Mrtva nevjesta

Corpse Bride

Jedan o najboljih crtića koje sam gledala.. Sviđa mi se tematika, izgled likova, i pjesme koje pjevaju.. Tim Burton je opet nadmašio sebe samoga.. :)

film

ma ovo je najbolji ikad napravljen crtic koji moze biti.Meni se sve svidalo.Vau.Samo sam pokusavala naci dali ima nekih mana ali nema.Sve je super.

leptirov let

Film je pravo osvjezenje. Ne slazem se da nije duhovit. Napravljen je sa pravom mjerom, humora taman dovoljno da ne bude morbidan. Glavni likovi, naroËito mrva nevjesta vrlo dobro pa?u glumcima koji su dali glasove. Podzemni svijet ispada prava fe?ta nakon u?toglenog svijeta ?ivih gdje sve treba biti po planu i propisu. Dobro je upotrjebljen motiv sa srednjovjekovnih freski "Ples mrtvaca" u sekvenci sa kostoruma jazz glazbenicima, gdje se prenosi poruka o tome kako smo pred smrti svi isti bez obzira ?to smo bili za ?ivota. Meni osobno nije ?ao ?to se Viktor o?enio Viktorijom. Cilj je i tako bio oslobo?enje du?e mrtve nevjeste. Viktor i Viktorija su ovdje bili samo pomagaËi. Vanjske negativne sile: pohlepa i mr?nja te unutra?nja Ëe?nja koja mladu vezuje za ideju nikad neostvarene ljubavi te joj du?u ispunja neizmjernom patnjom (jer nitko nije prepoznao njene vrijednosti), dr?e nevjestu u zatoËeni?tvu podzemnog svijeta. Onog trenutka kad je netko prihvati i kad je ona spremna odre?i se svojih ?elja, njena du?a se osloba?a u leptirovom letu.

Mrtva nevjesta puna života

Film je super, morbidan i tmuran ali odličan. Lik mrtve nevjeste me totalno oduševio, kvragu, pa taj lik ima najviše života, energije i snage u cijelom filmu. Kad se malo stane i pogleda, živi u filmu su svi jedni protiv drugih, posvađani i pokvareni, dok su mrtvaci životni, i međusobni prijatelji. Prava nevjesta mi je pravo mrtvo puhalo i da je pravde , mrtva nevjesta bi završila u happy endu, a ovako...malo sam snervan! :)

corpse bride

Film je bio ok. Ono što mi se nije svidjelo je nedostatak humora. To su uglavnom bile engleske šale koje u našem prijevodu gube svaki smisao. Osim toga, film je trajao nekih sat vremena, što je prekratko!!! Ono što mi se svidjelo je bila karakterizacija likova, pogotovo što se tiče vanjskog izgleda koji je naravno odgovarao karakteru pojedinog lika. Josipa

mlada leš

Inače obožavam sve što je animirano i u što je uloženo puno puno truda, posebno me privukao zanimljiv naziv ovog crtića! Kažem crtić jer pišem subjektivno, iako je u igri digitalna tehnologija i možda bi se trebao zvati digić?? :) Zezam se! Prva stvar koju sam primijetil u ovom filmu, jedne tmurne nedjelje kad sam ga gledala, bila je tmurna i mračna atmosfera od samog početka! Čudni likovi koji izazivaju jezu koliko i suze od smijeha :) glazba je odlična, atmosfera općenito jeziva i smiješna, a priča .... zastrašujuća! Tko je gledao noćnu moru na Božić, zna što očekivati :))

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Corpse bride

Ovaj film je trebao sada stici u video klub, ja sam ovaj film doslovno pogledo pred pol godina i pogledo sam ga sigurno oko 10 puta jer je izvrstan i nije tago dug. Obozavam onakvu atmosferu u filmu, tipa bubimir i bozicne nocne more koji mi je ujedno najbolji crtic. Po kvaliteti je malo slabiji od njega ali je izvrstan, lako se gleda i ima dosta dobrih fora. Johnny Depp i Christofer Lee su mi fenomenalni a i tehnika stop animacije je bolja nego prije. Hvala bogu sta ga nisu sinkronizirali u kinu jer bi ispao katastrofa i mislim stvarno kasno dolazi, trebali su ga stavit za noc vjestica jer je bas za tu atmosferu.