Bliski odnosi

top film dekade

Sljedeće što ću napisati su ublaženi i umanjeni izrazi: zanimljivo, nepredvidivo, neobično u svojoj svakidašnjosti; jednostavno u svojoj komleksnosti, odličan soundtrack, vrhunska gluma (Clive briljira, bez obzira na moju pristranost;), razoružavajuće. Dan: She was disarming. Alice/Jane: That's not a euphemism. Yes, it is.

'But we're happy... Aren't we?'

1997. predstava "Closer" Patricka Marbera premijerno je prikazana na londonskim daskama 'koje život znače' i u tom 'originalu' ulogu je imao Clive Owen,ali ne kao Larry već kao Dan. Meni osobno je Owen puno bolji kao Larry kao što ga imamo prilike gledati u ovom filmu (njegova prva nom. za Oscara). Jako mi se sviđaju uspješni pokušaji ekranizacije kazališnih predstava te toplo preporučujem "Glengarry Glen Ross" s Pacinom, Lemonom, Arkinom, Spaceyem, Harrisom..., koji je sličan film ovome. Nema tu slika krajolika, čudnih kutova kamere, sve se svodi na tekst i glumu i normalno da se film neće svidjeti velikom broju mlade publike kojima je vrhunac filma "Transformeri". Ipak, ovaj film će naći put do svoje publike jer je vođen sigurnom rukom iskusnog Nicholsa i odličnom glumom (Roberts, Owen, Law, Portman). Iako su svi jako dobri vrijedi izdvojiti Owena, koji dokazuje da zna glumiti i Portmanicu koja nikad nije bila ni upitna kao glumica (još od "Leona" davne 94'). E sad o čemu je film? Pa o odnosima između 4 glavna lika, koji su međusobno spojeni kroz osjećaj 'ljubavi'. Ljubav je ovdje relativna jer svatko vara svakoga, imamo puno laži ali i puno istine, koja u stvari najviše boli. Možda najbolje scene su one između Anne i Larrya u kući,a dijalog je najbolji između Larrya i Dana u ordinaciji. Također mjeseci i godine prolaze bez najave, jer mi smo u kazalištu, neće nam netko držati ploču na kojoj piše: prošlo 6 mj. I to je zato da se gledatelj fokusira isključivo na dijalog i glumu što je super. Sve je puno ljubavi, prijevare, seksa, osjećaja, bola... što nam stvarni život i donosi. Film, osim filmofilima, preporučujem samo ljubiteljima drame jer s ovim filmom nećete pobjeći iz teške svakodnevnice na sat i pol već ćete se prije poistovjetiti s nekim od likova. Jako dobro!

zanimljivo

Ovaj film polazi s par gledišta, a to su da smo svi poprilično sjebane jedinke sa više ili manje strahova/želja/kompleksa/...koje se najbolje manifestiraju u vezama. Zašto je Ðud prevario Ðuliju, zašto je Klajv došao Portmanici pa joj nabijao na nos gdje je završila?.zato što su ljudi, a ljudi na žalost u većini slučajeva rade gluposti..jeste da su malo sa seksom prekardašili ali šema u autobusu na početku je čudo..dobra četvorka..

druga strana ulice - Bliski odnosi

Film je GENIJALAN. Sad ću ja to lipo objasnit... Davno se nije pojavia film koji ovako realno, i stvarno opisuje komplicirane ljudske bliske odnose. Sve je to tako lipo prikazano da se ne može vjerovati. Tragediju i sreću ljubavi ovdje ćete doživiti na sasvim jednoj novoj razini. Koliki god je to klišej reći ovdje stvarno vodu drži. Drago mi je šta je film neobičan, odnosno ne opisuje tipične probleme, tipa oni ne mogu biti skupa jer su iz različitih društvenih krugova i miljardu varijacija na tu temu. Ovdje je sve maksimalno pojednostavljeno i kao takav, film funkcionira odlično. Veliki plus je šta film raspravlja o ljudskim problemima na tako realan i surovo jednostavan način da se to mora vidit. "Bliski odnosi" pričaju priču o dva para i njihovoj sreći i tragediji. Ovdje nema pozitivnih likova, naši protagonisti se samo razlikuju po razini sjebanosti, neki su više, a neki manje sjebani. Film opisuje kako su se naši junaci snašli u svom "lijepom" svijetu. Neki su đubrad zbog brojnih đavoljih kompromisa koje su u životu postigli da bi zaštitili svoju dušu, koju su naposljetku izgubili, dok su drugi neopjevani junaci koji se trude ali dosta puti i popušu. Ovo možda zvuči malo previše dramatično, ali obično bude tako, jedino je utješno šta većina ljudi sazrije pa prestanu bit đubrad. Reka san većina, ne svi he he he... (zania se ja malo) Glumačka ekipa je fenomenalna, pogotovo Natalie Portman koja će definitvno postati velika glumica, ostala ekipa su veterani koji ne mogu razočarati, režija je za 5, šta reći: šta prije pogledat. Ovo je gušt koji se rijetko ponavlja. Ocjena: 5

