Nestajanje

Što je san, a što java?

Film je toliko zanimljiv da drži pažnju svih 100 minuta. Gledatelja kroz radnju vodi glazba koja naglašava atmosferu filma. Prije gledanja očekivao sam sasvim drugačiju radnju. Mislio sam da će ići u drugom smijeru, no pogledavši film mogu reći da je bolji od gore opisanog. U ovoj cijeloj priči žao mi je samo kako se on ponio prema svojoj "djevojci" jer ga je istinski voljela. A što se tiče poruke filma: Čista je savjest najmekši jastuk.

Posebno dobar Bale

Ovaj film nisam prije gledala jer mi Christian Bale nikad nije posebno prirastao srcu, međutim, sve što u posljednje vrijeme pogledam, mijenja moje stavove o njemu. Film je stvarno vrhunski, atmosfera izvrsna, gluma odlična, Bale još i više od toga. Ako ste ovaj film, kao ja, do sada propustili, svakako pogledajte.

Vrlo dobar

Bale je u ovome filmu neprepoznatljiv, ali ujedno i fascinantan. Nimalo dosadan film, odlična atmosfera,... ali nešto mi je nedostajalo da bude čista petica.. Stoga 4.

The Machinist

Moram se složiti s brojnim mišljenjima kako je atmosfera filma nenadmašna, a Bale jednostavno briljira. Kamera sjano hvata trenutke koji bi golom oku pobjegli, a glazba je nenametljiva, ali u ogromnoj mjeri pridonosi depresivnom ozračju potičući usput na razmišljanje. Pametna i kompleksna radnja neće nikog ostaviti ravnodušnim. Biser nezavisne produkcije koji svakako preporučam.

Vrhunsko nezavisno ostvarenje!

'El Maquinista' je jako dobar španjolski film na engleskom jeziku koji nam pruža još jednu odličnu ulogu Christian Balea. Bale, poznat po dugom pripremanju za uloge, je za ovaj film skinuo oko 30 kg a rezultat je hodajući kostur. Predanost ulozi se vidi i iz činjenice što ovo nije film A-produkcije, već nezavisno djelo za razne festivale; i zbog toga mu treba skinuti kapu što ne radi razliku između blockbustera i nezavisnog filma. Što se tiče radnje filma; scenarij nas postepeno vodi sve dublje i dublje u glavu glavnog lika, polako otkrivajući o čemu je tu ustvari riječ i navodi nas da stalno postavljamo pitanja, što je meni super jer volim filmove koji me tjeraju na razmišljanje. Andersonovi uzori su nesumnjivo Hitchcock, Lynch, Fincher ('Sedam' i 'Klub Boraca') i Nolan ('Memento'). Iako je filmova na ovu temu podosta snimljeno, 'El Maquinista' nije nimalo dosadan. Dapače, radi se o vrhunskom nezavisnom ostvarenju koje se odlikuje kvalitetnom režijom, dobrom pričom te fenomenalnim Baleom!

instant remek djelo

bez pretjerivanja ode se radi o najboljem filmu u posljednjih nekoliko godina. Nevjerojatna atmosfera, a gluma dovedena do savršenstva. Pa se sad ja pitam, zar nije Bale zaslužio barem oskarovksu nominaciju.

Neobičan psiho triler

Ovaj film sa pogledao a da nisam imao pojma tko tu glumi i o čemu se radi, tako da sam mogao film gledati bez ikakvih predrasuda. Brzo sam uvidio da je to nešto drugačije, posebno. Statični kadrovi, usporenost koja daje naglasak na psihodeliju, fotografija je sivkasta što daje depresivan ugođaj. Christian Bale je odlično odglumio paranioka, naravno i mora, budući da je toliko smršavio za ovu ulogu. Film te ostavlja u nedoumici, tjera te da razmišljaš. Ubrzo počinješ shvaćati da nešto nije u redu sa Reznikom, zaposlenim kao mašinist u tvornici koji zbog vojih halucinacija i izgleda dobiva otkaz u tvornici. Počinješ se ptati zašto Reznik ima te halucinacije i tešku nesanicu??? Zašto otkriva neobične poruke na frižideru??? Jeli sve to samo u njegovoj glavi ili se u biti stvarno nešto čudno događa??? Dok se spora priča i nevjerovatno psihodelični događaji koji te izbezume, polako odmotavaju, kraj filma konačno sve odgonetava. Neću otkriti zagonetku jer ako netko nije gledao ovaj film da mu ga ne upropastim. Film je koji me dugo držao pod dojmom svojom glumom i neobičnošću, ovakve vrste filmova inaće i volim, gdje nema sponzoruša, macho tipova, budalastog humora, seksa itd. The Machinist zalužuje da bude smatran kao jedn od boljih trilera u zadnjih 10 godina i mislim da u tome ne pretjerujem. Jedan od mojih najdražih filmova, obavezno pogledati, ako i ne volite ovakvu vrstu filmova onda ga pogledajte radi dobre glume. 10/10

Bale je odličan!

