Panika pod morem

OK

Mnogo pozantih i jako dobrih glumaca,scenarij odličan,dobre fore.Film svakako nije za svakoga, jako sličan Obitelji Čudaka sa skoro istim glumcima.Jedino kaj u filmu fali malo više života,sve je nekak neznam,bez dovoljno ritma.Ocjena 3+

Malo više mora, bilo bi dobro...

Film je stvarno ok, jer je totalno pomaknut. Naizgled je sve normalno i svi su normalni i onda puff... malo me jedino razočaralo što sam očekivala više same radnje pod morem... No i ovako je ok. Preporučam....

Veličanstveni Andersonovi

Ovaj bi naslov bolje odgovarao recenziji "Royal Tennenbaums" istog autora, ali ponjelo me pa nisam mogao odoljeti staviti ga. A tako možda i navedeni autor stvara filmove. Veličanstvenih Andersona ima ovih godina zaista u Hollywoodu, Paul Thomas se već izborio za status veličine, čak ga i kompromitirao (ali bez posljedica), Paul W.S. solidan je autor akcije, mislim na dobri "Resident evil", a našlo bi ih se još. Ali vratimo se Wesu i filmu. Ovaj simpatični autorski rad zapravo je svojevrsni tribute Jacquesu Cousteau i njegovom kontorverznom životu, ali nije to jedini element filma. Ovo je i priča o disfunkcionalnoj obitelji kao lajtomotiv koji se pojavljuje i u "Rushmoreu" a posebice u "Royal Tennenbaums", s osobitim stresom na odnosu ponovno okupljenih oca i sina. Ima u ovom filmu mnogo lipih stvari. Bill Murray vodeći je art glumac današnjice, ali su i ostali raznovrsni protagonisti sjajni. Osobitu crtu filmu daju izvedbe Bowievih stvari na portugalskom, što je samo jedan od Amdersonovih s ljubavlju razrađenih detalja. Općenito, Wes je veliki mag flimskog ritma i njegovi filmovi teku pitko i bez zamora, usprkos artizmu. Osim toga, veliki je mag i montaže i izbora filmske muzike. Znam da se mnogima ovaj film neće dopasti i da će ga spremno proglasiti sranjem, ali otvorite svoja srca i pokušajte prihvatiti jedan drugačiji pristup. Vjerujem da vam neće biti žao.

Dobra ideja...

... no vrlo razočaravajuća realizacija. Šteta, jer puknuta crna komedija temeljena na životu velikog oceanologa Jacqeusa Cousteaua imala je puno ivše potencijala. Rezultat je mlak, nezanimljiv i brzo zaboravljiv. Šteta dobre glumačke ekipe.

Wes ima novi film

Kao sto su neki već rekli/napisali puno scena koje su same po sebi remek djela. Likovi predivni. Muzika odlična. Sve zajedno===zabavno, zanimljivo, drukčije, lijepo, ali (meni) za nijansu lošije nego Rushmore i Royal Tenenbaums. Ocjena filma: 4

simpa od pochetka pa do kraja!!

...cool.. ma meni je svaka scena u njemu neshto posebno..svaka bi mogla biti jedan mali filmich.. toliko zanimljivih detalja..simpa crnjo na gitari s pesmicama od bowie-a i kaj mi je super peva ih na portugalskom?? cool.. aahhaaa da koja reklama za grass almost u svakoj sceni steve ima joint u ruci... pa ono kad imaju muzikicu za ronjenje...kad on kao pochne drmat u ritmu:)) i to josh u onom njihovom odijelu (srebrnkasto-plavom) za ronjenje!! ...ili ona scena na otoku kad trche jedan iza drugog sa pishtoljima(kojeg obavezno svako mora imati) a u pozadini ta luda muzikica za ronjenje...pa pijavice:)) bill je fakat cool/flegma tip i bash mi se taj njegov humor svidja..ima neshta simpa u njemu:) svako u filmu je nekak poseban...eksentrichno/umetnichki individualan... da a zavrshetak mi je isto savrshen...i naravno muzika je fenomenalna...moram nabaviti taj soundtack.. ima josh toliko sitnica koje bi mogla nabrojati..al neda mi se vishe..svakako bi preporuchila da odete pogledati..naravno ne svi..kaj ja znam kakav vam je ukus;) a htjela bi se pozaliti na kino jadran..nisu mi pustili film do kraja..srezali su scenu na kraju s crnjom na gitari(simpa Jorge) buuu finger down....

Čuješ li pjesmu narvala?

