Ukleto skrovište

Kućni demoni

Grupa dezertera vojske Konfederacije opljačka banku u nekoj zabiti Alabame.Sa ukradenim zlatom napustaju mesto zločina i pronalaze smeštaj u ogromnoj kući na napuštenoj plantaži.William (Henry Thomas) i njegovi saborci nisu ni slutili da je mesto preplavljeno zlom, na kome su se nekada sprovodili satanistički rituali i žrtvovali nevini ljudski životi...Alex Turner režira niskobudžetni horor (uloženo u produkciju tek $1,500,000) po scenariju koji je napisao Simon Barrett.Baveći se tematikom demona, otvaranja paralelnih svetova, režiser nastoji da napravi jezivu atmosferu. Stoga imamo dosta mračnih ili slabo osvetljenih kadrova, što uz jeftino dizajnirane kreature, postiže nekakve horor efekte.Najveći problem je usporena radnja, jer se u prvoj trećini gotovo ništa strašno nije ni desilo. Drugi deo radnje je koliko-toliko zanimljiv, ali sve je to 'déja vu'.Usiljena napetost, predvidljiv tok događaja, klišeiziran prikaz jezive prošlosti kroz flashbackove, ipak u suštini ne nudi ništa novo, ništa posebno.Korektna gluma je adut horora, ali to ipak nije dovoljno da uzdigne film čak ni do proseka.Zato ne mogu ga preporučim.Slabo, za izbegavanje.

DONEKLE STRAŠNO

Moram priznati da plakat filma zaista izgleda zastrašujuće i baš me to privuklo da posudim ovaj film u videoteci. Ali nažalost, iza tog 'creepy' plakata, ne krije se baš odličan film. Problem je u tome što je film dosta spor i neujednačen. U početku izgleda kao neki vestern, da bi kasnije postao nelogičan horor. Nigdje se ne objašnjava odakle dolaze ta čudna stvorenja koja napadaju likove u priči. Ali mora se priznati da su ta stvorenja jako strašna i pomalo bizarna. Glumački nastupi su ispod prosjeka. Redatelj Alex Turner donekle uspjeva stvoriti jezivu atmosferu. Ukleto skrovište je tek prosječan horor, ali je ipak vrijedan gledanja. Ocjena filma: 3

vestern horror

Napet horror s dobrom pričom , zanimljivim likovima i posebno mi se sviđa kaj je western

Napokon

Nakon pogresnog skretanja, napokon jedan dobro napravljen horror. Pocinje dosta neobicno, poput kakvog westerna, ali sa dosta eksplicitnih scena krvi i ubijanja. I nakon uvoda, film postaje tipican film o ukletoj kuci i utvarama kakve sam nekad obozavao. Film se ne oslanja na hektolitre krvi, vec fino gradu napetu atmosferu, i cak sam se par puta i prepao. Naravno, ima svojih nedostataka u premalo razradjenom scenariju, moglo je bolje, ali zaista svjez i dobro napravljen horror.

Dead Birds

Jako su mi zanimljivi ovi naši prijevodi naslova. Original glasi "Dead Birds", a prijevod na DVD kutiji "Ukleto skrovište". Bez obzira na naslov ovaj hororac uopće nije loš. Napetost je najjača strana ovog filma, a tome pridonosi i činjenica da se većina radnje odvija po noći, uz petrolejke, tako da smo ja i moja djevojka u jednom trenutku ipak odlućili upaliti svijetlo u sobi. Najvažnija svrha hororaca je da te uhvati malo "vuna", a ovaj film to relativno i uspjeva.

neobično i napeto !

veoma neobičan horor za to doba 1863g. Film pun napetosti , iako nema previše krvi ali je zasigurno osvježenje.