Kuća letećih bodeža

Bravo za Discovery

Kucu letecih bodeza sam cekao u domacim kinima jos otkako ju je Stjepan Hundic nazvao vizualnim remek-djelom u Total filmu. Iskreno najvise volim filmove koji me iznenade, filmove koji rizikuju u teznji da zele nesto reci, u potrazi za vlastitim postojanjem, filmove koji imaju dusu. Nekad to moze dovesti do razocarenja, ali nikada do dosade. Heroj me nije posebno odusevio. Da ,to je dobar film, ali nesto mu nedostaje. Kuca letecih bodeza je film koji rizikuje u smislu da ga ne interesuje sto se krece po vec iskusanoj formuli , jer zna da ima rezisera koji uziva u svakom njegovom kadru. Prelijepi akcijski prizori, nevidjena romansa i tragicni ljubavni trokut. U zavrsnici, specijalni efekti su ostali nevidljivi, ostala je samo ljudska tragedija. Cak se za njeg zauzima i Roger Ebert (za kojeg se nadam da ce uskoro ozadraviti jer jedva cekam njegove nove reviewe). Zbog toga sam se odusevio kada sam ugledao taj film na kioscima tj. njegovo DVD izdanje i to za samo 7 KM. Discovery je za svaku pohvalu. Ocjena filma : 5

Fantastično u svakom pogledu

Nakon svih onih odličnih filmova sa dalekog istoka koji su i od nas uspijeli stići u zadnje vrijeme (sve pohvale distributerima za taj potez)konačno je stigao i defitivno najbolji.Osim vizualne raskoši i sjajno koreografiranih borbi sa oružjem koje krase i sve prijašnje naslove poput Tigar i zmaj, Heroj, Musa ,itd. ovaj film ima i sjajnu radnju i likove. Poseban svojevrstan šlag na torti je i svakako završna borba glavnih junaka snimana tri dana i igrom slučaja skoro u tri različita godišnja doba.u svakom slučaju ovo je film koji bi se trebao svidjeti čak i onima koje ne oduševljava istočna kinematografija.

Gledao sam i Heroja i Tigar i Zmaj i ovaj film mi je najbolji od njih.Scenografija je prekrasna,scene borbe su stvarno fenomenalne a zvuk na kućnom kinu je stvarno jedan od najboljih u zadnje vrijeme.Priča prati careve ljude koji pokušavaju uništiti pobunjenike koji se zovu Kuća Letečih Bodeža. Jedni i drugi imaju špijune u neprijateljskim redovima a ima i ljubavni trokut s tragičnim završetkom ala Romeo i Julia.Uspoređujuči ga s Herojem ovaj film je više realističan ima letenja po zraku i sl.ali nema toliko fantazije ko u Heroju.Hvala Discovery distribuciji što imaju ponudu ovakvih filmova(Heroj,Ratnik,Kuća...,Mjesečev mač i dr.)jer bi valjda mi hrvatski smrtnici ostali zakinuti za ovakva remek djela.Ocjena 4+

Kosooki opet u akciji!

Poznate teme kao ova nije novost. Podosta nas volimo filmove koji imaju temu karatea, ponešto palica i mačeva. Odlično je snimljeno kao ideja , jednom da manje lete, lete i lete. Pitam se kako da i mi hrvati počnemo letjeti samo da ne bude kao u filmu "Loganov bijeg"!? Šalu na stranu, super je film.

Predivno

Evo tek sam sada uspio pogledati film. Svi ste napisali tako divne recenzije tako da stvarno nemam nista posebno napisati.Obozavam filmove koje prozima snazna ljubav.Super.Nalazim se u slicnoj situaciji, pa mi je ovaj film legao kao budali samar.secer na kraju je pjesma 'Lovers', te rijeci...Steta kaj nisam prije gledao film.Kaj mi niste rekli! Hahaha...

o+d+l+i+č+n+o!!

