Američki psiho

Bolest

Jednostavno ne volim bolesne filmove

američki psiho!!!

jedan od najbolesnijih i najacih filmova koje sam ikad gledao!!!c bale mi je jedan od naj glumaca i ovo ce mu uviejk spadati medu top 5 uloga.he rocks in this movie!!!

Genijalno!

Film me toliko oduševio da sam napravio account s korisničkim imenom glavnoga lika. Christian Bale se doista uživio u ulogu i smatram da je trebao dobiti oskara.Film nije za svakog jer ga neće svi skužiti, ali oni koji skuže shvatit će da je ovo remek djelo.

KATASTROFA

Nemam druge riječi osim katastrofa, uključujući Christiana Balea.

opet

Pogledao sam ovaj film po Nti put i moram napisati da je film odličan i da nema kadra(bar po meni) koji je manje savršen i ispada iz dojma Rijedak primjer odličnog prijenosa teksta u pokretnu sliku, režija je.. ne mogu se sjetiti superlativa Tko god ga je pogledao 3 ili 4 puta, neka ga pogleda bar još jednom.

FENOMENALNO

Christian Bale je izveo jedan od najboljih performansa u povijesti kinematografije kao poremećeni,mladi,uspješni tajkun Patric Bateman. Režija je također odlična,a neke scene kao ona sa vizitkom su već postale kultne. Psiho je neka mješavina horora,trilera i crne komedije....Ukratko...Remek djelo.

genijalno

Ovo je jedan od onih filmova koji će vam se nakon prvog gledanja činiti glupim jer zapravo ne objašnjava ništa i čini vam se kao da ništa ne razumijete.Ali da bi razumjeli ovaj film morate shvatiti poantu knjige po kojoj je rađen i definitivno ga pogledati više od jednog puta. Ja sam ga pogledao barem pet-šest puta i zbilja mi je odličan.Ako ne razumijete kraj ja vam sad neću otkrivati, ali informirajte se malo na internetu o čemu je riječ.Samo ću reći da je kraj ostavljen osobnoj interpretaciji. Gluma Christiana Balea je za mene jedna od najboljih izvedbi koje sam ikad gledao na filmu.Film je odličan u svakom pogledu i uspijeva prenijeti poantu koju želi.Stvarno odličan film.

Isporučuje ono što je zaplanirano

Ovaj horor triler vas neće zastrašiti do smrti, ali će vam dati jednog od najluđih likova u povijesti kinematografije. Sniman po bestseleru Breta Eastona Ellisa Američki psiho prikazuje život Patricka Batemana, uspješnog, mladog, zgodnog čovjeka koji živi na Manhatanu, odijeva se u najbolja odijela, jede u najboljim restoranima, spava u najskupljim plahtama i po noći ubija ljude iz dosade. Ovaj film je satirično prikazivanje uspješnog poslovnog svijeta i suvremenog života, a da pri tom ne gura svoju satiričnu poruku u prvi plan nego pušta svog glavnog glumca Christiana Balea da vlada svakom scenom. Christian Bale je savršeno odglumio psihotičnog Batemana, ne ostavljajući puno prostora da film funkcionira predugo bez njega. Njegova interpretacija definitivno spada u najveće interpretacije poremećenih likova u povijesti kinematografije. Svaka scena je i donekle prikaz dijela karaktera Patricka Batemana, a to je još samo jedna pohvala za odličnu glumu Christiana Balea. Ipak, da se je možda film više usredotočio na razvijanje malo složenije radnje, a ne samo na glumu Balea, možda bi se dobilo malo složenije, komleksnije djelo. Ipak, film je dovoljno snažan da uz Baleovu glumu i satiričnost ostane u pamćenju mnogih.

ORGINALAN I ZASTRASUJUĆ TRILER

Američki Psiho bi mogli smatrati jednim od najorginalnijih filmova ikad snimljenih.Budite iskreni,jeste li ikad čuli ili vidjeli film ili knjigu o zgodnom,inteligentnom,mladom tajkunu koji je ustvari poremečeni,psihotični serijski ubojica koji ubija iz najbizarnijih razloga (sjekirom je raskomadao kolegu sa posla jer ovaj ima bolju vizizku)? Snimljen je po bestselleru pisca B.E.Ellisa te je zaradio sjajne kritike.Christian Bale je izvrsno odglumio psihoticnog mladog bankara,sigurno jedna od, ako ne i najbolja Baleova uloga. Sigurno cete se pitati zašto on iz čista mira masakrira ljude koje prvi puta vidi...iako odgovor nije dan,jednostavan je,iz čistog ludila.Baleov lik je izvana neodoljivi playboy ali iznutra ne razlikuje dobro i lose i nema ni truknu osjecaja za druge ljude. Ovaj film je zbilja orginalan,zastrasujuc triler o ljudskom ludilu koji je odlican i orginalan i svakako ga pogledajte.

Solidno

Prije gledanja o ovom sam filmu naslušao brdo pohvala kritike i dobrog djela publike, a nakon gledanja imao sam osječaj da nešto filmu fali. Bale je stvarno dobar u svojoj ulozi psihički poremečenog nasilnika i gluma mu je uvjerljiva ali svi ostali glumci kao da su svoje uloge odglumili na silu i samo radi zarade. Njihovi likovi su nekako površno predočeni i neuvjerljivi i najgore od svega ima ih puno. Drugi problem je da je film u nekim djelovima, bar meni, nelogičan ( nisam čitao roman pa neznam jesu li ti problemi riješeni u knjizi). Ali sve u svemu film mi se dojmio zbog sjajnog prikaza ludila kroz koje prolazi glavni lik.

