Za sve je kriva svekrva

ZABAVNO

Zgodan filmić koji će vas zabaviti i uljepšati vam večer. Odlična Jane Fonda

Za sve je kriva svekrva

Film me ugodno iznenadio, pogotovo Jennifer Loper! Slatka limunadica za uljepsat si vecer! :) =)

Dozvola za brak na ženski način

Još jedna u nizu hollywoodskih romantičnih komedija koja je samo na trenutke komična i romantična. Redatelj Vukelic se doslovce drži formule koju su uspješno koristili De Niro i Stiller, samo što je ovdje to ispričano sa ''ženske strane''. Razlika je u tome što spomenuta dvojica puno bolje funkcioniraju kao par nego Lopez i Fonda; Stiller jedan od kvalitetnijih komičara što se za Lopez to ne može reči, a De Niro se bolje snalazi u komičnim ulogama od Jane Fonde. Film je relativno dobro prošao u kinima, što se najviše može zahvaliti Fondi i njenom imageu (film je pompozno najvljivan kao njen veliki comeback). Za Lopez to baš i nisam siguran, jer kvalitet njenih posljednjih filmova i nije neka garancija. Mišljenja sam da se Lopez uporno trpa u filmove gdje igra uloge simpatičnih i dobrih djevojaka i koja se nastoji svima svidjeti, a to joj jednostavno ne leži. Da je redatelj uložio malo više truda mogao je upravo taj njen image dobre curice iskoristiti na malo sarkastičan način kao glavu okosnicu komičnih elemenata. Mislim da bi bilo zanimljivo je vidjeti u nekom filmu u sasvim suprotnoj ulozi. Redatelj Vukelic je svoj posao odradio rutinski bez bez posebne želje da postigne nešto više. Posebno bih istaknuo Wandu Sykes u ulozi Fondine pomoćnice koja je odlična. Film se da pogledati, ali bez velikih očekivanja.

Barbarella vs J Lo

Što sam očekivao to sam i dobio,još jednu romantičnu komediju u kojoj Jennifer Lopez glumi pristojnu i simpatičnu djevojku koja nema sreče u ljubavi,a kad napokon nađe dečka onda počnu problemi,u ovom slučaju život joj počne zagorčavati njegova majka,tj. njezina buduća svekrva.Film nam ne nudi ništa posebno novo što več nismo vidjeli u Maid in Manhattan ili The Wedding Planneru gdje je Jennifer igrala slične uloge.Cijeli zaplet zbilja uvelike podsječa na Dozvolu za brak,samo što umjesto DeNira imamo Jane Fondu,a umjesto Stillera,Jennifer Lopez,muški par su zamjenili ženskim i to je to.Robert Luketić se je vjerovatno specijalizirao za takav tip filmova,time mislim na romantične komedije(Legally Blonde,Win a Date with Tad Hamilton!)tako da je on svoj posao obavio rutinski.Film se može pohvaliti sa nekoliko dobrih fora,i to može najviše zahvaliti upravo odličnoj Fondi i Wandi Sykes koja glumi Fondinu pomoćnicu Ruby.Njih dvije su ostvarile jedine pamtljive i zabavne uloge u ovom filmu.Fonda je odlična kao podla majka na rubu živčanog sloma koja pokušava napraviti sve nebi li otjerala snahu.Lopezica je nekako previše sladunjava i gotovo presavršena da bi bila stvarna(time mislim na njezin karakter a ne na igled,zapravo ima nekoliko fora na račun njezine stražnjice npr kad joj Fonda da premalu haljinu pa ju ova slučajno podere dok ju oblači itd).A Michael Vartan koji glumi Fondinog sina i Jenniferinog zaručnika je skoro pa neprimjetan,i nema neku veču ulogu u svemu tome s obzirom da je on razlog njihove neterpeljivosti,no tako su do izražaja došle Fonda i Lopez.Dakle ništa posebno,da nema Fonde film bi bio vjerovatno katastrofa,no ovako je barem zabavan na momente,njezin britki jezik i elegantan ali podli nastup spašavaju film.Pa iako je film bio hit u americi(oko 80 mil zarade)i popravio malo poljuljanu Lopezinu karijeru te najavio Fondin comeback(nije ništa snimila još od 90-e)nadam se da neče biti nastavaka.Solidna dvojkica,no,samo zbog odličnih Fonde i Wand.

Ocjena recenzije: 4.17 Tvoja ocjena: -