Madagaskar

...

Kvaliteta odlična. Stvarno super grafika. Priča još bolja, i super komična

smiješno je...

baš je sladak film i ima dosta smiješnih scena...malo je i tužan na kraju ona životiunjic aje preslatkaaaa awwwwwww

'You! Higher mammal. Can you read?'

Iako više nisam klinac volim pogledati crtiće a pogotovo ako dolaze iz ruku tvoraca genijalnog "Shreka". "Madagaskar" naravno nije toliko uspješan i više ga preporučam djeci, no i odrasli će bez problema odgledati film do kraja jer je zabavan i nije dug. Radnja filma nije ništa novo; životinje bježe iz zatočeništva u slobodu, a što se tiče likova meni su osobno pingvini i čimpanze najbolji. Naravno u takvim crtićima poznate face daju glasove likovima pa i ovdje imamo Ben Stillera kao lava (super animacija) i Chris Rocka kao zebru (sličan recept kao magarac-Murphy u "Shreku"). No show krade genijalni Baron Cohen kao Julien. U njegovom slučaju sve je super; smiješan je, odličan naglasak, sve 5. Općenito zamjerke crtiću se mogu naći u tome što likovi ne izgledaju dovoljno živo u pojedinim scenama, no ima toliko raznih boja i smiješnih situacija koje proizvode likovi ponašanjem ali i svojom pojavom tako da to možemo i zanemariti. Sve u svemu, dobra zabava posebno za djecu, a u nešto manjoj mjeri i za odrasle.

veselo...

veseo i topal crtani animacija i odlican humor jedva cekam nastavak gledao sam najavu za 2dio jos bolji je

Volim se gibat gibat

Ma odlično...

"cute and cuddly boys,cute and cuddly"

Odlicno nesto! Likovi su fenomenalni, glasovi su im odlicno posuđeni! Pingvini su the best! I jos razlog za pogledati je Melman kojem je glas dao David Schwimmer! nesto fenomenalno...kad ona zirafa progovori njegovim glasom..ma predobar je!! Svi ljubitelji prijatelja i Rossa nece ostati razocarani.

lion king, ne?

zanimljiv i smiješan crtić. iako većina kaže da je za najmlađe uzraste, ne bih se složila. jer upravo su fore iz raznih filmova prenesene na crtić ono što je smješno, a djeca to ne bi razumjela na taj način. pogotovo ne u engleskoj verziji. sinhroniziranu nisam gledala iako kažu da je urnebesna baš zbog toga. inače, posuđeni glasovi glumaca su strava:) definitivno najsmješniji je žirafa melman iliti Schwimmer iz Prijatelja. Ma fora u svakom slučaju! Zabavno i s porukom - treba vidjeti svijeta, ali ništa bez dobrih prijatelja. aaaaaaaaaaaaaaaaa (u pozadini)

Dječje

Crtić kao zabava za malu djecu i nije loš no veoma je daleko od onog što bi trebao imati film koji pretendira na zrelu publiku. Naime u Madagaskaru najviše vremena je potrošeno na razno kreveljenje glavnih likova kojima fali znatno više šala i gegova od onog prikazanog. Uz izrazite nedostatke, naime u filmu kao da i nema radnje. Da nema pingvina i madagaskarskog poglavice film skoro ne bi bio niti malo smiješan,a ako se uzme u obzir i prilično gruba kompjuterska animacija konačni rezultat može zadovoljiti samo najmlađe. No možda i griješim jer zbog tehničkih razloga mogao sam gledati samo hrvatsku verziju tako da originalna verzija možda nosi drukčiji doživljaj.

kids only

Istina da ga mogu pogledati i odrasli ali niso to fore poput Ice Age-a,Izbavitelja ili Shrecka.Crtić sa životinjama koje skaču i udaraju se u drvo i sl...Mada ima par fora odličnih ne toliko za klince recimo kada krokodil pojede malu patku ili zmija hrča(moji klinci su ostali paf i nisu se smijali več su u čudu gledali kaj je to tak smiješno tati).odlični orginalni glasovi/glumci ala Ben Stiller,Chris Rock i drugi.Uglavnom za najmanje uzraste,ocjena 4

Trojčica...

Moram priznati da sam od Madagaskara ocekivala malo vise! Nije da je bas toliko los, ali definitivno nije ispunio ocekivanja...Najvece su mi razocarenje definitivno pingvini koje sam gledala u par reklamica za crtic i ucinili su mi se urnebesnima-od urnebesa ni u..mozda gdje koja polusmijesna scenica... apsolutno najugodniji mi je lik zirafa-a vjerujem da je to cisto zbog anemicnog i hipohondricnog Schwimmera!sve u svemu- (ne)uvjerljivo!-za publiku od 2.-7 godina!!

Zabavno

Zabavno za pogledati, ima ponešto fora i to je sve. Kao što su neki prije mene rekli zabava prvenstveno za djecu ali onu malo stariju. Film prolazi ali nije baš nešto što će svatko poželjeti imati u svojoj kolekciji.

Ne baš dobar crtić

A što mogu, previše sam se razmazio Ice Age-om i Finding Nemom! Izgleda da je ovaj film ipak prvenstveno namijenjen mlađima, a pošto sam stari prdonja, nije mi baš legao. Dam mu trojku, pa odo hranit golubove u park....

Nice

ja inace volim ovakve"filmove", ali inace taki filmovi su bili puuuuuuuuuno duzi... Inace ovom filmu nis drugo ne fali... Just smyle and wawe guys, just smyle and wawe...

