Pearl Harbor

Smeće

Ovo je jedan od najdosadnijih i najlošijih filmova koji sam ikada pogledao. Film je stahovito dosadan jer prvih sat vremena nema akcije i sve se vrti oko ljubavnog trokuta troje dosadnih likova (još gore od Titanika), film je povijesno netočan, jako loše odglumljen uz to mnogi ugledni glumci imaju malu i beznačajnu ulogu u filmu,film je jako predugačak i sigurno je mogao biti skračen barem sat vremena. Michael Bay je potvdio da je jedan od najlošijih redatelja danas.

rat

joj ne volim ratne filmove.Ali nije los

odličan

film je stvarno odličan i dirljiv... likovi umiru... grad propada, ali je odlično napravljen... povjest je ukomponirana s predivnom ljubavnom pričom... savjetujem vam da pogledate!

Neznam?

To nije opasno ali je sigurno depresivno i mazohistički. Film je zabavan jedino ako ste nakljukani LSD-em i ako vam je televizor pokvaren dok dvd radi. Zaviriti u najkompliciranije misli redatelja akcijskih filmova koji je najednom pokušao snimiti ozbiljan film? Ostajem bez teksta i preostaje mi se jedino čuditi nadnaravnom probijanju detonanske frekvencije naše ljudske filozofije. Michael Bay... To samo on zna...

uvreda inteligencije!

Bilo su mi to možda najduža tri sata u životu! Mislim da će Armageddon i Pearl Harbour ostati jedina dva ostvarenja M.Baya koje ću pogledati. Dovoljno.

Zanimljiva ideja- loša realizacija

Prvi put kad sam pogledala ovaj film, ucinio mi se solidnim. Nema mnogo tehnnickih zamjerki, glumci i nisu tako loši, a ljubavna prica bi i mogla proci. Ipak, nakon što sam ga vidjela još dvaput (ovoga puta s budnijim okom), uocila sam mnogo rupa. Pocevši od iritirajuceg prikaza americkog patriotizma kao najbolje opcije, a Japanaca kao najvecih svjetskih neprijatelja. Jedna velika pogreška preko koje nisam mogla samo tako prijeci, jest ubacivanje kamikaza koji su se u ratu pojavili nekoliko godina kasnije od napada na Pearl Harbor. No, jasno je zašto su se našli u filmu- marketinški trik. Pocetak filma je zabavan, moglo bi se reci da i obecava. Nakon što se radnja premjesti u americku bazu na Havajima, dolazi do laganog zastoja u prici, dok je posljednjih sat vremena, usprkos iznimno napetim scenama borbe, jednostavno zamorno. Michael Bay je pokušao pomiriti dvije paralelne radnje: lakšu ljubavnu i težu ratnu. U Pearl Harboru je vidio epsku pricu nalik Titanicu, a samim time i odlicnu komercijalnu zaradu. Unatoc sladunjavom završetku filma, polovicno je uspio u svojoj namjeri. U svakom slucaju, akcijske scene su uzbudljive, a i manje zahtjevni gledatelji ce doci na svoje. Ono što se meni najviše svidjelo, jest odlicna glazba Hansa Zimmera. Zakljucni dojam: Michael Bay definitivno nije James Cameron. Ocjena: 3

Ovo boli

Pet godina stari fijasko (ne znam kako se uopće našao među aktualnim recenzijama) Michaela Baya, katastrofa je epskih razmjera. Bayeva filmografija i inače sadrži uglavnom blockbuster užase, ali 'Pearl Harbor', zahvaljujući apsolutnoj nuli autorstva i grotesknom scenariju (prikazvanje japanske strane komotno bi moglo ući u antologiju filmske gluposti), povremeno tjera na smijeh. U svakom slučaju, 'Pearl Harbor' je, vrlo vjerojatno, najgori blockbuster svih vremena.

dobar,ali...

film nije los po temi,ali ljubavna je prica sto puta vidjena.unatoc tomu,impresionirao me,pa bih ipak dala ocjenu PET!

!!!

film je suuper

PH by M.Bay

... riječi ove pjesmice sve govore : PEARL HARBOR I miss you more then Michael Bay missed the mark When he made Pearl Harbor I miss you more than that movie missed the point And that's an awful lot girl And now, now you've gone away And all I'm trying to say is Pearl Harbor sucked, and I miss you I need u like Ben Affleck needs acting school He was terrible in that film I need u like Cuba Gooding needed a bigger part He's way better than Ben Affleck And now all I can think about is your smile and that shitty movie too Pearl Harbor sucked and I miss you Why does Michael Bay get to keep on making movies? I guess Pearl Harbor sucked Just a little bit more than I miss you

.....

dvojbeno - il ga voliš il ga mrziš. moram priznati da mi je ratna strana malo prenategnuta (tipično američko hvalisanje), pogotovo onaj 'pohod na japan' ali je zato ljubavna priča odlična. nisam pekmez ali svaki put kad to gledam uspijem se rascmzdriti. ja sam dakle od onih koji onaj film vole. neki ga čak uspoređuju sa titanicom što smatram glupošću - titanic je za mene glupa limunada. ovaj film mi je ipak malo 'dublji'. ko voli nek izvoli a ja mu dajem čistu peticu!

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

kad se gleda nek se gleda

A eto, još jedan u nizu komercijalnih filmića koji nam želi pružiti sve u jednom pakiranju-rat, akcija, ljubav, drama, sve. Ipak, sve skupa malo presladunjavo. Jedino scene akcije i samog napada na Pearl Harbour daju dozu zanimljivosti, ali to je nedovoljno. Ako želite pogledati zanimljiv ratni film sa zanimljivom ljubavnom pričom koja se isprepliće u filmu-onda nemojte gledati Pearl Harbour.

Grozno...

Film jedino spašavaju scene napada japanskih zrakoplova i nekoliko scena borbi. Obična američka glupost napravljena samo zbog novca s ljigom Benom u glavnoj ulozi. Trebali su dati Spielbergu da naravi taj film pa bi možda imali dobru ratnu dramu ovako smo dobili američko preseravanje o patriotizmu i ostalim glupostima. Mislim da bi japanci napravili bolji film od ovoga o zadanoj temi. Propast, ali zbog scena napada dajem 2

PODNOŠLJIVO

Ovo je film o ljubavnom trokutu ljudi koji su smješteni u vrijeme rata. Ali problem je u tome što je ta ljubavna priča stupidna, neuvjerljiva i nepotrebno sladunjava. Ben Affleck, Kate Beckinsale i Josh Hartenett daju sasvim prosječne glumačke izvedbe. Micheal Bay je očito imao na umu zgrtati što više para i režira bez imalo duše. Jedina svijetla točka filma su donekle zanimljive akcijske sekvence. Ali nažalost, ti specijalni efekti ne mogu prikriti slab scenarij i kronični nedostatak inteligencije. Ocjena filma: 2