Constantine

Constantine

Po stripu Alan Moorea ('From Hell', 'V for Vendetta', 'Watchmen'), stiže nam film 'Constantine' u kojem Keanu Reeves opet ima priliku obući dugi crni kaputić i spašavati svijet (naravno da u tome nema ništa lošeg). Ovdje glumi ciničnog, zakletog pušača Johna Constantina koji ima dar da vidi anđele i demone, a traži iskupljenje i ulaznicu za raj zbog grijeha iz prošlosti kada se pokušao ubiti. Izrazito zanimljivo je prikazan svijet u kojem živimu i onaj svijet koji nas čeka nakon života, dakle Pakao i/ili Raj. Pakao imamo prilike nekoliko puta vidjeti dok Raj niti jednom što samo pojačava dojam dobroga;isto tako je i sa prikazom Vraga. Tvorcima filma su fanovi stripa svakako zamjerali premještanje radnje iz Londona u L.A. no mene to nije smetalo jer poveznica sa "gradom anđela" je prilično dobra. Cijela ta igra sa Paklom i Rajem, Gabrijelom, Balthazarom pa i samim Vragom se meni začudo svidjela i iako su kritičari pokopali ovaj film (što je razumljivo) mislim da tako oštri ipak nisu trebali biti. 'Constantine' nudi nepretencioznu zabavu kroz svih 2 sata u kojima se scenarij vješto poigrava sa zemaljskim i vanzemaljskim temama na način koji će se svidjeti široj publici. Sam kraj je malo nategnut no stvar spašava uvijek odlični Stormare u ulozi Sotone u bijelom odijelu. Konačno, 'Constantine' nemojte shvatiti kao ozbiljan film, već zabavni dvosatni odmak od svakodnevnih problema. Zanimljivo i vrijedno gledanja!

Srednja žalost i još malo lošije

U prošlosti je bilo mnogo više ili manje uspješnih ekranizacija strip junaka. Obično je problem u tome što su svi ti pokušaji usmjereni ka brzoj zaradi i profitu, te u potpunosti marginaliziraju strip kao umjetnost kao i ozbiljnost u pristupu prilikom upuštanja u ekranizaciju. Constantine nije iznimka. Pogledao sam ga kad je tek došao u kina i bio mi je dobar, no s vremenom i drugim gledanjem moja se relativno pozitivna impresija naveliko promijenila. Priča je klišejizirana i viđena u gotovo svakom sličnom filmu. Na antijunake kakav je Constantine navikli smo u jednakoj mjeri kao i na ''prave'' junake pa stoga ta činjenica nije vrijedna spomena. Keanu Reeves nije odviše karakteran glumac te ne uspijeva dočarati lik u toj mjeri da bi ga po nečem pamtili. Svašta je tu nabacano, kao da se htjelo napraviti film višeslojne radnje ali su se putem pogubili te se vratili ''pobjedonosnoj'' formuli jednostavnog komercijalizma. Doista suhoparan uradak koji nije vrijedan pažnje, a ako vam je ipak do antijunaka, radije pogledajte Spawn ( koji je unatoč velikim propustima uvelike bolji film ) ili trenutno aktualni Watchmen.

NeXu

Film je odličam največa fora kad ovaj otiđe u pakao i usred pakla on zapali pljugu. Film je napet i vrlo interesantan ali mogli su ga napravit 5 puta bolje ali inače je ok

KOMA

Film je totalna koma..takva glupost..ko neka bajka o babarogi..ono da straši malu djećicu.buuuu..spooky...he he..moš si mislit..NE!!!!!

Didnt quite get it...

Film hrm, hrm... Pa, u početku se prikazuje zaista hyper-cool sekvenca egzorcizma u kojoj upoznajemo jednako hyper-cool-kinda-macho-guy po imenu: "Constantine, John Constantine asshole!". Nakon toga sljedi scena u kojoj latino momak nalazi plitko zakopan vršak koplja te pokušava odšetati dok se na njega strovaljuje automobil iz vedra neba, da neba! To baš nisam skužio. Čuo sam kritike i to kakve kritike na Keanovu glumu, na koju također nemam zamjerki.Najbolja scena u filmu je kad John odlazi u raj i pod tim božanskim svjetlom sotoni pokazuje srednjaka!

