malo mi je glupo što filmove koje sada prave imaju neke unakažene djevojčice koje hodaju naopačke,na četiri noge????????????????

pre jadno

Film je jadan n isu znali kako da ga snime ali je prvi prejak za razliku od drugog djela.ja dajem 2 ,ali bolja je japanska verzija.

Solidno!

Nadasve maštovito i neke novosti sa efektima nisu loši. Napet i mističan, psihotičan sasvim sigurno. Bolji od prvog dijela. Može proči kritiku.

Malo previše Plastike

Svaki put kad uzmem nastavak nekog filma koji mi je bio ok se razočaram...I svaki put kažem sam sebi "nemoj da te opet navuku na istu foru"...ali ovo je zadnj put..majke mi!!! Film koji ima okus kokica od plastike!!

narode, ne trazite previse, jer to necete dobiti

prije nego sto sam pogledao film(u kinu, sa velikim iscekivanjem da ga vidim), nisam previse razmisljao o ocekivanjima same kvalitete. zelio sam ga samo vidjeti, zabaviti se i vidjeti sto su to smislili. zelio sam samo zabavu i nastavak onoga sto me 1 put odusevilo u oje verzije. nisam puno trazio--nisam puno niti dobio... no ipak zadovoljan sam. ne ocekujte puno od ovog filma, jer to necete dobiti. no zabava i samo nastavak (i to solidan) su zagarantirani. obavezno pogledati!! steta je samo da nisu napravili nesto puno bolje, jer to su definitivno mogli. nije sve u šoldima amerikanci moji, ima nesto i u odrzavanje tradicije pravog filma. mogli ste vi to i bolje...

Želite li pomfrit uz to?

Ovaj film je čista kopija originalnog japanskog dark watera, a u isti mah i nepotrebna kopija prvog Kruga. Što onda dobijamo? Polu-plagijat, polu-reciklažu i to smiksanu za glupe amerikance. Ovo je McKrug i ništa više. Smeće.

ODLIČAN NASTAVAK !

Original iz 2002. mi se užasno svidio. Film me toliko uplašio da sam nakon gledanja filma jedno vrijeme ima fobiju od okruglih predmeta (ozbiljno). Krug 2 je odličan film, to je dokaz da ipak nisu svi nastavci filmova sranje, kao što ljudi vole govoriti. Samara Morgan (Daveigh Chase) se s obzirom na prvi dio, u Krugu 2 više puta pojavljuje, što nije loše, naprotiv, svaki put kada se pojavi, gledatelj se uplaši, a to je i uostalom i cilj horora, da uplaši gledatelja, kao što je cilj komedije da te nasmije. Da malo analiziram glumu. Naomi Watts je stvarno briljantna, obožavam ju. Glumački nastup Davida Dorfmana je sjajan, svaka mu čast, mali bolje glumi od nekih odraslih glumaca. Ostali glumci su odlični, pogotvo Sissy 'Carrie' Spacek u ulozi trknute Samarine majke. Hideo Nakata izvrsno režira ovaj film. Ta njegova opsjednutost vodom je stvarno fascinantna. Najbolja mi je scena ona u kadi kada se voda uzdiže prema stropu, očaravajuće. Uistinu ne razumijem zašto je toliko ljudi bilo razočarano s filmom. Ja sam Krug 2 pogledao u kinu i moram reći da su gledatelji bili podjeljenih mišljena. Dok je jednima film bio strašan i super, drugi su se nezrelo i cinično smijali na svaku scary scenu u filmu (ljudi, prepoznajte se!). To je smijanje obrambeni mehanizam kod ljudi koji se ne žele uplašiti. Ako se ne žele uplašiti, nego smijati, zašto onda nisu otišli na projekciju neke komedije? Ionako ih ima previše! Stvarno me iritira to kada ljudi cinično i puni predrasuda da su nastavci loši, idu gledati horor u kino kako bi ga mogli ismijavati, praviti se hrabri i hvaliti se da ih ništa ne može uplašiti. Ti gledatelji uopće ne poštuju tih stotinjak ljudi koji su se trudili da film ispadne što bolji. Takvi ljudi, koji glasno ismijavaju film u kinu, kvare doživljaj drugima a to je idiotsko i sebično ponašanje. Ako se ovako nastavi, ljudi če se početi plašiti na komedije. Po meni, Krug 2 je malo manje jezovit, ali sjajno režiran film s odličnim glumcima. Ocjena filma: 5

