Čovjek sa željeznom maskom

Film prije knjige

Iako sam davno rekao da cu uvijek prvo procitati knjigu pa onda film gledati, opet sam se lagao... Sto se filma tice i price, tu se nema sta reci, ipak je to Dumas. Gluma? Pa, DiCaprio je bio solidan, cak me iznenadio promjenom los/dobar, mislio sam da ce losije odglumiti, al eto. Ostatak ekipe, Bryne, Malkovich, Irons, Depradieu, su bili solidni, nista posebno, mislim, mogli su bolje. Scenografija odlicna. Preporuka svima koji se vole odmorit uz fin film, ne ocekujte previse, ali opet ugodno ce te se iznenaditi. Solidna 3, ipak postoje puno bolji filmovi

nastavak romana

Filmu je mnogo doprinjeo i sam roman na kojem je bazian - tj. nastavljen.. na osnovu toga i kratkog sadrzaja film vecini se nece svidjet ali je u stvari veoma vrijedan gledanja, film je povezan sa istorijom i realvim tazasnjim nacinom zivota. Scenografija je odicna, sve pohvale oskarovcu Randall Wallace-u.

Mušketiri (opet) u akciji!

Iako nisam puno očekivao od ovog filma (najviše zbog toga jer sam ga smatrao samo jadnim pokušajem da se zaradi na tadašnjoj velikoj popularnosti DiCapria zbog uspjeha ''Titanica'') ispalo je da se radi o sasvim solidnoj i korektnoj filmskoj zabavi. Osim već spomenutog DiCapria, koji je solidno odradio dvostruku ulogu, tome je najviše pridonio ostatak glumačke ekipe (Bryne, Malkovich, Irons, Depradieu), te uvijek zanimljiva priča o mušketirima utemeljena na odličnim romanima Dumasa. Treba pohvaliti i redatelja Wallacea, kojemu je ovo bio prvi redateljski uradak, a proslavio se kao scenarist filmova ''Hrabro srce'', ''Bili smo vojnici'' i ''Pearl Harbor''. Iako se sama radnja filma temelji na književnom predlošku spomenutog Dumasa i djelomično na istinitoj priči o zatočeniku sa željeznom maskom, to se ovdje ne stavlja u prvi plan, nego je sve podređeno stvaranju jedne zabavne i efektne filmske cjeline koja niti jednog trenutka neće biti zamorna i dosadna gledatelju. Čak bi se ovaj film mogao i smatrati kao klasični primjer, nazovimo ga, ''srednjovjekovnog akcijskog filma'' gdje se akcija ne temelji na jurnjavama skupim autima i raznolikom vojnom arsenalu, nego na jednostavnoj akciji ''s mačevima i konjima'' kakvu je Hollywood pravio u svoje zlatno doba. Mislim da film nikoga neće previše razočarati, te da će svatko u njemu naći nešto zanimljivo.

Čisto solidno

Ovaj film je čisto solidno djelce. Ništa posebno, bez previlikih razmišljanja. zabavno i nije naporno za gledati. Solidna režija, DiCaprio u usponu potpomognut vrhunskim kvartetom i sve štima. Redatelčj obavlja posao rutinski i - sve je O.K. Za ugodno poslijepodnevno druženje sa DVD-playerom. Ocjena:3. Čvrsta. Solidna.