Barry Lyndon

filmčina

O da.....savršena kostimografija je obukla skoro pa savršenu filmsku priču(za razliku od recimo Bandi New Yorka gdje je kostimografija fenomenalna ali je priča sasvim površna), a kada se tome pridoda i muzička tema , Sarabande, od koje Kubrick sigurno nije moga naći bolju temu koja će pratiti film...sve to uz odličnu glumu i plastčno dočaranu viktorijansku atmosferu, meni lično ovaj film čini jednim od najboljih- ''must see'' filmova. ocjena..... debela, debela, debela četvorka i sedmica poslije zareza. 4,7

Najbolji Kubrickov film

Bez pretjerivanja smatram ovo najkvalitetnijim Kubrickovim djelom (gledao sam ih - sve). Fantastična upotreba kamere, snimanje pod svijećama, fenomenalna mizanscena, koreografija u suradnji s posebno prearanžiranom glazbom iz vremena baroka potpomognuto s hipnotičkom "Women of Ireland" od Chieftainsa, prekrasna gluma, odličan tekst naratora samo su neki detalji. Film ima minuciozno razrađenu unutarnju strukturu, priča je nabijena emocijama koje su potisnute i općenito u svakoj sekundi filma osjeća se nevjerojatna predadost Kubrickovog budnog buljavog oka. Ryan o Neal je odličan izbor za beskarakternog oportunista koji svojim podglumljivanjem dodatno potencira napetost i izražava unutarnji sukob između vlastitih emocija i potrebe/želje da se probije u beskurpuloznom svijetu titula, dvoboja, licemjerja i dubokog raslojavanja. Meni ne smeta niti što u filmu ima tzv. 'dosadnih djelova', ne mislim da oni narušavaju ritam koji je maestralan. Apsolutno preporučam svima koje zanima vizualna naracija da pogledaju film preko 20 puta, i zato je na samom vrhu moje top liste.

monotono

film je nekak dosadan, tip kroz cijeli film radi jedno te istu radnju i to 3 i pol sata!!! Sve u svemu, nothin' special...al ono, simpa filmic

kubrick!!!

još jedan film koji treba gledati nekoliko puta. film izvanredne scenografije, izvrsne glume i odičnoga scenarija. ali iznad svega ističe se genijalna režija stanleyja kubricka. na nekim mjestima je dosadan, ali su to samo predjeli u kojima se gleatelj priprema za novu genijalnu scenu. definitivno film koji je podcijenjen. 7/10

Moze li Kubrick pogrijesiti?

Ovaj je film vizualno remek-djelo, vrlo zivopisna slika 18. stoljeca! Cak vas natjera da povjerujete da Ryan O'Neill zapravo zna glumiti! Obicno se zanemaruje u Kubrickovom bogatom opusu, ali sjajno docarava atmosferu vremena jer je sve nevjerojatno precizno rekonstruirano: scenografija, kostimografija, osvjetljenje. Ako vam je prica prespora, ne treba zamjerati Kubricku nego Thackerayu po cijem je romanu film napravljen. A tu se nedavno poskliznula i Mira Nair sa 'Sajmom tastine'. Sve u svemu, svakako pogledati.