Krvava romansa

Pravo osvježenje

Američki slasheri su postali poprilično izlizani podžanr horor filma.Nema se tu više snimiti što orginalnog...Zadnji slasher za kojeg mogu reci da me oborio s nogu je VRISAK,koji je pak snimljen prije više od desetljeća.Dolazi se do zaključka da Amerika više nije broj jedan država za hororce.Dakako,njihovi zarađuju najviše love te se tu i tamo nađe neki kvalitetni naslovi poput fenomenalnih DRAG ME TO HELL (ikone žanra Sama Raimija) ili THE ORPHAN.Međutim,pravi biseri žanra su postali azijski i francuski horori.KRVAVA ROMANSA je samo jedan u nizu bisera genijalnih francuskih hororaca poput ILLS,FRONTIERES,MARTYRS i A L'INTERIEUR.Ti su filmovi mješavina torture porn horora i psiholoških trilera,a prvenstveno se razlikuju od američkih jer se ne koncentriraju samo na krv i sakaćenje već stvaraju strah pomoću atmosfere,u stilu već spomenutih psiholoških trilera.KRVAVA ROMANSA me ugodno iznenadila.Posebno me oduševila realističnost prisutna u filmu.Likovi i njihovi postupci nisu tupavi poput onih iz američkih filmova.Scenarij nije ništa posebno,a kvalitetu posebno podižu briljantna režija i gluma.Oboje vješto stvaraju napetu i jezivu atmosferu,a preokret na kraju je vješto smišljen i prikazan i pravo je osvježenje u podžanru slashera.KRVAVU ROMANSU preporučam svim ljubiteljima horora jer je uistinu riječ o djelu natprosječne kvalitete koje će vas držati prikovane za ekran do samog kraja.

Krvavo...

Odmah u srž - ovo je psihološki slasher. Dugo gledam horor filmove i rijetko se pojavljuju oni ''pametni''. Krvava romansa to stvarno jest. Odbacimo na stranu već viđeno nasilje, ono što ostaje dovoljno je autentintično. Pod ovim autentično mislim malo udaljenije od hollywoodskog mainstrema. Ako ste općenito gledali starije europske filmove, vjerojatno znate da u njima ima jedna doza seksualnosti, namjerno ili nenamjerno. Takav je i ovaj film, odnosno ima taj europski štih. Dugo sam čekao da pogledam ovaj film, i nisam nimalo razočaran. Naravno, uvijek se može bolje, ali ovo je dovoljno. Krvi ko u priči, što je trenutno čak i nije toliko popularno u horor filmovima, ali 2003 je bilo itekako popularno. Napetost, obrat na kraju, sve to zajedno čini jednu kvalitetnu cjelinu. Ocjena: 3.5/5

koma-ne znas jel parodija u pitanju?

ovaj tip kolje okolo, a zenskica trazi telefonski prikljucak... prestao sam jesti i mislim se da je u pitanju parodija na slicne masakre. o cuda, a onda sam ocekivao da mala pocne traziti prikljcak za internet, fax uređaj, postu, goluba pismonosu... pa ne mozes bilivit. volio bih popricati s autorima. mislim da su ipak htjeli nasaliti.

Dosta sam razočaran

film je baš bezveze...ne sviđa mi se nikako taj govor mrzim takvu radnju i jednostavno ne uspijevaju drugi narodi kao amerikanci napravit dobre horore jer to samo njima uspijeva...film je neutralan i nema zanimljivih scena i opet je tipičan..opet je smješta u nekom napuštenom krajoliku i ond aih tamo napadne ubojic apa opet bježe bla bla i blaaaaa ma predosadan film a usto i krvav...ne bih ga preporučio baš nikom jer nije ni zanimljiv a i glumci su loše odradili posao...