Ako je netko gledao "Rushmore", te "Royal Tenebaums", vjerojatno su mu bila čudni. I ovaj je. Protiv svih dramaturških pravila, ali meni osobno jako šarmantno. Super mi je da taj tip ima tu neku svoju spiku, oslikava grupicu sjebanih ljudi bez ikakvih velikih misli i prikrivenih ideja, evo vam, pa ih malo gledajte. U ovom je Bill Murray dokumentarist podvodni putopisac kojem je morski pas pojeo prijatelja pa ga ide osvetiti i snimiti dokumentarac o tome, a prati ga vjerna ekipa kojoj se pridružuje i Owen Wilson, upravo upoznati sin. I onda tako oni plove i ponašaju se. A bude i gusara i monsunom poharanih turističkih otočića, a jedan član posade, crnac, cijelo vrijeme na portugalskom pjeva pjesme Davida Bowieja prateći se na gitari. A Indijac s bradom snima. I ne možete uopće pretpostaviti što će se dogoditi u sljedećoj sceni, ali se uvijek nešto dogodi. Člana posade Klausa glumi Willem Dafoe. I Anjelica Houston je tu, i Jeff Goldblum, i Cate Blanchett. I život teče. P.S. E, da, zaboravio sam reći da u jednoj sceni Jeff Goldblum smotanim novinama mlatne tronogog psa zato što ovaj ne prestaje cviliti, i kaže mu da se smiri.

sranje od filma

Znate ono kad gledate neki film i tolko vam je glup ali ipak ga zbog necega gledate jer hocete vidjeti kraj. E ovaj film nije cak ni u tom rangu.

Hmm...

Weird but funny!!!!

Panika pod morem

Sjajan film... kao da je Fellini snimio film o Cousteau, a to sve je onda W. Anderson malo doradio, ali i odabrao glumce! Film koji ima toliko sarma i sjajnih, duhovitih, scena da ga je tesko opisati ili usporediti sa nekim od filmova, osim sa proslim Andersonovim filmom ( The Royal Tenenbaums ), sto ga izdvaja iz recentne A produkcije. Ali to isto znaci da se vjerojatno nece svidjeti velikoj vecini publike koja na vrh stavlja Meet the Fockers, kao vrhunac zabavnog filma. Dobro, to ce se tek vidjeti kad krene u redovnu distribuciju, ali bi sad jos htio nesto dodati o sjajnoj podjeli uloga: B:Murray /stvarno veliki majstor/, O. Wilson, A. Houston, C. Blanchet i W. Dafoe, kojeg za kraj izdvajam, jer vec dugo nije bilo tako lucidno odigrane epizode kao sto je njegov Klaus Daimler, sef broda, maestralno. Ma tesko je opisati likove, jer je sve u filmu na granici stvarnog i nestvarnog / majstorski uklopljeni CG-efekti /. Zbilja treba odgledati ovaj vizuelno poseban film. I za kraj, sjajne lokacije talijanskog juga ukomponirane sa glazbom D. Bowiea, govore sve, a posebno pojava crnog muzicara /S. Jorge/ kao prezentera promjene radnje i njegova izvedba "Space Odity ". Film koji treba bar dvaput pogledati da se uoce svi detalji i posvete koji se provlace kroz sve scene, ali i zbog svih koji su doprinjeli ovom mini-remek djelu, bez sanse za neku od zletni globus-oscar nagrada.

Team Zissou - Tko ne bi pozelio biti jedan od clanova!!?. #01

Sto reci o Wes Andersonu - covjek ima stila. Stovise, covjek ima toliko stila da se taj stil cak istice u njegovim filmovima, ima toliko stila da taj stil prelazi na njegove likove, sa likova na glumce, sa glumaca na radnju, sa radnje na scenografiju a sa scenografije pred nase oci. Osim izvrsne rezije i unikatnog Wes Andersonovskog pogleda na svijet koji smo mogli vidjeti i u Bottle Rocket (malo se razlikuje od ostalih Andersonovih filmova, ipak mu je to prvi..), Rushmore-u i The Royal Tennenbaumsima, Anderson koristi neke "zastarjele" tj. bolje receno zaboravljene tehnologije snimanja, kadriranja, prepricavanja price, scenografije, koristenje zastarjelih tehnologija u filmu i sl. Steve Zissou kao lik u filmu je pak druga prica, on je oceanograf po tapeti Jacques Yves Cousteaua - njegov "tim Zissou" ga prati u svim mogucim situacijama, oni su dokumentaristi, znanstvenici i avanturisti. Kuda god Steve krene, njegov tim je iza njega sa ozvucenjem, kamerom i smisljanjem price na mjestu dogadjaja. Belafonte. Zissuov brod koji za razliku od Hennesseyevog ultra-modernog//high-tech diva koristi zastarjelu tehnologiju, tocno onakvu na kakvu smo navikli u dokumentarcima Jacques Yves Cousteaua. Razlog? Anderson u svakom filmu koristi zastarjelu odjecu, predmente, uredjaje itd itd.. i sa time dobiva na vrijednosti filma, daje filmu nekakav zastarjeli touch te vas time vraca u proslost premda se film odvija u sadasnjosti, vi imate osjecaj kao da ste na tom brodu, u nekom prijasnjem vremenu.

Ocjena recenzije: 2.86 Tvoja ocjena: -