Zvjezdane staze VIII: Prvi susret

plovi , plovi mala barka

Optimalna kombinacija svega, niti cega previse, niti cega premao. Bas savršen recept za ovaj trekerski film, koji je proglašen ( zasluženo ) najboljim filmom Star Trek žanra. Naime 2 po redu film u kojem se pojavljuje Picard i Enterprise- E, obradjuju temu vječne borbe izmedju dobra i zla, pri čemu je scenarij jako dobro napisan ali i jos bolje režiran od strane Jonathana Frakesa ( Number one -Will Riker u filmu). U filmu se pojavljuje u potpunosti originalna posada tzv.TNG-a ( The next generation), koja je u ovom nastavku dala sve od sebe, a rezultat je odličan ( kultni ) film. Za spomenuti da jos sam uzivao gledati Alfre Woodard, i Jamesa Cromwella koji briljiraju u svojim uloga. Sve u svemu izvrstan film, koji je zabavan, poučan i zanimljiv, uz kojega sigurno vam nece biti dosadno, ali i film koji se pamti unatoč tome sto niste trekkij ili ljubitelj Star Treka

We are the Borg,Resistance is futile...

Ovo je po mom mišljenju najbolji film od svih deset filmova iz serijala Star Trek.A uz to je i na drugom mjestu po zaradi na kino blagajnama(92 mil.),prvo mjesto drži Star Trek 4 sa 109 mil.,i time mislim samo na Američko tržište. Ovaj dio krasi odlična režija redatelj,a ujedno i glumca u filmu,Jonathan Frakes,koji je uz ovaj Star trek film režirao i još nekoliko epizoda Star Trek: The Next Generation, Deep Space Nine,Voyager te deveti dio iz serijala filmova Star Trek: Insurrection. No u ovom dijelu je napravio odličan posao i isporučio nam zabavan,napet i akcijski zanimljiv film sa odličnim specijalnim efektima.Ovog puta Picard i njegova ekipa se sukobljavaju sa Borgom,meni osobno najdražim negativcima flote.Jer kad su oni u blizini,uvijek možete očekivati žestoku akciju. Scenarij su napisali troje scenarista,Brannon Braga, Ronald D.Moore i Rick Berman.Njih trojca su od serije Star Trek:nove generacije naovamo napisali skoro sve priče za sve Star Trek serije,video igre i filmove,a tu se posebice ističe Berman,koji u životu ni nije napisao scenarij za nešto drugo osim Star Trek, a u najavi ima i još jedan nastavak iz serijala filmova,The Untitled Star Trek Prequel. Cijela orginalna glumačka ekipa je ovdje plus još neka poznata imena poput James Cromwella u ulozi tvorca warp pogona, Dr. Zefram Cochranea(u istoj ulozi ste ga mogli vidjeti i u prvoj epizodi Enterprisea)i Roberta Picarda(hologramski doktor iz Voyagera). Kao što sam več spomenuo,u ovom dijelu ima mnogo više akcije nego li u prijašnijm djelovima, tako da su neki likovi poput Picarda,Worfa i Date ovoga puta u ulozi akcijskih junaka,koji bez problema tamane borgove kad to zatreba,tu mi je posebno ostala u sječanju scena kad Worf raznese jednog Borga i još nato doda komićni oneliner poput Arnia "Assimilate this!". Sve u svemu odličan akcijski SF,sa odličnom pričom i režijom koji svakako trebate pogledati ako volite SF filmove,bez obzira volite li ili ne Star Trek. Kako bi Picard rekao:Engage!

odlican

Kada sam pogledao nisam mogao vjerovat da je tako dobar bio.Vrijedi pogledati itekako.Necete pozalit