Otok

Što nam donosi kloniranje?

Pitate li se što bi nam sve u budućnosti moglo donijeti kloniranje svakako pogledajte Otok. U pojedinim trenucima pristup tematici je naturalistički i uistinu može navesti čovjeka da se zapita. U svakom slučaju film može poslužiti kao dobar protuargument pobornicima kloniranja. Otok odlikuje osobita prozračnost i prostornost. Većina radnje odvija se na otvorenom, ispod vedra neba, što zajedno s prevladavajućim bijelim dizajnom upućuje na simboliku slobode. Plaha Scarlett Johansson dobro se snašla i u ovom filmu, a Ewan McGregor izgleda posebno šarmantno. Nemojte, međutim, očekivati majstorsko profiliranje likova, ovdje je naglasak na akcijskim scenama. A upravo uz te scene vezana je i jedna zamjerka. Uzmem li u obzir iz kakvih se sve situacija izvlače glavni likovi mogao bi film svrstati i u fantasy žanr. Bez uplitanja nadnaravnih sila, Božje ruke ili drage nam Fortune protagonisti ne bi dočekali ni polovicu filma. Tome možemo pridodati i romantično preobraćenje jednog od negativaca. Ali pretpostavljam da akcijski film mora biti takav. Uz sve akcijsko smeće koje nam svakodnevno nude na TV-u Otok je ipak pravo osvježenje.

Klonovi opet u akciji !!!

Film me jako iznenadio.Cjeli koncept o tome da postoje klonovi ljudi, kao njihova polica osiguranja, je doista zanimljiva.Tema filma je dosta razgranuta,tako da nema neodgovorenih pitanja.Sve nam je lijepo objašnjeno.Kad sam počela gledati film nisam ni pomislila da su svi oni zapravo klonovi.Taj preokret me iznenadio.Ali vas neće zato što ste upravo pročitali šta se dešava ...... sorry! Film ima zanimljivu temu vezanu uz etička pitanja,budućnosti ali i sadašnjosti.Iako ga uspoređuju s mnogim prijašnjim izdanjima,od kojih sam jaa malo koji pogledala,ne mogu to ni komentirati.Zanimljiva je glumačka ekipa Ewan Mcgregor(Moulin Rouge) i Scarlett Johansson (Izgubljeni u prijevodu) u akcijskom filmu.Moram priznati da su dobro odglumili odnosno odradili svoj dio filma.Sviđa mi se što mnogo bježe ..... a ponekad nisu točno sigurni od koga.Efekti su odlični ... ali mi se ne sviđa što je sve napravljeno svjetlo bez previše boja.To mi je dobro kad su zatočeni ali mislim da bi bilo bolje,kad su pobjegli da je napravljen malo veći spektar boja ili malo naglašenije. Scenarij je srednji.Ja volim kad u filmu ima puno fraza za pamčenje ili izraza,a u ovom filmu ih nema puno ili uopće. Film je dobar na svoj način ali mi se čini da se ta tema mogla puno bolje napraviti ili možda joj se trebalo pristupiti na malo drukčiji način.Ne sviđa mi se da sad u zadnje vrijeme ima dosta filmova koji u sebi kao glavnu temu imaju kloniranje ..... već mi je to postalo dosadno.Stoga će ovaj film dobiti manju ocjenu ali je svejedno vrijedan gledanja. Pogledajte i odlučite sami!!!!!!!

zabavno

nisam imao pojma o cemu se film radi, tako da sam se zaista mogao uziviti i otkrivati istinu zajedno sa likovima filma. u sve to nisu mi se uklopile odlicno odrađene, realne akcijske scene. da sam na pocetku znao vise vjerovatno me se film ne bi toliko dojmio. ponovno sam sebi dokazao da je bolje ne znati sadrzaj filma, ne citati njegove recenzije i gledati trailere. tako ce film, pa makar i ne savrsen biti puno bolji.

