Junfer u četrdesetoj

katastrofa

Da postoji ocjena 0, ovaj film bi ga svakako dobio. Negledljivo.

odlična komedija

film je dobar, vrlo dobar za komediju. Ima par scena gdje sam se nasmijao do suza npr. depilacija, pokušaj seksa sa nifomankom, kraj filma.. Casting je pogođen, priča nema nedostatak, a kraj filma je super. Što reći nego BRAVO!

koje sranje

ma da, ma da, ma da. okej, katkad je djevac odista smijesan. zapravo ne smijesan, vec vise tragikomican. al cekanje do braka je bilo jednostavno previse! tipicni filmski kalup po kojem se stvaraju i plavusa s harvarda, americka pita etc. holivud. i moram reci da me ljuti sto se opis ovakvih filmov abez problema moze naci na filmski.net portalu, al ako hocemo da potrazmo recimo almodovarov film PRICAJ S NJOM, onda... sipak!

Solidna komedija (opet) o sexu

Još jedna tipična američka komedija o smušenom tipu i hrpi komičnih situacija koje se baziraju na seksu i psovkama. Od ovog filma nisam ni očekivao neko veliko remek-djelo nego samo dobru zabavu, tako da me na kraju film i nije puno razočarao. Glavni glumci su solidno odradili svoj posao, a najbolje su odrađene scene koje su bazirane na njihovoj improvizaciji. To se posebno dobro vidi u dodacima na DVD-u, gdje ima dosta materijala koji nisu stavljeni u film, a odlični su (produžena scena na ''Speed datingu'', produžena scena Andyjevih fantazija, scena u kojoj se Rogen i Rudd prepucavaju tko je od njih peder). Slaba točka filma je trajanje, jer komedije koje traju dva sata rijetko mogu održati jednaki nivo kvalitete tijekom cijelog filma. Zbog toga film na trenutke djeluje pomalo razvodnjen i neke se komične situacije počinju ponavljati. Osim trajanja, na ovu temu i na ovakav način je snimljeno već dosta filmova tako da se o tome nema puno novog reći, nego sve ovisi o vodećim glumcima. Upravo zahvaljujući njima napravljen je solidan film koji neće razočarati, a ponudit će i nekoliko stvarno zabavnih situacija (''Speed dating, scena depiliranja...).

solidan

solidan film za ubiti poslijepodne.do suza me nasmijala scena depilacije prsa glavnog lika.izuzev toga ne mogu reći da mi je bilo jako komično no ipak može se gledati,malo je razvučena radnja.glavni glumac je dobar(nepoznat),ali mogao bi biti dobar za komične uloge.sve u svemu ništa posebno,ali gledljivo

uistinu smješno!

u početku, moram vam odmah priznati da rijetko gledam komedije-nekako sam nepovjerljiva prema tom žanru jer ima krcato trash komedija. ali ovaj film je pravo osvježenje! samo zamislite tipa od 40 godina koji se još nije poševio! njegov kolega na poslu ga smatra masovnim ubojicom-eto toliko je to očito (koliko god mi šutjeli o tome). pa kako ne bi krenuo u masovno ubijanje, tipovi s posla (ukupno 3) pomažu mu u ostvarenju planova kako-se-poševiti-što-prije. priča o sexu uvijek je smješna, jer je sex jedan smiješan čin sam po sebi. ovdje sex dobiva još jedno drugačije značenje kad 3 tipa (od kojih su neki uspješniji više, a neki manje na tom području) prenose "mudrosti" junferu u 40-oj. zanimljivo. i smiješno.

Predobar !!!!

fakat predobar, toliko se nisam nasmijal još od "Svi su ludi za Marry". Ateve Carell može stati uz bok svim velikom komičarima današnjice, Stiller, Carrey, Ferell itd. Samo neka ovako nastavi.

It's (not) all about Sex

Odličan i urnebesan film,definitivno uz Weding Crasherse i Zatvorski Krug najbolja ali i najorginajnija komedija ove godine.Iskreno od ove komedije sam očekivao mnogo jer sam naslov asocira na urnebes,i nisam ostao razočaran.Steve Carell se je iskazao kao odličan komičar kojeg svakako treba svrstati rame uz rame sa komičarima poput Jim Carreya,Will Ferrella ili Ben Stillera s kojima je inače surađivao ranije,s prvim na Svemogučem Bruceu a sa drugom dvojcom na filmu Voditelj Uzvrača Udarac.U oba filma je ostvario odlične,urnebesne i zapažene uloge pa mi je zbilja žao što taj odličan komičar velikog potencijala nije prije doživio veči uspijeh.No nakon uspijeha“Djevca”stvari će izgleda krenuti na bolje jer u najavi ima čak šest projekata do 2007-e od kojih je jedan nastavak filma Svemogući Bruce, Evan Almighty.Naime pošto je Jim Carrey odustao od nastavka producenti su glavnu ulogu ponudili Carellu,gdje će on ponovno reprizirati ulogu voditelja Evana Baxtera kojemu je Carrey u prvom dijelu zapalio kosu i naveo ga da se glupira ispred kamera(urnebesna scena). Koliki je njegov komičarski potencijal dokazuje i to što je ideju za ovaj film osmislio upravo on sam,a imao je svoje iprovizirane komičarske nastupe ina Daly Showu još jednog odličnog komičara Jon Stewarta. Sad nešto o filmu,naime film je odličan mix i balans između toilet humora i pametne komedije,te sadrži nekoliko zbilja urenebesnih i čak antologijskih scena poput upravo te spominjane scene depiliranja prsa.Carell doslovno krvari pred kamerama u toj sceni,a glumci umiru od smjeha pred kamerama,u nekoliko navrata i sam Carell.Istina film je mogao biti i nešto kraći pa zbog te činjenice u drugom dijelu malo gubi ritam,ali to nadoknađuje u zadnjh 15-ak min.filma.Mislio sam da će kraj biti onako sladunjav i predvidljiv,ali kraj me je najviše iznenadio i nasmijao. Dakle,ako se zbilja želite nasmijati do suza svakako vam preporučam ovaj film,iako se nekima neče svidjet,ali ljudi to je komedija a ne ozbiljan film!!

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

tipicno americki

sto ocekivati od filma koji se zove junfer u 40 oj...islo mi je na zivce umjetno kreveljenje glumaca, humor je malo isforsiran, ali moram priznati da je tu i tamo znala zabljesnuti koja dobra fora.dobra pouka filma je da se ne treba dozvoliti drugima da se mjesaju u tvoj privatni zivot. stvarno je istina , cim si slobodan odmah te svi oko tebe pokusaju spojiti sa nekim. vi to nemojt edozvoliti vec slusajte svoje srce;)filmu trojka, a vama puno srece u ljubavi

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -