo bolje zamisliš, s onakvom temom i radnjom ne može biti dulje a ni Bolje!

nista posebno

jedan od filmova koje cete pogledati i necete imati bas nikakvo odredjeno misljenje o njemu. standardni isprobani cravenovi efekti triler horror komedije ovoga su puta pomalo zakazali iako upravo zbog njih film dobiva na snazi. kraj je u svkakom slucaju zasluzio biti neizvjesniji... pogledajte, nece vam biti zao, ali ni posebno drago.

Što je pisac htio reći?

Nakon odjavne špice ovog filma jedino što mi se motalo po glavi je pitanje; što je ovim filmom Craven htio postići? Kada sam prvi put čuo za ovaj film, tko je redatelj i vidio trailer očekivao sam još jedan horor u Cravenovom stilu, kad ono od horora ni h! Riječ je o trileru koji je jedino nabijen klasutrofobičnom atmosferom koja se htjela postići smještanjem glavnine radnje u zrakoplovu. Film sam po sebi ne nudi ništa novo: lijepu djevojku, šarmantnog zločinca, spašavanje sitacije u zadnji čas i završni obračun dvoje glavnih likova. Film nose relativno nepoznati glumci koji su solidno odradili svoj posao, uz pohvalu Murphyja u ulozi bad-guya. Još jedna zanimljiva karakteristika filma je i trajanje. Danas kada filmovi rijetko traju ispod dva sata, film koji traje 70-ak minuta doima se kao epizoda neke tv-serije. Na kraju sam stekao dojam da je ovim filmom Craven se htio maknuti iz žanra gdje ga svi automatski trpaju, ali negdje na pola puta se predomislio i odlučio to što prije završiti.

Red Eye - pravo dvd osvježenje!!!

Ovo je film u koji je za mene pravo osvježenje u zadnje vrijeme.Glumci su odlični što se isto može reći i za radnju filma koja je dosta napeta.Film neobično kratko traje što je u jednu ruku dobro,jer mrzim nepotrebno razvlačenje radnje do neka dva ili tri sata.U filmu se radi o hotelskoj menadžerici Lisi koja je potrebna Jacksonu (zgodan glumac)Rippneru da izvrši svoj vrlo okrutan plan.Naime Jack je na zadatku da natjera Lisu da u hotelu u kojem radi promjeni broj sobe bogatog biznismena kako bi bad guys-i imali bolju metu na njega,ako ona to ne učini njezin otac će umrijeti.Lisa je vrlo dobra i nevina djevojka pa cijelim letom odugovlači poziv.Neću vam reći šta se dalje dogodila nego samo da je zanimljivo i vrijedno gledanja.Film ima dobru glumačku ekipu i dobru tematiku i scenarij.I sve u svemu od zadnjih izdanja koja su izašla na dvd-u,pravo je osviježenje.I zato zaslužuje veliku ocjenu.Definitivno pogledati!!!!!!

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

noćni let

solidan triler s prosječnim glumcima,mada je sve to već viđeno....film koji se brzo zaboravlja i ostavlja te ravnodušnim

vrlo dobro

Solidan film iako sam ja mislil da je horror,prvo na foršpanu tip ima crveno oko,tako se zove i film u orginalnom prijevodu(to je ubiti izraz za avionske letove)a i zbog samog Wess Cravena.Iako nije horror film nudi solidnu zabavu,priča klasika :terorista ucjenjuje žensku da nešto napravi ili će joj ubiti oca...Priča i nije neka ali su glumci čist solidni a i režija je dobro napravljena.Gl.negativac je glumil i strašilo u odličnom Batman Početak.film nije najbolji thriler godine ali ga se svakak isplati pogledati.4

Vrijeme je za penziju...

...gospon režiser. Ruku na srce, Wes Craven u životu nije snimio pošteni film, dobro možda osim "The people under the stairs". Proslvljeni "majstor horror-trilera" uspio je napraviti totalno neinteresantan triler, sa kojim je vjerojatno želio otići na neki next level. Za g.Cravena je bolje da nastavi snimati Screamove za američke tinejđere što se pokazalo kao provjerena formula za zgrtanje love. Dvojka. Jedan od najboljih trilera ove godine!Svakako pogledati! Haha

Craven, Craven...

Štovatelj sam Cravenovih dijela, od početnih Last House om The Left, Hills Have Eyes, preko Nightmare on Elm Street, People under the stairs do Screama. Čovjek stvarno zna snimiti dobar film, ali Red Eye iliti po naški Noćni Let je nešto potpuno prosječno. Kako su svi pisali sve najbolje o ovome, nisam očekivao da film obiluje s toliko klišeja i prenategnutih situacija. Neke stvari su pre jednostavno obrađene i izgledaju neuvjerljivo. Overall, film da ga nije radio Craven i da nije dobio toliko publiciteta bi bio kao prosječni akcioni film sa Ice T-om ili nekim sličnim b glumcem. Filmu dajem trojku zbog prosječnosti, a da ocijenjujem po očekivanjima dao bi mu dvojku.

PURE FUN!

fenomenalan film. ako, kao i ja, smatrate da je dosadan film ujedno i los film-trk u kino! ovdje je sve jednostavno kao piti vodu i sto je najbolje od svega, odlicno funkcionira. ovaj film ce vas postediti pametovanja, prodika i nepotrbne filozofije, u zamjenu za to ce vas odlicno zabaviti. posebno je interesantan kraj i posveta najboljim horror slasherima. welcome aboard and enjoy the flight...

NAPETO

Jedan od najboljih trilera ove godine!Svakako pogledati!