Svi koji vole mračne i depresivne trilere, s odličnom atmosferom i zanimljvom radnjom doći će na svoje s ovim filmom. Moram priznati da nisam veliki ljubitelj filmova koji imaju tako depresivnu radnju i likove, ali ako je to napravljeno kvalitetno i sa stilom, film jednostavno ne može biti loš. To se prvenstveno može zahvaliti odličnom redatelju Andersonu i briljantnom Baleu koji se dokazuje kao jedan od bojlih glumaca današnjice. Anderson je uspio stvoriti odličnu atmosferu u filmu koja vjerno dočarava stanje svijesti glavnog junaka i svijet koji ga okružuje onako kako ga on doživljava. Bale je odličan u ulozi Trevora i sve pohvale na račun njegove glume u ovom filmu nisu bez razloga. Mene najviše zapanjuje činjenica da se samo u roku od godinu dana od mršavca u ovom filmu preobrazio u lik Batmana. Zapanjujuće! Priča filma je solidna, napetost i neizvjesnost se postepeno izgrađuje tokom cijelog filma sve do neizbježnog obrata na kraju koji se mogao i naslutiti. Jedina zamjerka je, po mom mišljenju, to da neki detalji nisu do kraja objašnjeni (pogotovo što se tiče lika Ivana-npr. zašto se zove Ivan) Sve u svemu, film koji plijeni odličnom atmosferom i glumom.

Nesanica na Kvadrat

Brad Anderson je redatelj koji u svojim filmovima opisuje stanje duboke neispavanosti koja graniči sa halucinacijama i psiholelijom!! Gledajuči svaki njegov film dobiješ osječaj da u svemu tome ima nešto perverzno i facinantno..Čak dođeš u iskušenje da i sam probaš nespavanjem doči to tog stadija da ne razlikuješ san od stvarnosti!! Toliko hvaljeni Christian Bale u ovom filmu dogazuje zašto je danas među top 5 svijetskih glumaca!! Facninira me da se netko može toliko poistovjetiti sa likom koji glumi da za ulogu skine 30kg!! U filmu prevladava neka Kubrickovska atmosfera...Tmurne građevine i sivilo dominantni su akteri u stvarenju te nerealne atmosfere!! Radnja je spora ali ne utječe na dinamiku filma štoviše još više dolazi do izražaja duševno stane glavnog lika šta je i bit cijelog filma! Za pohvalu je i kamera koja je u trenucima toliko dobra da neke kadrove možeš gledati i po par minuta a da se ništa ne desi!!! Radnju filma neču prepričavati je r je dosta isprepletena ali i da nekome ne uništim zadovoljstvo otplitanja koji je iu ovakvim filmovima najzanimiljivijim dio!! Več treči film za redom dajem peticu kao ocjenu.. Ili sam dobre volje ili stvari idu na bolje!!!

Atmosferican naslov

Dakle, iako nisam htio citati o cemu se radi u filmu, po drugim podacima koje sam prije procitao, znao sam da je to tip filma koji volim. I nisam uopce razocaran. Odmah na pocetku me fascinarala pocetna scena potpune transformacije Christiana Balea kojeg sam bas tjedan prije gledao u Equilibriumu, i ovo je zaista najgora fizicka preobrazba koju sam ikad vidio. Svaka cast na volji i upornosti koju je ulozio. Ali malo o filmu... Atmosfera ovog filma je ono posebno, cijelo vrijeme je malo usporeno, sanjivo, izmjene kadrova, rascjepkana radnja, nesanica glavnog lika, stvarno dobro izvedeno. Mozda nije najoriginalniji zaplet, i nije tesko pogoditi sto se na kraju desilo, pogotovo nakon dosta takvih filmova koji su na prvi pogled totalno neshvatljivi, ali je sve spaseno dobrom atmosferom, izvedbom glavnog lika i ostalim sitnim detaljima. Dojmila me se i gluma Trevorove ljubavnice Stevie, vrlo dobra izvedba. Eto, toliko o filmu, radnju samu necu analizirat da ne upropastim nekim ljudima dozivljaj filma. Bok

Zanimljivo

Film snimljen na prilično interesantan "artsy" način, zaplet podsjeća na one stare dobre epizode "Zone sumraka". Christina Bale još jednom pokazao da je jedan od vodećih mladih glumaca današnjice, ali i veliki profesionalac koji je za uvjerljivost uloge spreman ugroziti i vlastito zdravlje. Atmosfernično i pomalo spooky, iako priča nije najoriginalnija. No, to uopće ne smeta.

