Proljeće, ljeto, jesen, zima... i proljeće

nešto posebno

Ovaj film je remek djeloo,preporuka za pogledati od 7 do 77 godina..

pitanje

film je jako dobar i poucan, ali me samo zanima zasto sluze ona vrata... jer oko vrata je bilo jezero koje se moglo jednostavno zaobici camcem, ali to nisu radili, nego su prolazili kroz ta vrata.... i prvi put je ona izasla prva kroz vrata i kad je on nju posao poljubiti ona ga je odgurnula, drugi put je on nju provukao kroz vrata pa se desilo ono... :D da li to ima neke veze????

lijepo upakirana zen pizdarija

Ovaj film je na mene ostavio prejeben dojam. Radnja je naizgled jednostavna: budistički svećenik u nekoj vukojebini sa radnim vremenom od 12 do 13 sati i jednosatnom pauzom za ručak poučava svog učenika svim zen pizdarijama, meditacijama i nezaobilaznom smislu života. A onda na scenu stupa bljedunjava androgina ženska koja će tzv. učenika dignuti, ne u stanje nirvane, nego dignuti… ma baš dignuti…(the best of- u čamcu). Ali sve je to s ukusom! Što bi rekli: Kama-malo sutra…Uglavnom, fanatični obožavatelji koreografiranog kung fu nasilja neće doći na svoje, ali film svakako vrijedi pogledati.

Proljeće, ljeto, jesen, zima....i proljeće

Jedno od mojih najljepših putovanja :)! Čista magija!

da, takvi filmovi jos postoje!

vau! vaaauuuu! koje iznenadjenje, koji film, koja poruka, koja tisina!!! odavno nisam gledala filmski uradak gdje ni imema, niti dijalozi nisu toliko bitni, koliko je vazna priroda, poruka, i POUKA. ako se ikad pozelite hesse-ovog sidarte, ovaj film je kao stvoren za vas. poput kakve reinkarnacije, "proljece, ljeto..." nas uci o zivotu jer je POPUT zivota. bolno, poucno i nepredvidljivo. gledati i OSJETITI. a potom se malo zamislit, molim lijepo.

Meditacija života

Gledajući ovaj film, sa frendom sam komentirao - a je ti Kinezima problem napraviti dobar i lijep film sa ovakvom prirodom i folklorom! - ovo je naravno bila šala! Kim-duk Kim je napravio jedan od najljepših filmmova posljednjih godina! Film koji je priča o životu, o različitim dobima odrastanja, o različitim osjećajima, o manje-više smislu života kroz nevjerovatnu atmosferu. U filmu se vrlo malo toga govori, cijeli film pušta da govore djela. A to je ono bitno - poručuje nam mudri redatelj! Film koji obiluje prekrasnim prizorima i prekrasnom glazbom (zamislite samo prizor plutajućeg samostana na jezeru kada je ono smrznuto, nešto predivno). I film koji priča najjednostavniju i najkompliciraniju priču života - a to je priča o životnom ciklusu (što nam i sam naslov poručuje). Sve se vraća u krug i opet ostaje vječno pitanje - kokoš ili jaje?! Ocjena: Vrhunska meditacija : 5!