Kalifornia

Kalifornia

Ovaj film me je malo uplašio.Pogotovo Early Grace(kojeg tumači neodoljivi Brad Pitt).Dobro,u ovom je filmu izgledao očajno,s tom bradom i zurkom!Ali je odlično odglumio serijskog ubojicu(te uloge mu baš i ne pašu)Sve u svemu odličan film!

Kalifornia bluz

Priča ide ovako. Brian (David Duchovny) pokušava dokazati da serijske ubojice su samo nusprodukt okolnosti i trauma koje su doživljavali u mladosti. Njegova djevojka (Michelle Forbes) želi nešto putovati. Idealnu prigodu da upozna sva mjesta na kojem su djelovale ubojice Brian upravo vidi u putovanju kroz Ameriku do Kalifornie. Kako im je trebalo novca za sufinanciranje puta, daju oglas na jednoj ploči koji naravno dolazi u ruke simbolično nazvanom "Ranoj milosti" (Early Grace) Bradu Pittu. Kako ni u jednom trenutku filma Early ne daje posumnjati Brianu da ovaj nema novaca i da je mentalno poremećen, baš kao i njegova djevojka Adele (odlična Julliete Lewis) Brian jako kasno saznaje da je upravo najviše povjerenja dao neuračunljivom nemilosrdnom ubojici kojeg ne može zasutaviti. Film se bavi interesatnom tematikom. Ubojice o kojima Duchovny govori u filmu su produkt zlostavljanja i trauma iz djetinjstva (jedan od tih o kojim govori je sva svoja ubojstva počinio u mesnici u koju ga je otac vodio dok je bio mali i tamo ga mučio)i to kroz cijeli film pokušava dokazati. Susret sa Earlyem ekstremno mu mijenja mišljenje.... Koja je razlika između običnog čovjeka i ubojice? Zašto čovjek ubije čovjeka? Kako se rađa nacija poremečenih ljudi koji su kadri ubiti? Film daje odgovore na to. POgledajte ga. za mene je čista petica.

Ocjena recenzije: 1.11 Tvoja ocjena: -