Made by Michael Bay

Prva stvar koju sam zamijetio kad sam čuo za ovaj film bilo je ime redatelja Baya i odmah sam u glavi stvorio predodžbu kako će film izgledati-puno eksplozija, spektakularnih akcijskih scena i puno specijalnih efekata. Međutim početak i prvi dio filma to ne dokazuju, nego su me ugodno iznenadili. Početak priče o zadnjem utočištu ljudi, o strogim pravilima po kojima moraju živjeti i motiv nastavka života na idealnom mjestu-otoku gdje se sretnici biraju lutrijom djeluje stvarno dobro. Atmosfera filma u prvom dijelu je odlična i donekle me podjeća na ''Blade runnera'' i ''Matrixa''. Ipak, nakon što se stvari počinju razjašnjavati, glavni likovi pobjegnu, a za njima počne lov film poprima specifičan Bayev izražaj koji je viđen u njegovim prijašnjim filmovima i ima sve karakteristike opisane na početku teksta. Film se pretvara u klasični akcijski blockbuster. Glavni glumci su solidno odradili svoj posao, a Bay je odigrao na sigurno izborom Beana za ulogu negativca, te izborom Buscemija za ulogu McCorda koji treba dati filmu dozu komičnosti (sličnu ulogu odigrao u Bayevom ''Armageddonu''). Posebno bih istaknuo scenu potjere koja je stvarno odlična i,iako krcata specijalnim efektima, djeluje spektakularno. Ovo je solidna akcijska razbibriga koja se zbog teme koju obrađuje, i da se nastavilo u stilu kako je snimljen prvi dio filma, mogla pretvoriti u nešto sasvim drugo. Ovako smo dobili još jedan ''made by Michael Bay'' film kojem je glavna svrha pružiti gledatelju dva sata zabave.

otok

zanimljivo svakako vrijedi pogledat, ima super efekte posebno sto se tice akcije, al ideja mi je donekle vec videna u umjetnoj inteligenciji

Odlično!!!

Svaka čast Mcgregoru! još jednom se dokazao kao vrhunski glumac! Meni inače jedan od najeražih! Odlična Scarlett je pun pogodak i pravi je ukaras ovom odličnom SF akcijskom trileru! Redatelj Mchael bay nije nas razočarao, film je napet, brz, eksplozivan, maštovit itd! Uglavnom, svakako pogledajte, isplati se! Najbolji SF u zadnje vrijeme!

super

izvrsna tema,intrigantna,zanimljiva.krasno osmišljeni interijeri koji doista odaju dojam budućnosti.gluma korektna iako ne briljantna.napetost čista petica.film koji vrijedi pogledati

Zanimljivo

Teško je naići na zanimljiv, brz i akciski film u gomili produkcije, ali ovo dokazuje suprotno.Dobri glumci zanimljiv rasplet, koliko toliko realne mogućnosti u blizoj nam budućnosti.Sve u svemu ODLIČNO

super

Definitivo najbolji dvd film koji se pojavio u videotekama valjda u zadnjih 2,3 mjeseca.Malo Frankeinsteina,malo Loganovog bijega i malo Bladerunnera,malo Mcgregora,malo Scarlett,malo Bay-a + dobra priča,dobra gluma ,odlične akcijske scene,dobra režija i dobije se stvarno odličan film.Isprva sam bio jako skeptičan prema ovom filmu ali nakraju sam ostao jako,jako ugodno iznenađen.Priča prati dvoje ljudi koji žive u sterilnom,monotonom svijetu budućnosti nakon kataklizme koji ne izlaze van iz grada i kojima je najveća želja ići na otok,posljednje mjesto na zemlji s čistim zrakom i vodom.Put na otok se dobiva lutrijom,svaki tjedan jedan čovjek nekad i više.Sve dok jedan čovjek(Mcgregor)ne postane sumnjičav i ne počne postavljati pitanja Čuvarima i doktoru(Beanu).Ubrzo nalazi živog leptira(misle da su sve životinje izumrle)i počinje istraživati gornje katove "grada".Priča je napeta i nepredvidiva.JAko dobro 5

Otok (The island)

Odličan film s predobrim Ewanom McGregorom i Scarlett Johansson! Mislim da će se ovaj film svima svidjeti jer govori od nadnaravnim, a opet tako realnim stavrima.

