Izumitelj

jos jedna japanska dosada

u skladu s modom 'sve sto je iz Japana je odlicno', i Steamboy je posvuda po internetu hvaljen na sva zvona kao vrhunski doseg koji cini smijesnim svaki Pixarov ili Disneyev film. pa da, Ameri svoje crtice naprave barem smijesnima... a sto ima velika vecina japanskih anima (cast nekolicini iznimnih izuzetaka)? najcesce pricu neke mange od 2000 strana ogoljenu do sat i pol nabijene akcije pri cemu nestane svaka karakterizacija likova koja prelazi sablonizirane arhetipove, duh i atmosfera stripa, posvecenost detaljima koja je vjerojatno i ucinila mange tako popularnim, a bogme i vecina duha 'tamo neke daleke i nepoznate zemlje' (Steamboy se odvija u Japancima dalekoj i zagonetnoj Europi)... Izumitelj se moze pohvaliti fantasticno raskosnom animacijom (doduse cesto sa malim brojem slicica u sekundi). po prvi put mi nije zasmetalo kombiniranje 2 i 3D animacije. uskladjene su fantasticno. kadrovi su dinamicni, bogati, gusti, detaljni... pravi Hollywoodski spektakl. gleda se zbog atrakcije a ne kvalitete. ima Steamboy i pricu, samo sto je potpuno nonsensna... nekakav djecak bez formalnog obrazovanja odrasta bez oca i djeda, ali je, zbog toga jer su ta dvojica znanstvenici, i on genijalni znanstvenik... nije jasno zasto je djed poslao tu besmislicu od kugle koja tvori zaplet postom, kad se deset sekundi kasnije i sam pojavio... ma nema smisla nabrajati. mala skola kako scenarij ne smije izgledati. i onda grandiozni finale (po uzoru na dobre stare Amere od kojih bi oni kao trebali biti puno bolji) od 30 minuta ubitacne dosade gdje se nesto spektakularno kao dogadja, a vas bas briga tko ce sto napraviti jer je savrseno jasno tko ce prezivjeti a tko ne. ukratko: ako volite americke akcijske spektakle bez mozga i stila, a zbog toga vam je neugodno u drustvu - idite gledati Steamboya. nije tezak kao Kabayashijevi, Miikeovi ili Kitanovi filmovi, a opet je Japanski.

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -