Dracula 3000

Teatar apsurda

Jednom davno gledao sam Draculu 2000. Film je bio komercijaliziran i predvidljiv ali na trenutke zabavan. Akcija i efekti ipak su učinili svoje. Upravo iz tog razloga ali i činjenice da iz nekog razloga volim gledati smeće, odlučio sam se počastiti ovim nevjerojatno lošim filmom. Glumačku ekipu predvodi kultni glumac B produkcije Casper Van Dien ali je njegova uloga izrazito loša i nezanimljiva. Ostatak postave na papiru je ''obećavajuć''. Baywatch girl ( jako je gadna i glumi robota, hehe ), Coolio ( njegovi pokušaji glume sjajan su primjer kako to ne bi trebalo izgledati ) te legendarni Udo Kier. Ostali nisu vrijedni spomena. Dracula izgleda ko stari infantilni gay s impotencijom i urnebesan je. Režija ne postoji, scenarij također. Cijeli film izgleda kao jedna velika zajebancija bez imalo smisla koja pokušava parodirati filmove o Draculi. Gluma je, kao što ste već mogli zaključiti, ispod svakog nivoa, a sam kraj filma ne biste naslutili ni u najluđim snovima. Preloše. Toliko loše da je zabavno.

Grozota

ovaj film je užasan i vidim da je jako loše prošao kod svih pa tako i kod mene...stvarno film je grozan i dosadan

Sranje nad sranjima

Kad mi je brat uzeo ovaj "film" očekivao sam bar neku prosječnu zabavu kau u Dracule 2000 no dobio sam smo sranje na ekranu.Je li ovo netko snimio samo zato što nije imao što raditi?Loša gluma, scenarij, efekti, režija pa i sama priča za djecu od dva petka. Molim te, kome na pamet palo. "Planet vampira" u kojem svi umiru i ostao je zadnji pripadnik vrste...Neću više trošiti riječi kao što i vi ne biste smjeli trošiti svoje vrijeme gledajući ovaj užas.

OPREZ Drakula!

Jednom davno sam gledao film pod nazivom "Mjesečeva baza", izgleda da se noćna mora opet ponavlja. Kad sam upitao u videoteci, djelatnicu plavušu, da li zna kakav je ovaj film, odgovorila mi je "ja nisam gledala, al kažu svi da je dobar, bolji od svih onih prijašnjih Drakula", na što sam ga i ja posudio. Ukratko ovaj film je katastrofa, pravi trash, opasna mina na polici filmova koja će vam izbiti 10-tak kunića i onda će te se upitati zašto sam opet posudio/la ovakvo s*anje. Radnja se dešava u svemiru, što film svrstava u sf/horor. Junaci filma pronalaze veliki napušteni brod i odluče malo pronjuškati po njemu. Već početna scene pokazuju kakav je film, kad plavuša sa kikicama i nekakvom čudnom kvazi maskom, koja više liči na ronilačku opremu ulazi u napušteni brod. Na brodu pronalaze samo lijesove, a tu se negdje nalazi i Drakula. Kad vođa junaka, inače cool momak sa podignutom kragnicom shvati da je on ustvari davni predak Van Helsinga, odluči se obračunati sa Drakulom. Ostatak radnje je naganjivanje po hodnicima broda, koji uopće ne liči na nešto što dolazi iz budućnosti, već je očito jasno da je film sniman u nekakvom napuštenom tvorničkom postrojenju, ili će u budućnosti svemirski brodovi biti izgrađeni od betona. Stvar koja mi nikako nije bila jasna su rekviziti korišteni u filmu. Križevi doslovce izgledaju kao dvije letvice unakrsno spojene, podsiječajući na konstrukciju od papirnatog zmaja. Ostali elementi kao maska, efekti, glazba su na amaterskom nivou. Zašto se ovaj film morao naći u videotekama? Jasno je da videotekari žele zaraditi više, ali ovo je stvarno ispod svakog nivoa. Kao što se na hrani obilježava da li je GMO podrijetla, možda bi i ovakve filmove trebalo obilježavati sa "Trash in side" ili držati na odvojenim policama. Definitivno IZBJEGAVATI!

kaj je sad ovo?

NE GLEDATI NI U LUDILU,jedino ako si totalno napušen.Totalno sranje

Izbjeći pod svaku cijenu!

Pa ovo je uzas nad uzasom. Katastrofa od filma u svakom pogledu. Od scenarija, glume, efekata, ma totalna katastrofa. Cak glume i relativno poznati glumci kojima je karijera ocigledno u teskoj banani. Casper Van Dien iz Starship Troopersa, Erika Eleniak poznata iz Baywatcha i scene kad iskace iz torte u Under Siegeu. Coolio!?! Tiny Lister, veliki crnac iz Jackie Brown i petog elementa. Ne shvacam uopce zasto se netko upusta u snimanje i produkciju takvif filmova, i zasto se uopce ja upustam u gledanje takvih filmova. Uzas.

uzas

vjerujte mi svaka rijec napisana o ovom filmu je bacanje 'papira';)