Pomračenje

Žj

Netko je usporedio ovaj film sa Machinistom(2004), to je grijeh. Ovaj film me nije osvojio ni u pola kao Machinist. Očekivao sam psihološke elemente-dobio sam ih...ali to je tako nabijeno i preisforsirano. Film mi je umjetan i nema mi dušu. Gluma je kod većine glumaca odlična, čak je i radnja orginalna, ALI uz nekoliko rupa u scenariju koje nisam mogao oprostiti i već od prvog dijela filma nastavio sam ga pratiti s manjkom interesa. Ne, nije mi ni za 10, ni 9, pa ni 8...možda sam strog i možda ću ispasti crna ovca jer se većini gledatelja ovaj film svidio, al od mene će dobiti neku nabijenu sedmicu.

RIJECI SU SUVISNE

jedan od onih filmova poslije kojih jos dugo razmisljate o njemu samom. Na pocetku mi se cinio kao jos obican film ali on to nije,stvarno odlicna prica o ljudskoj sudbini i pogledu na zivot. Ukratko odlican film!

Genijalna košulja i Keira Knightley!

Priča je fantastično zanimljiva,evo pogledao sam film na dvaput ali definitivno ću još jednom u komadu jer je prevelika šteta tako kvariti doživljaj gledanja ovog filma. Brody saznaje ono što nitko drugi ne zna,on drogiran ljekovima u mrtvačkoj ladici odlazi u budućnost iz koje vidi nepoznatu drugu stranu prošlosti. Sporedna uloga Craiga (Bonda) je stvarno vrhunska,ustvari cijelim filmom sam vrlo oduševljen kao sa rijetko kojim. Igra ljudske sudbine na tako genijalan način stvarno teško ostavljaju ravnodušnim. POGLEDATI

preludo

Odličan film koji mi ne bi smetalo pogledati više puta u kratkom vremenskom periodu obzirom da na našem cinestar tv-u stalno imaju jedno te isti repertoar. Briljantni Adrien Brody savršeno utjelovljuje pomaknutu ulogu. Uz njega je Keira-prisutna u svakom dobrom filmu(osim Silk) i Daniel Craig koji me zaista iznenadio. Šteta da je postao poznat s glupavim Bondom, a ne ovako dobrom sporednom ulogom. Šta se tiče općeg dojma, iako drama, ima određenu dozu napetosti koja ju čini vrlo zanimljivom svima onima koji inače, iako svjesni dobrog filma, ne mogu podnijeti dosadnjikave drame.

Vodokotlić

Ideja Soderbergha ja bila jadostavna;dati u ruke NE-Komercijalnom,NE-Hollywoodskom autoru(JOHN MAYBURY) odličan scenarij i dvije mega zvijezde(BRODY-KNIGHTLEY) i vidjeti šta če se desiti!!!! Experiment je u ovom slučaju pun pogodak!!!! Osjeća se več od samog početka filma da je sve na svojem mjestu!!! MAYBURY koji je veliki kritičar Amerike u svojem prvom Američkom filmu nije izgubio svoju vjerodostojnos koju je imao kao režiser neovisnih Filmova!! Ideja filma je bila pokazat na drugučiji način izopačenost američkog društva koje godinama obučava strojeve za ubijanje a potom ih strpa u prvu ludaru!! No pređimo na film... Radnja se vrti oko bivšeg veterana Pustinjske oluje koji preživi propucavanje kroz glavu ali dobije posljedice u vidu povremenih amnezija,što u filmu završi tako da u kratkom vremenu završi u ludari!!!! Priča je dosta SF ali drži vodu a odlični Brody daje glavnom liku senzibilitet koji to sve skupa čini bolnijim i realnijim!!! Što se tiče glumaca za spomenut je još odlični DANIEL CRAIG koji igra manju ulogu luđaka(Mackenzie) i JENNIFER JASON LEIGH koja je sa godiama postala prava filmska poslastica... KEIRA KNIGHTLEY je ljepa!!! Muziku je radio poznati muzički producent BRIAN ENO i to se bogami čuje jer muzika ne smeta a svaka scena je popračena malim muzičkim remek djelom!!!! Jedina zamjerka(ne filmu) je Hrvatski prijevod 'Pomračenje'...ma kakvo Pomračenje film se zove 'The Jacket'...Dobro da ga nisu prveveli 'Vodokotlić'!!!! Odličan film obavezno pogledat!!