na otoku sreće

Recikliranja SF filmskih i književnih klasika su postala in ovih godina te - kako to obično biva - zadnji izdanci tog trenda daju i najslabije rezultate. Upravo to se može reći za Otok koji se gubi između oponašanja filozofiranja as seen in Matrix i akcija-jurnjava-demolirajmo-scenografiju popcorn recepta na kojeg se toliko vjerno napaljuju generacije kino posjetitelja. Rezultat djeluje vrlo površno i imamo dojam (koji postaje sve uvjerljiviji kako film napreduje) kako je sve u filmu podređeno McGregorovim akrobacijama (koju solidno i na trenutke čak uvjerljivo obavlja) te patetičnoj izvedbi Scarlett Johansson koja od prve do zadnje minute izgleda totalno zbunjeno. Među iritantnije detalje u filmu svakako treba ubrojiti i logotipe brojnih brandova koji se sasvim neskriveno pojavljuju na ekranu (Nokia, Chevrolet, Cadillac, Puma, Speedo, Microsoft) pa stvar počinje sličiti kakvoj dvosatnoj reklami sa MTV-ja. Upravo takva je i režija - Michael Bay nastavlja u revijalnom tonu sa režiranjem blockbuster uradaka - na veliko veselje ljubitelja šarenih stvari koje vole eksplodirati, vozila koja se vole zapaliti te junaka koji vole to sve preživjeti. Puno metala škripi, puno automobila se prevrće i gori, puno bezveze ubačenih kadrova koji bi trebali djelovati emotivno ali ispadaju smiješno (npr. prizor kruženja kamerom oko skupine oslobođenih klonova koji lunjaju po američkoj pustopoljini). Radi se o instant-zabavi koju se idealno konzumira svježe ispražnjenog mozga - i to po mogućnosti mozga odraslog na poetici histerične kamere, maštovitih efekata i reklamama za najnovije tenisice ili mobitel ubačene negdje između...

Popcorn Sommer Actionpack!!!

Dobra priča, začuđujuče dobra režija Michaela Baya, koji je i ovog puta ipak malo pretjerao u akcijskim scenama, ali nema veze, ipak je to ljetni akcić.Zgodna Scarlett, što više poželjeti. Istina je da podsječa na neke starije sf-ove, ali kaj je danas več orginalno. Čudi me kaj je propao u američkim kinima, jer je bolji od recimo Rata Svjetova ili ovih nekih filmova koji su postali hitovi a nisu to zaslužili. Sommer movie!!!

Žanrovski megamix

Daleko najbolji megamix i dalje ostaje onaj Dalibora Bruna, koji je žario na top listama domaće ljige osamdesetih. Zanimljivo je na špici vidjeti Michaela Baya bez producentskih skuta Jerrya Bruckheimera. Za razliku od Jerryevih filmova, tema je vrlo ozbiljna. Pitanje straha od nedostatka slobode sveprisutno je u utopijskoj književnosti 20 stoljeća, a u zadnjim decenijama nadograđeno je i strahom od gubitka identiteta. Od Kafke i Orwella, do Phillipa K. Dicka, utopizam je i u filmovima kao A.I., Matrix, Gattaca. Novo doba nosi strah od gubitka slobode kroz kolaps vladavine prava pod teretom korporativnog kapitalizma, i od gubitka identiteta kroz kloniranje. U ovom filmu ima svega od toga, i ponešto od svih citiranih filmova, ali i još mnogih. Nevjerovatno ali istinito, ovaj film počinje kao utopijski SF (jedina dodirna točka sa spominjanim Loganovim bijegom, je upravo bijeg), onda se pojavljuje Steve Buscemi i nastaje urnebesna komedija. Onda Buscemija ubiju i počinje suluda jurnjava i akcija, da bi se sve završilo trilerom s hollywoodskim svršetkom. Bayova režija i dalje izaziva glavobolju i želućane tegobe, spotovskih elemenata hrpa, Bayovih ludih kadrova i ekspozicija također. Posebno iritantni su sponzori, tako da stvarno imate osjećaj da gledate niz reklama u 2h trajanja. Makar se neki sponzori pojavljuju u negativnom kontekstu, sveisto im je jedino važno da se što više vidi logo u filmu. Sve u svemu, nije dosadan film, iako je bitno manje kvalitetan od drugih već spominjanih filmova iste tematike. Preporučljivo pogledati u kino, ne samo radi održavanja kulture odlazaka u kino, već zato što će doma biti relativno bezvezan na malom ekranu. Usprkos generalnoj zabavnosti, ipak bi bilo korisno u određenom trenutku isključiti mozak, tako, da ne prokuha od gluposti.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