COOL

Film nije loš... Smiješan je, a u isto vrijeme i napet. Najbolji dio je onaj kada John Constantine shows middle finger to Satan.

bzvz

ocito keanu voli filmove u kojima se bori s demonima i paklom... (devil's advocate) pa ovako, mene film uopce nije impresionirao. najbolja mi je bila scena na pocetku filma kad ona cura plazi po stropu.. predobro! sve u svemu, nista posebno.. puno demona, narancaste i crvene boje, ni mjuza nije nesto, glumci su ok i sve je to dorbo zamisljeno ali mene uopce nije impresioniralo..

Nešto što mogu gledati više puta!

Strip je sam po sebi odličan! Priča je super razrađena i zanimljiva. Keanu je pun pogodak, što se mene tiće.Istina je da nije plavokos ko lik iz stripa, ali ova verzija lika mi se puno više sviđa. Luci je zakon! Dobro su ga razradili. Svakako pogledati!

OVO JE KOMEDIJA!

Ovaj film je najveća komedija koju sam u posljednju godinu dana pogledao. Tačnije morao sam se smijati da ne bih razbio DVD od bijesa- za ovaj film je tesko preboljeti potrošeni novac. Ja zbilja ne znam koliko sam pogledao filmova o Bogu, Ðdavlu, demonima anđelima i ostaloj “ekipi” koja baulja zemljom, ali izgleda da se najbolje snalaze u Hollywood-u. Od danas kad čujem da se itko pojavio na filmu od gore pomenutih, bježim glavom bez obzira. Dosta je Bože vise,WTF with you man!!! Kad bi netko o mojoj škvadri i o meni snimio 100 filmova, a od tih 100, 5 valja, ja bih da sam na Tvom mistu poludia naprosto. A ne bi sve to samo pasivno posmatrao, kao da i nisam Svemoćan. A ti,sta ti šutis Luci jarane. Halo(!) Zloćko, Sotono, Satano, ovi dolje rade šejtanska posla s tobom vraže jedan, a ti se provodis na Paklenim otočićima sa setom svojih porno maca. Pogledaj se “čovječe” na šta ličiš, prop’o si od dopa, mozak ti izgiz’o kokain, prodo bi se za čupu dobra dima i zidarsku pivu. Halooooo, gdje je tu dostojanstvo kad te svaka ološ bije kako stigne i ponižava, i Tebe i tvoju demonsku raju. Probudi se, pogledaj šta Constantine dela na filmu. Dosta više. ŽALI BOŽE FILMSKE TRAKE!!!!!!!!!

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

DOBRO!!

Sasvim solidan SF film, borba dobra i zla - đavla i Boga kao neiscrpan izvor inspiracije. Ovaj put ideja obrađena s keanom reevs koji mi je svaki put sve draži i sve bolji, Mamico kao sin đavla zanimljivo upotrijebljen valjda da bi se izbjeglo stalno korištenje vraga osobno kao glavnog negativca. Dobro pobjeđuje zlo, tu nema iznenađenja, dosta borbe ima, pa je film dinamičan, a lik reevsa simpatičan. Glavna ženska uloga vrlo dobra, toplo djeluje glumica i dočarava ulogu tajanstvene i plemenite žene, podobne za družicu glavnom junaku koji naravno ima malo sumnji u sebe i Boga koje na kraju nestaju. Topla poruka

Dostojan film

Dostojan film naseg vremena, efekti sasvim dobro napravljeni, prica isto tako. Sveukupno sam zadovoljan ovim filmom. Dobro provedeno vrijeme uz opet dobrog Keanua. DVD izdanje 4.

Dobra ekranizacija stripa

Uvijek sam volio priče borbe dobra i zla, pakla i raja. Ja sam uživao, a vi?