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

tja,tja

Ovako - inače ne volim remake na američki način, no Krug je bio sasvim OK hororac, uz koji se možeš par puta i stresti. No, onda sam čuo snima se Krug 2 i pomislio - joj ne... Ali čitaj dalje - režira ga Hideo Nakata, glavni krivac za krugomaniju i pomislio - fino... Sada, nakon odgledane dvojke, nisam ni totalno razočaran, ali niti nešto oduševljen. Priča je puno slabija, puno više rupa, likovi iritantniji, čak mi ide na živce što se više ne vrti oko kazete, nego oko djevojčice (znam da je u biti to isto, ali ipak...) Nekako mi se čini da su Nakati dali loš scenarij i brdo para i rekli - izvuci najbolje što znaš. I on to i učini, mislim da se bolj film od ovako šupljikavog scenarija nije ni mogao napraviti. Ali ipak ima par jako dobrih scena. I tu se vidi ruka majstora. Posebno mi je sjajna ona sa jelenima. Eto, u konačnici je priča lošija, ali režija i scary scene bolje. Bilo bi idealno da se Nakata prihvatio režiranja američkog remakea originala, a ovo prepustio Verbinskom ili nekom sličnom. Onda bi imali jedan sjajan i jedan loš film. Ovako imamo "samo" dva prosječna. No, to možda nekog i veseli... mene baš i ne. Ocjena:prosjek prosjeka - 3-

druga strana ulice - Krug 2

Kada je Krug 1 došao u kina, znao sam samo da je film horor i otišao san ga pogledat ne očekivajući ništa posebno, ne moran naglašavat da sam skoro sijed iz kina izašao. Tek sam kasnije saznao da je to ustvari američka obrada japanskog horrora, moga sam i mislit da amerikanci ne mogu ovako nešto bolesno napravit. Za krug 2 mogu reći samo da sam izašao sa velikim smiješkom... Sta je najluđe u kino sam išao maksimalno neopterećen manama nastavaka kojih obično bude, a još kad sam čua da je redatelj filma redatelj originalnog kruga, to je bio samo dodatni plus; sve dok nisam iz kina izašao. Ajmo mi napokon o filmu, film ima početak, i to prilično dobar, obećavajući, početak, ima otprilike 17 zapleta - tipa ona je ultimativno zlo, samo šta ona nije iskonsko zlo iz pakla ka šta smo vam rekli prije pet minuta, ne ne, ona je zapravo zlo od riječnog boga, deset minuti kasnije; znate ono šta smo vam rekli da ona (samara) potiječe od riječnog boga, e pa nije!, ona ustvari živi u prokletoj videokazeti i to ti je to... I tako još negdi 15-ak puti. Doslovno situacija "ne zna se ko pije a ko plaća". Kraj je kraj i to je jedino pozitivno u ovom cilom filmu. Film je totalna žalost, ako želite da vam IQ padne za 70% u roku od uru i po a nemate nikakve ideje kako to napraviti, onda je ovaj film baš ono što trebate. Znate onaj efekt u kinu, kad ljudi gledaju horor, onda neko izvali bazu pa se svi smijemo, jer nas je ustvari sve strah pa nam dobro dođe nasmijat se (a onaj jadnik koji je izvalia bazu obično se najviše boji), onako iz olakšanja, e pa u ovom filmu nećete se smijati zbog olakšanja, već zbog količine gluposti koja stane u tako malo vremena. Film je čista jedinica, jedina pozitivna strana je šta završi.

Prožvakali su nam Hidea, ili se on ipak mozda nije snašao...

