Ljeto kad je ubijao Sam

ljeto kad je sam roko

jako dobar film, meni osobno poslije he got game(usput nema ga u arhivi) najbolji spikeov film, odlična gluma svih redom i izvrstan prikaz tog razdoblja i samog ljeta(doslovno se može vidjet koliko je bilo vruće).

samovo ljeto

neloš film, dobro prikazuje sav idiotizam i psihozu koja se širi umovima ljudi u izvanrednim situacijama. režijski je odlično ostvarenje, kao i gotovo svi ostali lee-evi filmovi. problem filma je jedino mali nedostatak dinamike, ali to se može shvatiti kao isticanje monotonosti tog vrućeg ljeta kad je ubijao sam.

Spike Lee dokazuje dobru formu

Ovaj film sam pogledao još prije nekoliko godina na VHS-u, no još su mi u sjećanju sjajna atmosfera filma, pakleno vruće ljeto u New Yorku, panika zbog masovnog ubojice, paranoja njujorčana... Spike se opet dotaknuo New Yorka i njegovih ljudi, različitih etičnih i subkulturalnih skupina, a odlično dočarava atmosferu toga vremena. Vrlo dobar film jednog od najvažnijih filmaša New Yorka i filmovima o njujorčanima. Lagano gašenje disco groznice, pojava orgija u društvu, etnički sukobi, apatija prema punkerima... Sve je lijepo dočarano i opisano na realan i svima pristupačan način. Nekim će biti zabavno vidjeti Oscarovca Brodya u ulozi punkera Ritchiea, ali tu se nalazi cijela plejada odličnih glumaca - od Leguziama, preko Sorvinke, do Badalucca koji opet glumi manijaka (sjećate li se slične uloge u Tko je ovdje lud?) U svakom slučaju, film zaslužuje veoma, veoma čvrstu 4-ku, ali bi ocjena bila i viša da nisam u međuvremenu odgledao najbolji Lee-jev film "25. sat" i tamo sam tek vidio što taj nadareni filmaš može. To je ipak jedan od najboljih filmova prošle godine, dok je Ljeto kada je ubijao Sam "samo" jedan od najboljih iz Spikeovog opusa.