Pakleni detektiv

"My name is John,John Constantine!Remember that,asshole!"Po ovom će citatu ljudi pamtiti Constantina.Pošto nisam ni čuo,pa prema tome nisam ni čitao Hellbalzer,ne znam što su sve izmjenili.Ovaj film sam posudio tek u svojoj videoteci zato jer mi se nije dalo ići ga gledati u kino,zato jer je onda bilo i boljih filmova.Ali pošto kući imam kućno kino,spustio sam rolete,izgasio svjetla i navio do daske,činilo mi se kao da sam u kinu.Pozvao sam nekoliko frendova da ga pogledamo,ali oni nisu imali mira pa nismo ništa pratili.Kada su otišli,malo sam pospremio kuću,a onda sam ponovo startao DVD i počeo ga gledati.I dok sam ga pratio nisam skoro ni disao koliko je film bio napet.Cijeli film mi se činio jako realnim.Iako svi govore da je Reeves neuvjerljivo odglumio,ne slažem se s tim.Meni se činio dosta uvjerljivim.Režiju moram obavezno pohvaliti.Francis Lawrence nije neki iskusni redatelj,zato jer je vježbao na režiji glazbenih spotova Britney Spears,Willa Smitha i skupine Aerosmith.U film je ubačeno malo,ali dovoljno humora (dakako crnog humora).Dosta dovoljno da vas nasmije.Specijalni efekti su odlični.U američkim kinima je doseglo veliku svotu,dovoljna da pokrije troškove snimanja.Ali zato kritike nisu bile baš tako dobre.Ako ste veliki ljubitelj strip ekranizacija,siguran da vas ovaj film neće razočarati.Sa snimanja nema nikakvih zanimljivosti (barem ja ništa nisam doznao).DVD izdanje dolazi na dva disca,na prvom je film,komentar redatelja i dvije reklame.A na drugom nema puno toga,osim 14 izbačenih scena i još nekih zanimljivosti.Ali da ja više ne duljim,meni je film bio jako zanimljiv i napet.Ideja mi se jako svidjela,isto tako i humor.Gluma je solidna,a režija odlična.Nemam šta više za reći nego da ga pogledate i uživate.I još jedna mala preporuka.Ako imate kućno kino,napravite isto kako sam i ja.Samo nemojte navijati do daske zato jer film ima jako dobre zvukove,pa nema potrebe prejako pojačavati.Uživajte!

Tri. Točka

Nja, a zar se i imalo što više očekivati? Sve se vidi u najavi. [TRI MINUSA] Dakako da je Keanu bio sav matrixast i ubacivao previše nepotrebnih sitnica u svog lika. Čak da nije bilo njega, možda bih ovaj film i shvatio ozbiljno. [PLUS] Personalno zanimljiva ideja uključivanja i sotoninog sina u igru. Ljudi toliko pričaju o Isusu da se sigurno Vrag jr. osjeća zapostavljeno. [PLUS\MINUS] Scenarij i ideja nije za bacit. Iako mi neke stvari o gl.liku nisu jasne i djeluju mi nedorađeno. [PLUS\MINUS] Efekti su naravno solidni (ali identični kao i svi ostali). [PLUS] I sada, jedino zanimljivo u tom cijelom filmu mi je prvih 20 minuta solidne kamere (ništa novo ili revolucionarno; ali ipak volim takve pristupe). [ZAKLJUČAK] Dakle, da nema Keanua i njegove nazovimo-to-smiješne-glume, onda bih se usudio ovom filmu i dati nešto više. Ali, ako ste imuni na lošu glumu (ili nasuprot: zaluđeni ste fan g.Reevesa), onda se isplati pogledati ovaj... film.