krvavo i iznenađujuće

Sasvim okej slasher. Svi spominjete taj preokret na kraju - tj. kad shvatiš da je glavni lik ubojica - a to se daje naslutiti i prije. Meni je to dobro sjelo s obzirom da u hororima uvijek negativac bude pobijeđen - ovako ispada nekako psihodelično. Cura je ta koja je slasherica. Glazba je odlična - nekako ironična. U moru krvavih survivor horora ovaj je zaista natprosječan. Režija je odlična, scenarij i nije nešto ali to se od ovoga filma i ne očekuje. Ima zaista pretjerano krvavih scena - meni je najšokantnija ona na kraju kad ubojica s cirkularom pili vozača a krv štrapa po curi. Od ovoga film nisam ništa očekivao i zato sam se pozitivno iznenadio. Podiže ocjena i pjesma od The Muse - New Born. Tko voli klasične slashere neka ovo obavezno pogleda. Objektivno, film nije ništa spektakularno ali garantira za određeni dio publike veliku dozu zabave i napetosti. Sigurno da je bolje od Teksaškog Masakra. 7/10

Krvava Romansa! (spoileri uključeni)

spoileri uključeni!!! Redatelj Alexandre Aja je potencijalno izvrstan redatelj. Ovaj film, a i The Hills Have Eyes su mu ispali super. A uskoro bi trebao izaći i Mirrors (horror kao i navedena dva). Krvava Romansa je izvrstan horror koji je pokvario kraj. Da je 10ak minuta kraći film bi bio odličan horror, a ovako obrat kvari ukupan dojam. Cecile De France je izvrsna. Isto tako film ima dosta rupa koje se daju primjetit: npr na benzinskoj crpki tip koji radi namiguje il što već curi koja je skrivena iza polica, a istovremeno priča i s ubojicom. isto tako ubojica (Marie) se obraća prodavaču imenom, kao da ga zna, a ona nije iz tog kraja pa ga ne može znat... itd itd al ostavimo to sa strane i sagledavši film u cjelini ispada vrlo dobar horror s manama koje će neki tolerirati a neki neće. + ide i glazbi u filmu (Muse!).

Katastrofa!!

Ne znam koji mi je k... bio da gledam ovakvo smeće od filma!I na kraju se one dvije cure žvale!Fuj!

Osrednje

Tek na trenutke nepredvidiv, sa dosta dobrom kamerom i odlično pogođenom glazbom u pozadini. Cecil izgleda i glumi fenomenalno, a sve ostalo je već ranije dosta puta viđeno. POčevši od velikog finalnog preokreta sa podvojenom ličnosti pa nadalje. Sve u svemu nothing special.

kicks ass

uuu dobar je, kad tipu polomi vrat sa ormarom, ufff je'ote! kraj je dobar(mislim na onaj cirkular ručni a ne na otkrivanje identiteta pravog ubojice) a i masturbacija na početku... zakon film, ok mjuza...

Fenomenalno!

Da francuski film može biti toliko kvalitetan nisam očekivao. Zadnji "Vučje bratstvo" koje je odlično, ovaj film je remek djelo poput "Tekšaški masakr sa motornom pilom". Ne treba ništa više dodati. Stvarno totalno napeto zamršeno do kraja.

ne pretjerano originalan ali ipak iznadprosjecan film

odmah na pocetku bih ga preporucio svim obozavateljimna horrora. vjerujte mi, necete ostat razocarani. prva polovica filma je napeta do neizdrzivosti-cisti horror uzitak. film je napravljen vrlo jednostavno bez suvise moraliziranja i ostalih preseravanja po kojima su inace poznati vecina americkih filmova. i jos jedna napomena: NISTA NIJE KAKO SE CINI! i upravo zbog toga su nekima ovaj film nije svidio. meni osobno taj preokret ne smeta, jer je sve ostalo dovedeno gotovo do savrsenstva(iako bi bio sretniji da ga nema, ali i ovako je dobro). negativne strane filma,osim spomenutog preokreta, su i ne pretjerana originalnost. ali zasto mijenjati nesto sto ionako vecina nas voli u horror filmovima? pohvalio bi cecile de france kojoj se strah moze doslovno vidjeti u ocima. klasican(i dobar) horror film izveden na pomalo drugaciji nacin. preporucam. *** / ****

horrorčina

Da, horrorčina i to ona prava, vrhunska, puna krvi.Izuzetno iznenađujuć europski naslov, distributeri dajte nam takvih više...Film odlične mračne atmosfere, pa tek još Muse koji praše u podlozi i na odjavnoj špici...GREAT!Svi ljubitelji horroraca - POGLEDAJTE!