Ugriz krivnje

odlicno prikazan osjecaj krivnje i potpune paranoje - makar u trecoj cetvrtini filma postaje malo zamoran zbog potpune nepovezanosti price, ali to i je ono sto se pokusava prikazati (mozda se moglo malo oblikovati na drugi nacin da ne upadne u kolotecinu) - jedan od boljih zavrsetaka filma u zadnje vrijeme...

Film za sve anoreksičarke i bulimičarke

Kada sam krenuo gledati film, prvo što mi je zapelo za oko je sjajna atmosfera filma. To je definitivno prvo! Glavni lik koji je toliko izgladnio i omršavio da ti se želudac diže, redatelj inzistira na što realističnijem prikazu njegovih grba i kostiju. Zatim je tu i stanje glavnog lika u kojem se nalazi - a to je jednogodišnja nesanica. Zato i ima tako izmoren izgled lica i ogromne podočnjake. Zatim je tu atmosfera okoline u kojoj on živi - radi na odvratnom mjestu, jedina prijateljica mu ju prostitutka koja ga vidi kao svog spasitelja i konobarica koja radi u noćnoj smjeni na aerodromu. Uza sve to se došavaju čudne stvari, on vidi osobe koje drugi ne vide, uzrokuje nesreću na radnom mjestu i sl. Na kraju naravno dolazi do preokreta u kojemu sve to sjeda na mjseo. Ali glavna odlika filma je uz sjajnu atmosferu i Christian Bale. Možda sad neki misle da i nije neki problem biti sablasan takvim izgledom. Ali on je zaista odlično dočarao takvog paranoičnog čudaka. I možda neki misle da je pretjerao mršavljenjem za ovu ulogu. Možda, ali utisak ne bi bio ni približan da on ne izgleda na filmu tako kako izgleda. Jedostavno je jeziv. Film je vrlo dobar, ništa briljantno, no bez daha će vas ostaviti glavni glumac i atmosfera. Ocjena:4

Ocjena recenzije: 3.14 Tvoja ocjena: -

Nedefinirana ocjena (2 do 5)

Hm... Ovo je jedan od rijetkih filmova kojeg mi je izuzetno teško numerički ocjeniti. (dao sam 4 na kraju, ali ima velike predispozicije za raspon ocjena od 2 do 5). Zato ću ga bolje ocijeniti riječima. FILM JE: a) DRUGAČIJI-> ali samo po pitanju paranoičnog ugođaja i izuzetnog naglaska na psihi. Inače je po drugim pitanjima film minimalistički inovativan. b) NEOBIČAN-> što i nije uvijek najbolja stvar. Film je na mahove toliko neobičan da djeluje kao da se uporno želi istaknuti svojom neobičnošću. Mislim da je pretjerano s tim inzistiranjem. c) NEKONSTANTAN-> raspon zanimanja za film mi se mijenjao od čiste dosade do ekstremnog zanimanja. Graf ovisnosti zanimanja o proteklom vremenu filma vjerojatno bi ličio na EKG. d) GADAN-> u najdoslovnijem smislu riječi. Meni inače malo toga smeta, ali u ovom filmu postoje scene od kojih mi se diže želudac. Počevši s bolesno anoreksičnim tijelom gl.glumca. e) IRITANTAN-> ne u cijelosti, već na mahove. Ovdje me osobno zasmetalo spomenuto inzistiranje na neobičnosti. Zaista nekada seže do granica podnošljivosti. I, sada kada pogledam napisano, vidim 5 karakteristika filma koje su mi prve pale na pamet. Od spomenutih, samo bih prvu istaknuo kao veliki plus filma. No, ono što mi ovaj film čini dobrim jest to što je u meni izazvao reakcije (pa makar i negativne), što smatram rijetkošću. Koliko sam filmova gledao koji su me ostavili ravnodušnim? Zato preporučam film zato da ga doživite na svaki mogući način. I budite spremni pomaknuti granice tolerancije.

Ocjena recenzije: 3.11 Tvoja ocjena: -

ČOVJEČE....

Ponekad, kad se osjećam posebno rastrošno odem na ponoćnu premijeru i platim 35kn za neki film koji sam, barem po foršpanima, jako isčekivala. A kad je film ovako dobar kao što je ovaj, odmah zaboravim na preskupu kartu :-) Balea sam gledala u Psihu i čovjek me naprosto oduševio, pogotovo sa onim nabildanim tijelom..a u ovom filmu je svoja fizička potpuna suprotnost, jadnik ima malo više od 50kg i opet je paranoičan. Ah, ta čovjekova savjest, šta sve može napraviti. Film je odličan, cijeli film nosi glavni glumac, tako da uopće ne mogu govoriti o sporednim likovima. Njegova paranoja mi je ulila toliki strah, "Krug" se uopće ne može mjeriti sa mojim brojnim trzajima na stolici kina. Uglavnom, ako volite paranoju, strah i napetost do samog kraja, idite i gledajte. Film je izvrstan.