Odmah nakon pogledanog sam rekla - da sam znala da je film tako dobar, davnih dana bih ga pogledala u kinu ili na dvd-u! :) Ipak ga jesam pogledala u kinu, u sklopu Osječkog ljeta kulture - i da, hvala organizatorima na tome!! Filmom je na fantastičan način obilježen kraj ovogodišnjeg osječkog ljeta. No, o samom filmu mogu reći samo najbolje jer me se dojmio na puno razina! :) Scene su smišljene pomno, kostimi saavršeni (ah da mi je jedna takva halja kakvu nosi Zhang Ziyi!! :))), glazba je magična i omamljuje, a priča jako dobra! Glumci su jako dobri i najviše mi se sviđa jezik! Dosta mi je već engleskih filmova u kojima su scenariji više-manje isti i nimalo iznenađujući. Za ovaj se film to ne može reći a i imamo divnu priliku za upiti neke nove riječi. Kuća letećih bodeža me jako podsjetila na film Tigar i zmaj - svakoga će tko ga je gledao, ali ipak je divan i koliko sličan, toliko i potpuno drugačiji! :) Ima ljubavne priče, akcije, intrige ... sve!!

jos jedan u nizu

malo je ponizavajuce za zanr da vec nakon treceg filma (u ne previse gustom ritmu) izazove reakciju "jos jedan u nizu". problem je sto su i Bodezi rijeseni u istom stilskom kljucu kao i Tigar i Zmaj i Heroj. a zasto? dobri stari Hong Kong znao je u svoje borilacke spektakle unijeti i elemente horora (Leteca giljotina), ludjacku montazu (Swordsman II), antiheroje (Drunken master), humor (skoro svi filmovi iz 'zlatnog doba')... i ovaj film je podjednako spektakularan kao i Heroj, podjednako je emocionalno nabijen (u dobrom i losem smislju) kao i Tigar i Zmaj, pa zasluzuje vrlo dobru ocjenu. medjutim on ne odusevljava ni inovativnoscu (prica je opet tisucu puta vidjena, likovi stereotipni, akcijske scene predvidljive...) ni filozofijom (ponovno imamo zapadnjacku psihologiju u kosookim glumcima). jedino sto ga izdvaja je kinematografska vjestina autora. kad ga gledate vise se divite nego prozivljavate. u sljedecem borilackom spektakli bih rado vidio kameru iz ruke, naturalisticke boje, borbe u blatu, borce iz najsiromasnijih slojeva cija odjeca je prljava i rasparana... nesto radikalno drugacije.

ljubav i to

vec gotovo tipican film svog zanra donosi i neke novosti. ljubavna prica, da bi bila zanimljiva, mora stvoriti ljubavni trokut jer jednostavan par nije toliko zanimljiv i upravo zbog toga konacan obračun predstavlja izvanredan dramski akcijski finale. film prekrasnih boja, koji mozda ipak očarava malo više od svoje stvarne kvalitete. mozda sam sam kriv, ali mi 'prekrasna' zhang vec pomalo postaje dosadna. pa zar je ona jedina glumica koja moze glumiti u kineskim filmovima koji prodiru na zapad, zar je ona najljepsa glumica iz azije, a ostalima se drze cvrsto zakljucana vrata za hrvatsku, zar bas u svakom filmu moramo gledati nju? unatoc tome, kad zapocne ples udaranja u bubnjeve slijepe djevojke, pozelio sam da nikad ne prestane. film koji nastavlja tardiciju tigra i zmaja i heroja i vodi nas jos dalje u fantaziju. bodezi lete zaista kao da su na daljinski. i to je veliki plus filmu. minus je sto ne lete jos malo vise iako ce neki misliti da se već sad pretjeralo. ljubitelji zanra trebali bi se ubiti ako propuste film, a oni drugi mozda da ipak ostanu kod kuce. kako god, ovakvi filmovi, makar za poticaj, zasluzuju najvecu ocjenu