nije daleko ovakav scenarij

Zanimljiva priča, puno specijalnih efekata. Sve u svemu, dobro!

Ja Klon!!

Jedan od najočekivanijih i najskupljih filmova ovog ljeta,a ujedno i jedan od največih flopova ovog ljeta(buđet 122 mil,zrada 25 mil.za sad,upitno dali će uopće uspijeti povratiti uloženo).A nedavno sam pročitao da su producenti podigli tužbu protiv gl.glumaca pod izlikom da bi i jeftiniji i lošiji glumci ostvarili bolji kontakt s publikom.No to upće nije istina,izvedbe Scarlett Johansson i Ewana McGregora su sasvim solidne,ne i odlične ali solidne. No unatoč svemu ja osobno film nebih okarakterizirao kao loš i razočaravajuć.Otok redatelja Michaela Baya je svakako vizualno i sadržajno dobar,doduše priča i nije baš orginalna,naime ima tu svega pomalo,Matrix(lažna stvarnost i svijet)Equilibrium(zabranjeni bliski odnosi i osjećaji)te ponajviše usporedbe s Loganovim Bijegom,zapravo mislim da se cijeli koncept priče temelji na toj priči. Bay je ovoga puta čak i pokušao ozbilno pristupiti razradi ove priče,zanimljivoj priči o proizvodnji klonova za rezervne dijelove i odnošenja prema njima kao proizvodima a ne ljudskim bićima.No svaka ozbiljnost je pala u vodu kod prve akcijske scene,koje su između ostalog zbilja furiozne,nabrijane i vizualno interesantne, ali i u nekim dijelovima zbilja nerealne.Mislim da je Bay ovoga puta uspio nadmašiti i samoga sebe kad su akcija i razbijanje stvari u pitanju. Očito je da posebice voli režirati jurnjave,jer se skoro sva akc.u ovom filmu se svodi na žestoku jurnjavu.No unatoč tome što je Bay majstor akcije izgleda da se i on malo istrošio,jer neke sekvence podsječaju,posebice jurnjava na autocesti na jurnjavu iz BadBoysa2,samo što je nabrijanija. Sam scenarij je dosta zabavan i nudi dosta smiješnih situacija.Dizajnerski izgled filma je također odličan ušminkan ali odličan.Spoj sadašnjosti i budućnosti nije nimalo pretjeran,skoro da i nema stvari ili vozila koja za koju godinu čak i nebi mogle zbilja postojati. Sve u svemu zanimljiv ljetni film,zanimljive moralističke priče,zabavnih dijaloga,odlične režije i solidne glume. Gledati

otok

Priča je vrlo dobro osmišljena...ali...previše efekata,previše nerealnih događaja kao što je:likovi padnu sa 48.kata i ostanu živi,još bolje netaknuti itd.

groovy baby

film je odlican! Jako je zanimljiv i jednim dijelom realan, a drugim uopce ne! Mislim, radnja se odvija u 2015-oj a promet je ono...like...5 element wannabe :))...auti lete zrakom, tram i vlak po pruzi koja je u zraku...mislim, hello?! Al ajde, okejkac je sve...sadrzaj mi se jako svidio! Kul je sve zamisljeno..kao klonovi, ovo-ono...Scarlett je prekrasna al mi se ne svidja kak glumi (inace...ne samo sada), a Ewan je onak, ok, nist posebno. Sve u svemu, pogledajte filmić!

Ocjena recenzije: 1.56 Tvoja ocjena: -