Hitch - Lijek za modernog muškarca

Basic principles - there are none

Jako zabavna komedija. Od Hitcha možemo mnogo naučiti o zavođenju žena :)

Prosjecno

Još jedna u nizu solidnih romanticnih komedija koje ne nude ništa novo. Glumacke izvedbe su OK, režija isto, ideja je zanimljiva, ali u cjelini loše razradena. Na pocetku zabavan, što prica ide dalje, film zapada u monotoniju i pretvara se bezlican komercijalan proizvod. Dobro za popuniti dosadno poslijepodne. Ocjena: 3

nije loše-za ubiti dosadu

kao što naslov kaže, film nije loš za ubiti dosadu i malo se zabaviti, ali nekih posebnih kvaliteta nema. osobno, will smith mi je skroz simpatičan pa mi je film bio tim više zanimljiv. a radnja je slijedeća-will smith je dr.hitch tj. tip koji muškarcima pomaže da se svide curi i da utre put dugoročnim i sretnim vezama. on naravno skroz razumije žene i kako ih pridobiti i tvrdi da radi taj posao iz ljubavi, sve dok se u njegovom životu ne pojavi žena koja mu se sviđa. a ta žena se isto ne želi pomiriti s činjenicom da i njoj treba muškarac u životu, pa svi igraju neku čudnu igru. dolazi do zapleta i hopa-evo raspleta i pogađate-happy end.

"big villi"

Kao mrzitelj lika i djela vila smita ne mogu baš biti sasma objektivan, ali moram reci kako me je podsjetio zašto sam mu mrzitelj lika i djela.Naime, količina ega kod ovoga glumcakvazirepera može se mjeriti sa količinom leda na antarktici ili broja promašenih filmova čaka norisa. On je kul zabavan može imati svaku i šatrofilm iz života je samo prenio na ekran. Očajno je gledati količinu klišeja u ovome filmu (politički korektni parovi raznih rasa, papkasti debeli bijelac računovođa zaljubljen u šeficu koja ga primjeti nakon što "digne glas"itditd)..zato je eva stroj, ma šta stroj jumbo jet..i to je to, izgledaj lijepo,prosipaj lažne vrijednosti kvari našu nejač, zaradi par desetaka miliona dolara, ušmrkaj se na tahitiju and do it all over again..sjedi dva..

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Dr.Hitch

ovako Hitch ima svoju agenciju koja pomaze nesretnim muskarcima koji nemogu da pridu djevojkama koje im se svidaju znaci on se sastane s njima i odrzi im nekoliko lekcija i ovi se spoje s curama e sad sve bi to bilo super ali nas se doc. zaljubljuje u novinarku koja ga provali i onda nastaju komplikacije iako kadd sve razmotrite Hitch je ustvari samo pomagao tim momcima da se oslobode dali ce to ona svatiti i primiti ga k sebi to cete da pogledate sami moja ocjena je 3

HITCH - LIJEK ZA DOSADU

Prije svega, moram reći da bi ovaj film trebali pogledati svi dečki, jer će ovdje naći mnoštvo korisnih savjeta o tome kako osvojiti curu koja im se sviđa. Sada na glumu. Will Smith se konačno vratio žarnu koji mu savršeno odgovara - komediji i ulogu 'doktora za ljubav' je odigrao vrlo dobro. Eva Mendes je sasvim solidna, a ističu se i Kevin James i Amber Valletta. Režija Adya Tennanta je dosta korektna. Reći da je film bez mana bi bila velika laž. Naime, scenarij je dosta predvidiv a i završnica filma je previše sladunjava. Ali ako ignoriramo nedostatke, Hitch je vrlo dobra, zabavna i poučna razbibriga. Ocjena filma: 4

vrlo dobro

Napokon na nagovor žene da i pogledam taj film,ljubavne limunade gledam samo na inzistiranje bolje polovice, mada mu je plus bil da u njemu glumi i Will Smith.Film je ispao jako dobar,romantična komedija od "doktoru"ljubavi(Smithu)koji svima može pomoći u zaljubljivanju jedino sebi ne ,naravno on se zaljubi u trač novinarku(Mendes/glumila u 2 fast 2 furius)i...,i pogledajte film,neće vam biti žao.Sporedna priča u filmu je tip kojemu "dr."pomaže da zavede bogatu nasljednicu,tip je i glavni glumac u hum.seriji mislim da ju vrte na Novoj ali ne sjećam se imena.Svakako pogledajte,nasmijat ćete se sigurno.ocjena 4

Will Smith i Eva Mendes

Film je dosta dobar,sviđa mi se glumačka postava.Eva Mendes i Will Smith.Odličan su par!!!! Film mi se sviđa zato što je jednostavan i nije naporan a uz to ima i dobrih savjete .... moš misliti !!! Nisu sve žene iste i to nikome da uđe u glavu,na kraju je to i Hitch shvatio. Uglavnom film je komedija koja je zabavna,humoristična ali isto tako i romantična.Will Smith se odlično snašao u svojoj ulozi ..... pravi je komičar!!! Eva Mendes je isto bila dobra ali mislim da njoj više pašu uloge u akciji,trileru čak mislim da bi bila odlična u hororu!!!! Film je jako zanimljiv i nije dosadan u nijednom trenutku. Radnja nema zastoja i ima u filmu dosta fora i šala. Film definitivno treba pogledati iako ne volite ovaj žanr jer sam sigurna da će vam se svidjeti!!!! Svima preporučavam da ga pogledati!!!!!!!!

Ocjena recenzije: 4.4 Tvoja ocjena: -

Zbrljano

Opet romantična komedija s, u principu, dobrom premisom, ali jako zabrljanom u provedbi. Opet klišeizirana radnja, kemije među likovima nema uopće, Will Smith je neuvjerljiv, kraj ne možete dočekati jer su ga razvuuuukli... Riječ je zapravo o onome što se naziva "date movie", pa ko voli...

3

film nije uopce tako strasno los kao ostale americke romanticne komedije. osvjezenje je vidjeti glumicu poput Eve Mendes u glavnoj ulozi i Kevina Jamesa u sporednoj... Jos samo da nema Will Smitha i film bi dobio ocjenu 4.. ovako....

Hitch-može i bez recepta

Pogledao sam i taj film, i mogu reči da nisam bio razočaran.Gledljiva i zabavna komedija bez trunke WC humora(ok možda sasvim malo).Bilo je zanimljivo vidjeti Will Smitha napokon bez pištolj u rucu.Mislim da u takvoj ulozi, a time mislim na komediju, ne AKCIJSKU komediju već samo komediju nije bio još od "MadeIn America ili čak svog serijala "Princ sa Belaira".Film pomalo u cjelini podsjeća na hit Mela Gibsona od prije nekoliko godina "što žene vole" samo bez onog "nadnaravnog" u priči.Malo ću prigovoriti patetičnom hapy endu, no ipak film ostavlja dobar dojam.Preporuka svim samcima, pogledajte film, možda uhvatite koju foru za ulet nekoj djevojci, a možda i ne, heheh.Malo su fulali datum, trebali su ga orikazivati za Valentinovo, no otom_potom, sve u svemu zaban filmić za početak subotnjeg izlaska .