druga strana ulice - Constantine

Je je je, stvarno ih brate ima, koga?, pa ovih ćoviće strip ekranizacija. Amo sad ozbiljno. Keanu Reeves se nakon Matrixa nije baš iskaza u nekim jakim ulogama, a neki govore da se njemu i nemoguće nešto posebno iskazat jer on i nije neki posebni glumački talent... Vjerovatno ti ljudi i imaju pravo, ali opet spektakli kojih se dotakne Keanu za mene su fenomenalni (Brzina, Matrix...), je da momak vjerovatno nikad neće dobiti oscara ali to ne znači da ga nije gušt gledat. Taj čovik uvik ima neki bolestan, flegma pogled, tako da uloga u ovoj najnovijoj strip ekranizaciji mu je savršeno pristajala (osim činjenice šta je glavni junak u stripu plave kose to ne bi tribalo smetat nikog normalnog), pogotovo kad shvatite da je i glavni junak stripa nevjerovatna sarkastična, pesimistična flegma. Ubojita i neobična kombinacija. Zašto san ovako zadeblja sa glavnim glumcem, zato jer se u ovakvom filmu sve vrti oko glavnog glumca, pa ak je gl. glumac dobar onda je vrlo lako moguće da će vam se i film svidjeti. E sad, ako vam se Keanu Reeves ne sviđa, a njegov pogled vas podsjeća na pogled dobrog ali glupog teleta ,e pa onda ljudi bježite od ovog filma,a ako vam se ne sviđaju strip ekranizacije; onda šta ovo uopće čitate, nevjernici, da bog da vas ženska plavuša Gabrijel našla i satrala. Film se ne pokušava prodati za neku ozbiljnu ekranizaciju tipa Batman, jer on to i nije, i to ga čini još boljim. A u većini slučajeva ispadne obrnuto, odnosno da neka strip ekranizacija želi biti ozbiljna (Elektra, Punisher...), a ustvari je stvarno smiješna, na jedan lijepi totalno negativni način. Ovaj film preporučavam gledat opušteno, Constantine će vas izenaditi svojim crnim humorom, običnim humorom, ponekim napetim scenama, i sa dovoljno filozofije, taman onoliko da vas glava ne zaboli. Jedina zamjerka filma je šta se sve dešava u jednom jedinom američkom gradu, sve je tu od anđela, vraga, boga, vražjeg sina... A to i nije neka velika mana. Ocjena: 4 (za jednu strip ekranizaciju)

ništa posebno!

Već viđeno, na ovaj ili onaj način, tako da osim osrednje Keanuove glume ne donosi ništa novo!

a kaj bi vi hteli

Čitam malo recenzije drugih i mislim si pa kaj bi vi hteli.Film je kak su ga i reklamirali o detektivu paranormalnih pojava,o anđelima i demonima o Koplju Sudbine i o RAju i paklu.TAj film je čista razbribriga i čist dobro je napravljen nije to film da si budeš poslje 2 sata glavu razbijal kaj je to bilo.Isto tak su popljuvali meni odličnog Hellboya i masu dr.Tko voli nek izvoli a ko ne ne.Film je o.k.samo mi je žao kaj je više na razbribrigu mislim nema previše mistike ili ona nije tak dobro napravljena ko u prvom Proročanstu s Christopherom Walkenom.Film čista 4

Zadovoljavajuce

Khrm... Dakle... Film ne da je predvidljiv... Cim sam vidio prvu scenu, kao da sam znao da ce se neki auto zabubat u tipa... Al sve jedno filme je jako dobar kad gledate tako da je taj film napravljen kao razbriga... I mislim da režija uopce nije losa... Film Uopce nije kopija drugih horror filmova jer je 1. film napravljen po srtipu... Da postoji ocijena izmedu 5 i 4 dobio bi tu ocijenu a posto ne postoji dobiva cetvorku

Neobično

Neobična priča, sa super prelascima glavnog lika u pakao i natrag. Čovjek koji razaznaje demone i anđele među nama. Zanimljiva ideja. Ali zašto uvijek tako promijene lika iz stripa, zašto ih bar ne naprave tako da liče na strip likove kad se te priče baziraju na stripovima. Zaštooooo? Film gledljiv.

Grozno

Još jedna ekranizacija stripa, Constantine je tako užasan film da skoro postaje urnebesno smiješan. Bez da je to tovrcima bila namjera, naravno. Očito je pravljen za istu publiku kao i Matrix: isti način snimanja, klaustrofobična atmosfera, enigmatični dijalozi, čak i Keanu Reeves u potpuno ISTOJ ulozi, zaboga. Pozitivna stvar: paaa, specijalni efekti nisu loši.

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Amater

Amater je naslov ove moje male recenzije.Film je katastrofa.Ne i zaslužuje nikakvu recenziju. Istiće se loša tematika,te katastrofalna režija i scenarij.Redatelju mora da je ovo prvi film jer samo bedak može ovako loše režirat film.Moj savjet svima da zaobiđu ovaj film jer on je zaista gubitak vremena.

ma daj ajde...

