Nestali za sedam sekundi

ludilo

ovako Wesley okuplja svoje bivse pripadnike specijalaca da obave posao u rumuniji znaci da opljackaju tri teretna vozila puna love koja idu iz casina tako bi trbalo da bude mislim tako policija mora da misli da ce se to desiti ali sta ce se ustvari desiti pogledajte sami da napomenem Wesley ima curu za koju je sve spreman uraditi u tom trnutku ali tko je zapravo ona to saznajte sami moja ocjena je 4 znaci vrlo dobar film za pogledati puno pucanja brze voznje po uskim ulicam znaci ako ste ljubitelji samo naprjed

zaboravljeni za 7 sek

Prvo me razočarao Blade 3,onda je došao novi Snipesov film i mislim ajde da vidim kaj je to,možda mi popravi gorak okus još od Blade.Ali baš suprotno,još ga je pojačl,kaj je to Snipesu trebalo?Nisko budžetni akcič bez direktno za video tržište,u videoteke nisu davali ni postere,nešto ala Stevo Segal.Valjda da bi što jeftinije prošli film su snimili u Rumunjskoj.Tamo Snipes hoće opljačkati novac iz kasina i tada ga prevare prijatelji i onda on kreče u akciju.Bježi u opel Calibri.FIlm nije za fanove Snipesa več možda Van Damma ili D.Loundgrena.Ocjena 2 ili 3 zavisi čiji ste fan

Wesley, wesley

Još jedna njegova akcijica, ali ne baš tako dobra. Radnja filma baš i nije nešto, a i gluma kako njega, tako i njegovih suglumaca nije naročita. Specijalac koji radi najorganiziranije krađe oklopnih kola. Barem se tako činilo, dok nije cijela njegova grupa poubijana. Bijeg kroz grad, razbijanje, šore, mučenja... sve u jednom filmu. Ima čak i ljubavnih scena. Dakle film ima sve, ali ne i neki performance.