Zabav za mlađe nego do sada

Prvo što treba reći za ovaj film je da je, kada se uzmu svi kompjuterizirani crtići, najviše namijenjen mlađoj publici. To posebice se vidi u likovima koji su nacrtani na takav način, kao da su ispali iz rukom narisanog crtića. I dalje je tu prilično dobar scenarij, sa puno šala i asocijacija na suvremenu kinematografiju (Vrtlog života, Cast away, tralala), ali ovaj put nisu likovi toliko dobro prikazani i malo dublje dorečeni kao u prijašnjim (posebice mislim na Nema, Izbavitelje i Shreka), pa da i starija publika istinski uživa u filmu. Nemojte me krivo shvatiti, film je jako zabavan, tih sat i pol će vam proći jako brzo, ali neće vam puno trebati niti da ga zaboravite. Ima zaista smiješnih trenutaka, no po meni, glavni likovi nisu baš bili inspirirani, ovaj put su show uzeli sporedni likovi - pingvini (najjači likovi filma, zaista urnebesni) i lemuri (posebice Ali G kao njihov svemogući kralj i autokrat, ples mu je legendaran). No, nebojte se, ovaj film će probuditi dijete u svakome od nas, svima će biti simpatične male slatke krznate životinjice velikih očiju i pištavih glasića, čak ima i nekoliko moralnih poruka koje klinci mogu primiti. Ali ipak mislim da Dreamworks lagano gubi bitku sa Pixarom u animaciji (prvenstveno mislim na ovo i na Shark Tale, Robote nisam gledao). Mislim, nije loše, nasmijati ćete se i sve, ali Pixar je još uvijek bolji. Sorry. Ocjena:3,5

Tužno

Dakle, totalno sam razočarana. Radnja je skoro pa nikakva. Imaš životinje u Zoo vrtu i one se super provode, ali onda Marty odluči pobjeći van, pa ga frendovi traže, pa se nađu na brodu, ispadnu sa broda, nađu se u divljini.... Bla, bla. I za sve su krivi pingvini. Ajme priče. Da bi bilo još tužnije, gledala sam originalnu izvedbu, a čini mi se da je bolja na sinhroniziranom. Žalosno. Animacija je super, ali ostalo je prazno.

'Ko voli crtiće...

... a ja ih jako volim pa mi je ovo bila još jedna poslastica iz Disneyeve radionice. Pričica nije ništa posebno, ali je izvedba sjajna, najviše zbog fantastičnih likova. Preporučan originalnu, nesinkroniziranu verziju.

duhovito

natjerala sam se pogeladati sinkroniziranu verziju crtica i moram reci da se nisam razocarala. Crtic je odlican, lagan i jakoo duhovit!

tak-tak

madagaskar...hmm...ima i boljih crtica. Za mene postoje crtici prije i poslije Finding Nemo, tak da kad bih ovaj usporedila s tim crticem, ne bi bas dobro prosao...Nist posebno. Mjuza je okejac, grafika takodjer, al sama radnja i humor bas i ne..Isplati ga se pogledati jer je cijena ulaznice u ZOO samo 10kn

odlicno

mene je odusevio, ali ja inace obozavam crtice tako da nisam mjerodavna objektivno ocijeniti, ali svakako za preporuku

Zoo-manija

Još jedan odličan i zabavan animirani film.Odlični likovi(pingvini i lemuri su najzabavniji).Opet preporučam englesku orginalnu verziju, naročito kad glasove daju tako zvučna imena poput Stillera, Rocka, Schwimmera, te najzabavnijeg od svih Ali-G(ia).Priča je odlična, o prijateljstvu različitih životinja u zoo-vrtu, odlična razrada likova i njihovih karaktera.Svaki lik ima svoju neku osobinu koja ga čini zabavnim na svoj način.Film se sprda sa nekim drugim naslovima poput "Brodolom života" i "American Beauty" ali na zbilja zabavan način.Sa tehničke strane crić je besprijekoran, ne zaostaje nimalo za Izbaviteljima ili Shrekom, odlična animacija i texture( animacija dolazi do izražaja u plesu lemura i kad Alex počne paničarit).A največi vizualni dojam nam predstavlja zelenilo tj,priroda koja ih okružuje, sve je šareno i detaljno napravljeno.Dobar mi je štos kad su životinje prikazane iz ljudske perspektive , posebice lav, koji uvijek želi nešto objasniit ljudima ali iz nihove perspektive to izgleda kao rika , pa se uvijek uplaše(odličan štos u vlaku kad Alex lav pročita da je njegova najdraža bejzbol ekipa izgubila, pa se razluti) .Film ima malo retro štih, to se posebice vidi u Alexsovim halucinacijama, kad ga pogode strelicom za uspavljivanje, tad on vidi zvjezdice i krugove poput onih "reklama" u ludim 70-im.Iako film sadrži moralnu poruku namjenjenu djeci, a to je vrijednost prijateljstva i tolerancije, ipak se ne bih složio da če se maleni najviše zabaviti gledajuči ovaj film, jer večinu štoseva oni neče razumijeti, jer su određeni starijoj publici.jedinu zamjerku imam na to što prekratko traje, tih 86 min mi je brzoprošlo.Dakle odlična priča odličan humor, odlični likovi i njihovi karakteri te odlična glumačka tj glasovna imena, jedva čekam da izađe na DVD-e.Pogledajte, zagarantirana zabava.....