PSIHOTIČNO

Film koji je lansirao bejla u ono što je danas, betmen koji počinje..fantastična priča o otuđenosti američke yuppie klase (moram priznati da sam tek na filmu shvatio pravo značenje te riječi) ima par nezaboravnih scena poput one kad se kralj nasekira zato što mu kolega na poslu ima bolju podsjetnicu od njega, ili kad nabraja kako mu je sve savršeno u životu onako manijakalno psihotičnim glasom. Mislim da je ovo izvrsna studija psihotičnosti američkih biznismena minus manijakalo klanje koje je samo posljedica dosade i ispraznosti postojanja tih ljudi (i naravno služi napumpavanju zarade) jer "jebo ti film đe nema krvi" (citat preuzet iz knjige "MUDRE IZREKE UNCLE SAMA" strana 224. all rights reserved) ;))

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

sajko....sajko...

Knjiga je fantastična! Daleko napetija od ponešto mlakog filma, čiji je jedini i istinski adut Christian Bale, koji je uobličio psihotika stravično i orginalno do krajnjih granica....ne znam za vas..ali mene je uvjerio...

NIJE DOBRO...

Najveći problem ovog filma je žarnovska neodređenost. Na filmskom netu je navedeno da je to triler. Ali nije triler. Triler je žarn pun napetosti i uzbuđenja, ali toga u ovom filmu nema. Ovo je više drama, premda ni kao drama ne funkcionira baš dobro. Nedostatak filma je i to zašto se nigdje ne objašnjava razlog zašto Patrick Bateman (Bale) ubija sve te silne ljude. Razlog tome sigurno nije ludilo. Jer da je lud, zar bi se on preko dana ponašao normalno? Sumnjam... Christian Bale je svoj posao odradio ok, baš kao i ostali glumci. Marry Haron režira dosta slabo. Američki psiho nije jako loš film, ali je nedorečen, nelogičan i suviše površan. Ocjena filma: 2

Mary Harron's American Psycho

Nakon citanja novele Breta Eastona Elissa film ostavlja mozda pomalo mlak dojam. Unatoc tome, film je sasvm solidan. Meni osobno jedan od najdrazih u zadnjih par godina za pogledati. Iako, zanima me kako bi neki drugi redatelj ekranizirao ovaj uistinu zanimljiv predlozak...Redateljica me nije odusevila...sve je bilo na Christianu Baleu, koji je jos jednom pokazao koliko je zapravo dobar glumac - niti u jednom trenutku nisam pomislila kako se preglumljava ili nesto tome slicno. Zastrasujuce je zapravo kako ga je dobro "skinuo"... A sto se kraja tice, meni se svidja... Naravno, ovdje je, kao i u noveli, pitanje koliko je toga zapravo "stvarno", sto se jest dogodilo, a sto je zapravo samo u njegovoj glavi. Postoji o tome dosta razlicitih misljenja... Anyway, ocjena filma: 3.85

super

čim sam vidio eqilibrium, morao sam odmah i ovaj film pogledati, baš je glumac za tako neke uloge psihopata.

American Psycho

Ellisov roman mi je vrlo drag i smatram ga iznadprosječnom beskompromisnom satirom. Filmovati jedno djelo ovakvog karaktera izuzetno je težak posao, posebno kad se uzme u obzir hladnoća i efektan pulpovski stil kojim je napisan. Dosta toga je više ili manje uspješno prenijeto na platno, Bale je sasvim solidan izbor za monstruozni lik Patricka Batemana, ali dojam koji na koncu ostavlja ipak je poprilično razoravajuć. Sa sličnim se "problemom" suočio Cronenberg sa Ballardovim "Sudarom", ali je kanadski genijalac, ispraznivši svoj film od ikakvih emocija i humanosti napravio ipak nešto efektnije ostvarenje. "Američki psiho" tek je solidan film, koji uznemiruje više na prvi dojam, nego na onaj trajni, što bi trebao biti cilj kad se u obzir uzme njegov predložak.

American psycho

C. Bale lagano glumata, likovi su okarakterizirani povrsno, motivacije nema (osim ludila), mnogi likovi nevazni... Razocaran sam ovim filmom, pogotovo zbog kritika koje ga hvale, a koje sam imao priliku cuti/procitati. Efekt "da-li-je-to-istina ili..." na kraju filma ostavlja me ravnodusnim, kao i scene ubojstava koje su napravljene "mlako" (lako mogu nabrojati efektnije i upecatljivije scene ubojstava). Jedina pohvala ide na racun kritike drustva (americke "elite").

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

žestoko

Film pokazuje odnose u svijetu američkih prebogatih menagera koji se međusobno natječu u gotovo svemu. Među njima je i glavni lik koji se od svojih kolega razlikuje samo po tome što mu je hobi ubijanje. Uistinu, ovo je pravi američki psiho koji se, čini se, s vremenom pretvara u psiho cijele njihove nacije, sve više žedne za krvlju, baš kao i Patrick!

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

psiho

American Psycho je odličan film! Na prvom mjestu je originalnost! Realizam! Mašta?! Morate priznati da se dotad (2000.) nije pojavio takav film! Jako uzbudljiv, stravičan i prodoran! Glavni lik mi se najviše svidio i C. Bale je savršen za tu ulogu (kao i u Equilibrium-u)!