što da kažem... Teško razočaranje. Nažalost, nema dovoljno znakova da recenziram film kako treba. Film je očajan. Kad sam vidio prvu scenu filma (voda,itd) tako sam se oduševio,ali kasnije se sve pokopalo. Samara posvuda iskače i uopće ne sliči na sebe.Zapravo, nema NIKAKVE povezanosti s prvim filmom.Kao da su uzeli Tabithu iz Mrak Filma 3.Nijemo čudovište koje nas pokušava zadiviti.Nestalo je misterije, svega.Neki ce reći da je to zato što je prvi bio tako dobar, ali to nije istina.Film kao film ima užasno puno mana.Glupavi preokreti,ubrzavanja radnje,RUPE u scenariju,uzimanja radnje iz "Zla"... Zaista se cudim svima kojima je dvica bolja od prvog dijela,jer je ovo samo sramotan nastavak stvoren da bi se napunilo džepove.Ono što je najgore jest to što je ovaj film tako sjeban da ZAHTIJEVA nastavak #3,a logicno je da će biti i prequel. Prequel je ok(japanska verzija je više drama koja razotkriva Sadakin zivot),ali dodavanje trećeg dijela je sad postala bolna nužnost. I da vas još više rastužim reći ću vam da je potvrđeno da će se snimati treći i nulti nastavak.Dao Bog da se vrati Verbinski.Zvati Nakatu za dvicu je bila teška pogreška. Najviše me pogodila scena gdje Rachel zatvori bunar i kaže "I'm not your fucking mommy!" Cijelo kino je rikavalo od smijeha. >:( To je valjda, u stilu terminatora.CGI je bio totalno očajan.Prvo oni Sims Jeleni,a onda Blobbamara iznad kade i renderirano lice Daveigh Chase. S-R-A-NJ-E Pupica je spomenula opsesiju Japanaca vodom.Da, u japanskoj kulturi i mitovima voda predstavlja izvor života ali i grozno čudovište koje uzima život. Uostalom, nije to samo kod njih. Eto ti Jadran. A jeleni su nešto što je Nakata ubacio tek tako, jer su u japanskom mitologiji jeleni božanski glasnici. Opet, fulao je, jer to jako malo ljudi zna. Ja sam to čuo nedavno... Mozda je slatka stvar bila kad je doktorica spomenula Aidanovog doktora u Seattleu, dr.Koji-a. Dražesna posveta Koji-u Suzuki-ju. Dajem ovom filmu 1.5

Bijedno!

Ah bas mi je zao sto vidim toliko razocaranih, koji su zivjeli u uvjerenju da ce vidjeti nesto novo. Ovako vam je to nekako, Krug 1 je super pa su se njegovi tvorci dosjetili kako zaraditi jos malo para, Krug1 im je dovoljna reklama pa cemo navuci rulju u kina. Ja nisam razocarana jer nisam nista bolje ni ocekivala, tako vam je sa nastavcima. Lose, lose, cak su i "pravila" morali promijeniti da bi prica imala smisla. Bijedno.

O moj bože................

Ok.........ovo je kao trebao biti horor... Film me jako razočarao, očekivao sam puno više strave a ne dosadu ! Uglavnom, ovo vam je sažetak filma : luda plavuša juri okolo sama sa sobom,a blesava Samara se pentra iz bunara kao skakavac....no comment

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

NEĆEMO TREĆI NASTAVAK....

..a znamo da će ga bit. Šmrc. Nego, šta da kažem? Film nije dobar. Mislim, nije ni grozan al tako je tanka linija između toga a ovaj film baš nekako varira. Iskreno, već mi je dosta te amerikanizacije japanskih filmova, baš sam pročitala da je i "Zlo" dobilo svoju američku verziju..pa mislim stvarno. najzanimljivije je to što je za ovaj Krug 2 pozvan originalni redatelj japanskog kruga, valjda jer bi on trebao imati neke originalne ideje. A nema.Štoviše, gospodin Hideo Nakata je počeo malo uzimati vlastite fore iz gore spomenutog "Zla", recimo onaj dio kad Naomi Watts kaže: Ona amo želi svoju mamu..i sve ono poslije toga. Ima par scena koje su jako dobre:ono sa jelenima je stvarno jezivo a i ona scena kad je mali u vodi koja ide prema stropu je impresivna (by the way, jeste primjetili tu opsesiju Japanaca sa vodom?) ali sve ostalo je već viđeno i nezanimljivo. Gledati samo ako baš morate.