The jakna

Prvo što morate znati o ovom filmu da je to još jedan od onih filmova tipa The Mothman Prophesies u kojem se ne objasni KAKO se sve to dešava nego samo ZAŠTO se sve to dešava. A ZAŠTO je ovom filmu i više nego dovoljno. Vrhunska gluma Adriena Brody-a je još jedan dodatni razlog zašto da pogledate ovu fenomenalnu mističnu priču, a ni Kiera Knightley u toplessu nije za odbacit. Vrlo atmosferična i mračna priča koju nećete tako lako zaboraviti vrijedna je novaca koja koje čete ostaviti na blagajni kina. Guštajte :)

druga strana ulice - Pomračenje

Adrien Brody je tiho došao, i ušao u legendu osvojivši oskara za ulogu u Pijanistu, posve zasluženo. Pomračenje je jedan strašan film, i dosta originalan, šta je u današnje vrime za bilo koji film teško reći. Koje čitao moje kritike već prije (a jesi umišljen škovaco) zna da nikad ne pričan o sadržaju, pa neću ni ovdje. Suvišno mi je o tome trošit riječi, jer ljudi su ovde došli provjeriti je li film dobar ili nije a ne o čemu se radi; to će ovako ili onako saznati. E sad, kad smo to riješili, triba nešto reć i o glumcima, koji bi i sa svojom glumačkom izvedbom oduševili i mrtvaca. Adrien Brody briljira a mlada Keira Knightley nije daleko od toga. Film je dosta potresan, ne u stilu kao neki horor o serijskom ubojici, već kao nešto; zamislim da ti se ovo desi (normalno tu isključujen oni dio o vremenu). Početak se može opisati kao neka Piccasova slika, prvih 5 minuti vam ništa nije jasno a onda gledate, i gledate i sve se to nekako složi i postane nešto genijalno, romantično i fenomenalno. Ovo sve vrijedi pod pretpostavkom da idete gledat film "with open mind" jer inače ako očekujete nešto u stilu horora ili trilera, šta je najluđe film i ima elemente i horora i trilera, možda ćete se razočarati. Ali ako volite nešto drugačije, nešto originalno onda je ovo film za vas. Možda je neke ljude iznerviralo šta se film ne može svrstat u bilo koji žanr ali u tome i nekako leži njegova čar. Režija je odlična, mogu samo zamisliti kako je ovo sve izgledalo na papiru, trebalo je znanja i hrabrosti da ova "voćna salata" ispadne baš kako triba. Iznimno zanimljiv i potresan film. ocjena: 4

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Pogledati obavezno

svida mi se radnja filma jer je dosta zapetljan a ustvari je jednostavan uglavnom sve sretno zavrsi i ako netko voli the machinist,haute tension... nek ga pogleda

Vremeplov u luđačkoj košulji

Od potpuno nepoznatog redatelja Johna Mayburya,koji prije ovog filma nije imao ni jedan poznatiji naslov,dolazi nam i ova psihološka fantastična triler drama,u kojoj briljiraju Adrien Brody i Keira Knightley,koji su u glavnim ulogama.A tu su i sporedni glumci kao što su Kris Kristofferson kojega svi pamtimo iz Bladea i još puno filmova,a i tu je i Jennifer Jason Leigh koja je bila solidna.Naslov na našem jeziku je stvarno koma!Mogli su ga nazvati Luđačka košulja ili nekako drugačije,samo da ne bude ovako besmisleno.Ali kada pogledate film,možete nekako primiti naslov.Moram napomenuti da je ovaj film u Americi došao na DVD-e dok se tu kod nas nedavno premijerno prikazao.Radnja je dosta zapetljana,ali se skuži.Ovo jako zanijmljivo filmsko ostvarenje,koje je u meni upalilo takav osjećaj,da sam,kad sam izašao iz dvorane,osjećao tako dobro.To osjetim kod jako malo filmova.Cijela radnja mi je fenomenalna,režija je solidna,gluma je fantastična,napetost je velika,...Ne mogu naći lošu točku u filmu.Ali kada se pogledaju detalji,možda se može naći poneka greškica.Ima dosta dobrih citata,koji vam uđu u uho i postanu jako zanimljivi.Jedini od najboljih je:"I was 27 years old the first time I died."A evo i malih zanimljivosti.Adrien Brody je od redatelja izričito zahtijevao da ga za vrijeme pauze zatvara u ladicu u mrtvačnici ne bi li što bolje razumio stanje svijesti glavnog lika, a za ulogu se podvrgnuo i strogoj proteinskoj dijeti.Keira Knightley pak je s druge strane, još dan danas uvjerena da je ulogu alkoholičarke Jackie dobila zahvaljujući otrovanju želuca od kojeg je patila na audiciji.A i treba se reći da je Adrien Brody dobio ulugu tek kad su Colin Farrell i Mark Wahlberg odbili!Predlažem da ovaj film svakako odete pogledati u kino,zato jer mislim da je puno bolje to gledati tamo nego na DVD-u.A i kraj mi je dobar u filmu.Ukratko,odličan film koji svakako morate ići pogledati.Preporučam ga svakome!!!

Fora filmić...i to je to.

Adriena Brodya nisam mogao smisliti dok nisam pogledao Pijanista i od tada mi je tip ok, odiše nekom čudnom karizmom. Zato sam mislio da će The Jacket(naš prijevod je toliko kretenski da ga neću upotrebljavati) biti odličan film, nešto poput The Machinist, no Brody nije ni do koljena Baleu (što sam i očekivao), a priča je rupičasta. No ipak, to je jedan od onih filmića koje i nemoramo baš skroz skužiti, al' je ipak fora. Na kraju krajeva sve sretno zavši, što je ok (bolje da dobar stari happy end, nego neki tragičan kraj). Ok za pogledat. Ocjena:3