X-Men

X-super

Film mi se svidio,glumci su odlični,pogotovo Hugh Jackman(Wolverine),Halle Berry(Storm),Famke Janssen(Jean Grey)i Ian McKellen(Magneto).Ima super scenarij i što reći nego da ga svakako treba pogledati.Moja ocjena:4

NAPORNO

X-men je jedan od onih filmova koji je napravljen samo zbog komercijalnih razloga i ne nudi ništa više nego preseravanje sa specijalnim efektima koji su naporni. Ali ta vizualna strana ne može prekriti slab scenarij i banalnu radnju. Glumci su ok, kao i režija. X-men je film koji se jednom pogleda i zaboravi, jer ako zagrebete malo ispod površine filma, nećete ništa naći. Ocjena filma: 2

X-Men

Odlična ekranizacija.Film mi se svidio zbog super glume,odlično snimljenih scena borbe i super radnje.Nema skoro nikakvih nedostataka.Najbolji glumac u filmu mi je definitivno Hugh Jackman zato jer se stvarno lijepo uživio u svoju ulogu.Film se svakako treba pogledati!

hmm

Neznam, volim pogledati SF-stvarnost i ovaj me film zato oduševio! Vrlo je dobro napravljen! Efekti i glazba su snažni i jako dobri! Ima puno razloga, van filozofiranja i interpretacije filmskih događaja na današnji "naš" svijet, zbog kojih je ovaj film vrijedan gledanja! Ipak, ne sviđa mi se jeftina vlasulja koju Halle mora nositi! Nije nimalo zanimljiva i čak je odurna s tim smećem na inače lijepoj glavi! No, to je jako dobro kompenzirano sa H. Jackmanom koji je sexy+sexy+sexy!!! Ostali likovi su sjajni!

SNIKT!

To! Kao jedan javno deklarirani geek, s ushićenjem tvrdim nakon stotine pročitanih stripova na temu X-mena i pogledanog filma da je OVAJ FILM ZAKON! Uloge su fantastično podijeljene, Hugh Jackman kao divlji Wolverine, mutant sa neslomljivim adamantijskim kosturom, sposobnošću brzog zarastanja rana i najvažnije, kanđama oštrim kao britvica, s lakoćom nosi ovaj film. Patrick Stewart, najpoznatiji kao Picard iz Star Trek TNG-a, utjelovljuje profesora Xaviera, osnivača, vođu i mentora X-mena. Tu su i Halle Barry i izvrsni Sir Ian McKellen kao Magneto, opaki mutant sa sposobnošću kontroliranja metala. Režija Bryana Singera je vrhunska, vidi se da čovjek voli svoj posao. (Upravo piše script za Ultimate X-Men strip-serijal). Što još reći? Ko voli nek izvoli, film je za dvije glave bolji od recimo, nekakvog Daredevila ili zadnjeg nastavka Batmana. Gledati u društvu geekova uz glasno roktanje! Nažalost, neki su ovaj film shvatili preozbiljno, pa ako ste jedan od onih kojima se Tigar i Zmaj nije svidio "jer ovi nerealno letaju po krovovima", izbjegavajte. Eto.

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -

XMen

Razocaravajca akcija... Strasno mi je zao neiskoristenih a kvalitetnih glumaca i cudim se tolikom uspjehu u HR (gdje, budimo realni, strip nije dozivio veliku popularnost).

loša adaptacija

dugo sam očekivao ovaj film i mnogo sam očekivao od njega tako da sam na kraju ostao i malo razčaran. film i nije toliko loš, dojmila me se glazba, ali su glavni likovi stravični. svi do jednoga se preglumljavaju, a to mi jako ide na živce. kao iznimka tu je patrick stewart koji je ulogu shvatio ozbiljno. prosječno:ocjena 2+/5

X-Men are here

Pa prvo uprizorenje stripa koji je jako popularan jako je dobro. Priča je zanimljiva, a s obzirom na količinu likova svi su jako dobro zastupljeni. Mali i neočekivani preokret samo pridonosi zanimljivosti filma, ali i bez toga zgodno je gledati zgode mutanata, odnosno njihove moći...

I like it

X-Men je nastao prema istinitim događajima... da :)). Ne-znam-koje godine (uglavnom u današnjem svijetu) pojavili se mutanti (ne-uspjeli pokusni kunići nastali ljudskom požudom da stvore savršene ljude.. e ovo sam dobro napisao ;)). Mutanti naravno posjeduju nadnaravne moći koje su nastale jedinstvenim genetskim mutacijama. Izazivanje oluja, mijenjanje tjelesnih oblika, zacjeljivanje rana, odupiranje sili teži (što možete prevesti kao skakutanje po zidovima i slične gluposti...) i još puno ne-različitih stvari samo su pis of kejk za ovu novu generaciju živih stvorenja koji konačno mogu skinuti kraljevsku palicu iz ruku "običnog" čovjeka. Naravno, uvijek postoje dvije strane. Jedna, svijetla, koja koristi svoje sposobnosti za dobrobit sviju nas, i druga, tamna, koja želi hladnokrvno skinuti sve živo i zavladati svim pozantim prostranstvom. Pozitivci su okupljeni oko profa Xaviera, a negativci oko Magneta (inače ovi dva bili nekad davno dobri frendovi). Meni se film odmah ispočetka svidio i ne znam zbog čega se vama ne bi. Film je nastao prema stripu (gotovo svi takvi filmići imaju najprije "stripsko" izdanje, a tek nakon izvjesnih broja godina pojavi se i na platnu. Nema "muškarca" kojemu se nije svidjela dražesna Storm (Halle Berry)... Glumci su kao stvoreni za ovaj filmić, svaka čast (dobro obavljeno - tko zna možda su uzeli neke mutante da to obave). Iako će uvijek postojati ljudi koji će i na najsavršenijem filmu pronaći grešku, pa tako i na ovom. Mislim da i ovaj film zavrjeđuje vašu pozornost. Preporučujem ga svima koji su zgroženi današnjim načinom života (=običnim).