Ispadanje u drugom Krugu

Sam po sebi, Krug2 nije loš film, ali malo mi se čini da je pretjeran. Prvo, predugo traje. Okej, ovo će zvučat čudno kad vidite da ne prelazi dvi ure, ali film je toliko razvučen da se razvodnilo i ono malo stravičnsti koju ima. Za razliku od njega, Krug1 se gleda u jednom dahu, i moran priznat da mi je čak bolji od japanskog. (Puno je razlika između dva Kruga1, šta znači da su Ameri puno toga dodali, ali ugodno me iznenadija: za sve mi se promjene čini da su na mistu. Jedino mi je malo bilo cudno naviknit se na plavusu kao glavnog lika...) Ali film vridi pogledat. Prvo radi super efekata koji su većinu scena sa malom Samarom spasili, a ako ne radi toga, onda radi jedne jedine scene. Skroz van je na početku filma tako da se komodno možete nakon nje dignit i otić iz kina bez puno toga propuštenog, a za one koji žele znati više - to je scena vožnje u autu nakon šta se Naomi Watts i njen sin u filmu vraćaju iz lunaparka i sretnu jelene... Najveci je problem sta mi se Krug1 jako svidija pa me ovaj malo razočara. Nema onaj detektivski štih (bar ne u onolikoj mjeri) i puno je manje strasan ali ko zna, možda vas malo i pripadne. Ali tesko.

ne tako dobro kao jedinica ali ipak donekle zabavno

film me razocarao. mozda su moja ocekivanja bila ogromna s obzirom da je jedinica bila ogroman hit i pokretac novog vala horrora u ovom stoljecu, ali promijenit cijeli koncept originala u ovom slucaju nije urodio dobrim filmom. to me,u principu,najvise zasmetalo. samara je previse eksponirana i samim time postaje iritantna, niposto strasna. takodjer ako ju usporedimo sa onom iz originala, to su jenostavno dva razlicita lika. jedino sto me donekle prestrasilo u ovom film (osim samarinog iritantnog "iskakanja" svakih pet minuta) je mali aidan. osobno najvise me se dojmila scena s njim i socijalnom radnicom u bolnickoj sobi, a najvise zabavila ona sa jelenima. ovaj film ne bih preporucio nikome da ga pogleda u kinu, a najveci ring fanovi neka ga eventualno posude u videoteci. prosjecan, skoro pa i los film. ** / ****

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

otvoriti zdenac

potaknut prvom recenzijom u ovom nizu komentara jednostavno sam morao vidjeti film da vidim o čemu se radi. i da otkrijem što je to krug budući da nisam gledao niti original niti toliko hvaljenu obradu. fim koristi pomalo naivne i predobro poznate metode zastrašivanja, čak i kad prave opasnosti nema. i to uspijeva vrlo dobro. film predstavlja dobar nastavak. radnja zadovoljava, štoviše baš je simpatična iako mi je, gledajući samo ovaj dio, ne znam kako je bilo u prvom, žao Samare koja će morati ostati u onom zdencu. jedina mi je nada da snime nastavak i oslobode je. ups sad sam vam rekao kako film završava ali i ja sam već sve znao, zahvaljujući dragoj tweetici dok sam ulazio u kino i film mi je svejedno bio solidan pa valjda će biti i vama. malo mi se stegnulo grloa, a to valjda horori trebaju raditi, zbog tog doživljaja se i ide u kino. jedina zamjerka je što smo čuli samo jedan dobar vrisak, a maleni dječak ispočetka malo čudno glumi. ne mogu mu zamjeriti jer je mlad već samo kažem. kako god, drago mi je što sam napokon pogledao nešto od kruga

osrednje

Krug 2 je osrednje djelo.Moram priznat da je ispod mojih očekivanja...Uzeći u obzir da je nastavak radio idejni začetnik Nakata, krajnji rezultat je poprilično razočaravajuć.Ako moram birat između kruga (japanskog), remakea Verbinskog i Nakatinog nastavka, moj odabir je Verbinski, tj.prvi nastavak. Krajnja ocjena Kruga 2 (+3)

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

zakooooon film

ovaj je film puno bolji ob prvog filma.drago mi je što če mala zločesta na kraju umrijeti.svi su ostali ok.

Ocjena recenzije: 1.43 Tvoja ocjena: -

joooooj

...ukratko... ...PooOOtpUNi UzaSSSSSSS....

Ocjena recenzije: 0.6 Tvoja ocjena: -

bolje od prvog dijela!

film je zaaaakon! Strasan je i totalno napet. Scene su odlicne, sad se ne odbrojavaju dani, ali se zato pojavljjuju novi simboli. Uglavnom, mala Samara na kraju ipak umre, klinjo je ok, a plavushica takodjer. Zamalo su umrli i mama i sincic, ali alles gut! Ja sam imala peh špa je neki mladi bracni par dosao sa djetetom starim oko godinu dana koje je stalno plakalo...Ima ih svakakvih

Ocjena recenzije: 1.38 Tvoja ocjena: -