Ovo je stvarno glupo! žao mi je što sam moro dat lovu za ovaj film. Jedna od najlošijih adaptacija stripa ikaaaad! Keanu Reeves izvodi iste fore kao u Matrixu. Ima i nešto malo humora (ako se to uopće može nazvati humorom).Radnja je ajd još nekakva ali dosta loše režirana. Film je predvidljiv i u naravno, užasno gluuuuuuuuup!

anđeli i demoni

Ovaj film je totalna mix kopija svih drugih horror filmova.Ako mao bolje pogledate zar nije sličan egzorcistu,radnja brije na Dogmu,i kada gledam tipa kako glumi mislim da gledam matrix,a o čudovištima pak da ne govorimo.Filmski scooby-doo.ajde da ne pocrnim film do kraja moram reć da ima dobru radnju i fenomenalan početak.film je ful etičan i religjozan hehe.Ček vas možda odvikne od pušenja s obzirom da je glavni lik.....(neću prepričavat).Pogledaje film pa ćete uostalom i sami skužiti da možete ostat flegma i na ful higher-level stvari.Dajem ocjenu 4 samo zbog toga jer nemam -4.Ljude spašavaju sitnice.........zar ne

Nabrijani egzorcist!!

Prije svega moram reči da nisam upoznat sa stripom Hellblazer prema kojem je film snimljen, pa nemogu ni sa sigurnošću reči dali je ovo dobra strip ekranizacija ili nije.Po onome što sam pročitao, ameri su opet nešto mjenjali, u stripu je Constantine plavokosi englez u smeđem zaprljanom mantilu, dok je naš Keanue 100% čistokrvni crnokosi amer, u čistom cnom odijelu.Očito se čovjek nemože otarasiti Nea.No unatoč svemu dosad navedenome , nemogu reči da je film loš, dapače mislim je jako dobar, čak i odličan.Dobra režija i atmosfera, drago mi je da nema nekog orgijanja sa pokretima kamere.Sve je snimljeno dosta jednostavo s obzirom da je redatelj prije radio reklame.A svi znamo da kad netko spomene reklame svi se sjetimo Jerry Bruckenheimera i redatelja koji su izašli iz njegovog"pera", i takve vrste filmova. No mislim da sa Francisom Lawrencim to nije slučaj.A moram spomenuti i to da je ovo jedan od rijetkih filmova u posljednje vrijeme u kojem su efekti tu zbog priče a ne obratno.Sam Constantine je dobar lik, sarkastičan, frajer, cool antiheroj, koji se ne boji vragu pokazati srednji prst.Lik Gabrijela ja dobro prikazan, no i pomalo iritantan, tako da mi je na kraju bilo drago, da mu se dogodilo to što mu se dogodilo. Prikaz Lucufera me je malo razočarao, moglo je i bolje, pomalo mi lliči na karikaturu, ali vrag je vjerovatno tako vargolast heheh.I sad ono neizbežno....usporedbe sa Matrixom, ima ih ali nisu tako očite, Constantin ima drugačiju atmosferu i "mitologiju".Keanu sa zna tu i tamo zalomiti, pa na trenutke se ponaša poput Nea, ali ništa staršno.Završni dojam, odlično u usporedbi sa sranjima koja su igrala, u kinima u zadnje vrijeme, a time mislim na strip ekranizacije(Catwoman, Electra, Blade3).Zanimljiv, dobro odrađen i čak i zabavan film, a i bavi se neki filozofskim temama iz Biblije, tom vječnom borbom između dobra i zla, životom poslje smrti, dakle nije samo praznoglava razbijačina.Pogledajte.

Ocjena recenzije: 3.14 Tvoja ocjena: -

Nije lose

I ja sam ga premijerno sinoć gledao. Dijelim tvoje mišljenje da je Gabriel baš dobro odrađen kao mitski lik samo me je na kraju iznerviralo jer su od njega napravili budalu a on mi je kroz sve igre bio uvijek bolji lik od Lucifera, ali šta je tu je :) Malo me Keanu nervirao jer je igrao ulogu kao da igra u nekom novom nastavku Matrix-a (prvenstveno mislim na njegove pokrete i način gledanja ostatka svijeta u filmu), a takođe me iznervirala muzika koja u mnogim dijelovima podsjeća na Matrix. Sve u svemu dobar film, ako nemate šta posebno kući raditi, da ga pogledate. Posebno će se svidjeti ljubiteljima dobrih 3D animacija i efekata...