Hotel Ruanda

Napeto do samog kraja

Ovaj film me ugodno me iznenadio. Vrlo zanimljiv i napet od prve pa do zadnje minute.

Dirljivo

Film definitivno ostavlja snažan dojam. A sad idem malo guglati. :)

HOTEL RWANDA

Paul Rusesabagina, naizgled običan i skroman upravitelj hotela u Ruandi, našao se usred ratnog vihora tijekom strašnog građanskog rata u afričkoj državici Ruandi. Pleme Hutu, čiji je pripadnik Rusesabagina, izvršilo je odvratan genocid nad Tutsijima, čija je pripadnica bila njegova žena. Rečenicom "treba posjeći visoka stabla" započelo je istrebljenje Tutsija, a Paul Rusesabagina, poput Oskara Schindlera učinio je nevjerojatan pothvat spasivši više stotina života Tutsija. Humanost Rusesabagine vodi rat sama za sebe protiv svih u nadi da će nekome pomoći, dok kristalna osjećajnost, napetost i atmosfera rata u razorenoj i divljoj Africi ne dopuštaju odvajanje od televizijskog ekrana. Odlična gluma začepila je usta svima koji su željeli više krvi, jer nije sve ni u krvi - za mene je osjećajna i moralna drama glavnog junaka dovoljno snažna sama po sebi tako da bi suvišna krvoprolića razorila narav i poruku priče (poput Rambo IV). Sve u svemu, suvremeni ratni klasik koji se mora pogledati.

uzbudljivo i dirljivo

Kad sam čula da se film radi o ratu koji je prošao a da velika većina svijeta za to nije ni znala,morala sam ga uzeti i pogledati!Uzbudljiva priča o žrtvovanju i ljubavi prema svojim ljudima je i više nego dirljiva!Suze su tekle na samu pomisao da se sve to stvarno i odigralo!Glavni glumac Don Cheadle na vrlo jedinstven način pokazuje svoju brigu zbog rata i svoju brigu prema svojoj obitelji,jasno se vidi njegova nemogućnost mijenjanja situacije u kojoj se nalaze i nemogućnost veće pomoći! Ova istinita priča lomi srca i pokazuje brutalnu stvarnost koja se događala a da mi nismo bili ni svjesni toga!Vrlo dobar film,s vrlo dobrom glumačkom postavom i s realnim prikazom kako se bogataši ponašaju prema siromašnima!

Hutu ili Tutsi? Tko? Što?

Dodjem u videoteku, standardno, pitam, "Ima li što novo?" - Momak kaže, "Hotel Ruanda", ratni. "Ima li više rata ili više politike?", pravim se pametan - "Više politike, manje akcije!", odgovara nezainteresirano. Uzmem film, očekujuci turobnu i oporu dramu koju ću pogledati do pola, okrenuti se na drugu stranu i zaspati spokojno. Prevario sam se. Zanimljiv, napet i svakako poučan film, preporučam svakom tko se ikada zapitao kako to da turisti koji dolaze u nas ne razlikuju Hrvate i Srbe, Sloveniju i Kosovo, Mostar i Vukovar. Dugo sam filozofirao i držao monologe o tome kako su turisti neuki i ne znaju tko je na ovim prostorima radio što početkom devedesetih, sve dok mi jedan nije postavio pitanje - "Tko je radio zločine u Ruandi - Hutu ili Tutsi". Ostao sam...bam. Nemam pojma. A zašto i bih, to je tamo negdje Bogu iza nogu. Pa tako su valjda i ovi prostori nekom drugom. Nakon ovog filma više neće biti dvojbe tko su Hutu a tko su Tutsi. Još bolje, naveo me da malo proguglam i vidim širu sliku, širu priču, širi pogled. Ako vas jedan film na to natjera, znači da je puno napravio. A sam film. Dobra režija, dobri glumci, što nam više uopće treba?

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

može i hotel croatia

iako nominiran za puno malih zlatnih kipića, ipak ih nije osvojio. ali to nije bitno. bitna je istina koju ovaj film prikazuje. bitna je istina o besmislenosti i nonsensu rata, istina koju rijetko nalazimo u ovako čistom obliku. mislim da je redatelj uspio približiti ljudima koji se nikad nisu suočili s takvom situacijom, osjećaj nedužnih ljudi ruande. iako, isto se tako ovaj film može prebaciti i u hrvatsku. i kod nas je bome bilo besmisla i nonsensa, ali eto, mi baš neznamo radit filmove o ratu pa se po tome nećemo ni proslaviti. također, hrabrost glavnog junaka, koji je još k tome i istinit lik, stvaran, je nevjerojatna! samo preporuke i preporuke. gledati pod must!

Svaka čast...

Obožavam filmove i redatelje koji su u stanju prikazati svu količinu ogromne ljudske patnje bez da ti je nakon izlaska iz kina loše u želucu. I ne slažem se s kritičarima koji mu zamjeraju malo krvi. Po mom ukusu krvi je bilo sasvim dovoljno da nam vjerno prikaže opseg i strahotu pokolja koji se dogodio u Ruandi.

samo prosjecno!

iako me potresne price fakat dirnu, tokom gledanja sam ipak imala dojam da mi redatelj ovom prilikom to ipak nije uspio uciniti.unatoc korektnoj reziji i prosjecnoj glumi , nekako mi nije sjelo. preklasicno i preziheraski, a ocekivala sam i bolju glazbu.

Briljantno!

Šokantan i dojmljiv film popraćen odličnom glumom!

počasna petica

Schindler devedesetih spasio je 1000 ljudi sakrivajući ih u svom hotelu, od Hutuija koji su u svom genocidskom pohodu u nekoliko mjeseci ubili više (ili manje?) od milijun Tutsija. film je ujedinio produkcije Velike Britanije Italije, Kanade i Južne Afrike kako bi odali počast direktoru hotela koji je spašavao te ljude i prisjetili nas tog nedavnog događaja koji može biti dobar podsjetnika (bolji od sestara marije magdalene) na grijehove modernih ljudi. glumci su solidni, ali film na trenucima ne djeluje kako bi trebao. priča je plemenita i to je zapravo za ovaj film bitno. jedan klasičan film o jednom velikom čovjeku i zato ga vrijedi pogledati.