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

LJUBAVNI ČETVEROKUT

Ovo je predivna drama o lažima koje govorima drugima, a i sebi samima kada smo u ljubavnoj vezi. Film ilustrira to kako požuda može biti zanosna i lijepa kada je uhvaćena u dramatičnom grču srca. Julia Roberts, Natalie Portman, Jude Law i Clive Owen su apsolutno izvrsni u svojim ulogama. Portman i Owen su sasvim zasluženo osvojili Zlatni globus za svoje uloge. Kemija između svih četvero glumaca je izuzetno uvjerljiva. Mike Nichols režira sjajno i nenametljivo. Naslov filma je za promjenu, odlično preveden. Naime, svih četvero likova se tijekom filma zbližavaju, ali na kraju više nisu nimalo bliski. Ovo je hrabar film koji se ne ustručava prikazati pravo stanje i ljubavne odnose ljudi u današnjem zbrkanom i kompliciranom društvu. Film je i brutalno iskren i povremeno nas posramljuje. Bliski odnosi je ljubavna drama koja će vas prisiliti da cijenite vaš vlastiti odnos sa vama dragom osobom. Na kraju, film je i poučan, jer dokazuje kako varanje donosi samo nesreću i neizmjernu tugu... Ocjena filma: 5

Film o razarajućim odnosima

Film je jednostavno odličan, uz malo razočarenje Julie Roberts, koja baš se i nije nešto iskazala. Film u biti prikazuje sudbinu,kako pojedini trenutak mijenja cijeli tok života. DA pojasnim kada Jude ostavlja Juliu koja je bila doslovno velika opsesija, samo zbog toga što je imala "oproštajni" seks sa mužem, da je u tom trenutku on odlučio da ostane s njom život bi mu krenuo u potpuno drugom smjeru. Isto tako kada Natalie Portman u samo jednom trenutku shvati da ga više ne voli i odmah razori sve što je percipirala kao svoju sreću.Sporedne uloge su savršeno okarakterizirane i smatram da je redatelj odlučio ih prikazati kao i sporedne uloge u život, kao što je bila i Lawu njegova "ALice".Film prikazuje kako ljudi koji nisu u prvom planu, već su "sporedne" uloge na kraju izlaze kao pobjednici, jer u filmu Clive i Natalie ispadaju pravi pobjednici, koji su bili najprije poniženi, da bi na kraju oni koji su ih ponizili izvukli deblji kraj. Odlična scena dopisivanja daje filmu zanimljivu notu. Ovaj film je vrlo jednostavno sniman, par lokacija, par likova, a govori jako puno o odnosima i psihološkim profilima osoba koje ni same neznaju naći ono što žele, ili ako znaju na kraju ispada da to nije bilo to.

savrseno

ja sam osobno odusevljena, sjajni dijalozi, natalie portman i clive owen su odlicni, zasluzno nagradjeni zlatnim globusima...jedino razocarenje je julia...a i seksi jude..koji je stvarno dobro odglumio svoj lik...pa u nekim scenama izgleda jadno, ljigavo i pateticno...

zimogrozno

Hladan, mučan, besmislen film.Julia i Jude neoprostivo loše glume.A nije mi ni pretjerano razvikana Portmanica nešto baš. Clive je oprostivo solidan. mojoj mami se svidio jer prikazuje otuđenost mladih ljudi.eto

Moja prva recenzija-Bliski odnosi

Pogledala sam ovaj film prije par mjeseci,a na recenziju me naveo izlazak potonjeg na video(dobro,dobro, i komplet knjiga Douglasa Adamsa,iako sam upravo shvatila da više nemam šansi za njega,osim ako ne budem pisala recenzije cijeli dan i noć).No,dobro da se vratimo Nicholsovu uratku.Dugo sam čekala na ovaj film i nije me razočarao,od glumaca mi je smetala samo Julia Roberts,(a pogotovo nakon što sam čula da je taj lik trebala glumiti Cate Blachet),no čak mi ni ta osobna antipatija prema Juliji nije uspjela pokvariti uživanje u filmu.Možda zato što obožavam britanske filmove,a ovaj naginje upravo prema takvom,a možda zato što ove sezone i nije bilo previše dobrih filmova.Sviđao mi se ograničen broj likova,bilo bi sasvim nepotrebno uvoditi nove(kazalište je više nego očito),glazba Damiena Ricea se također solidno uklopila u čitavu priču,a scena između Clivea i Judea preko chata je izvrsna.Letimično sam pročitala ostale dojmove i čini mi se kako svi uvelike podcjenjuju glumačke sposobnosti Judea Lawa.On je meni oduvijek bio odličan britanski glumac a to i ovdje stoji.O Cliveu Owenu je sve već rečeno-genijalan,Natalie Portman-jednako odlična,a i Julia Roberts je bila dobra(da budem dosljedna).Sve u svemu-Nichols ostaje majstor,a ovaj film svakako treba pogledati. Ocjena: Četvorka

Neopisivo loše!

Koja je poanta filma :((( Oh, bože što se sve okreće za seksom.. Svašta i ništa od filma..

...nevjerojatne zamke bliskosti...

Jedan je nas ugledni filmski kriticar recenzirajuci Closer primjetio kako bi film mozda bio i nesto bolji da je u njemu ostavljen barem dio originalne sirovosti, eksplicitnosti i 'neugladjenosti' kojima obiluje Marberov predlozak...moram priznati da sam, nakon visestrukog gledanja filma, zakljucila da bi takva intervencija bila nepotrebna - ovako 'ogoljen' i lisen svih scena pretjerane intimnosti (za koje sam Nichols tvrdi da su suvisne jer je gledati sex na filmu "jednako kao gledati nekoga kako jede-to je intiman cin i publika je potpuno iskljucena"), Closer elegantno odbija postati jednim od 'amerikaniziranih' filmova, koji svoj nedostatak sadrzaja cesto kompenziraju viskom 'erotiziranih' scena, zadrzavajuci elegantni britanski 'stih' koji mu daje dasak otmjenosti,ali i uvjerljivosti...Prica o dva para ciji se putevi medjusobno ispreplicu stalno balansira na granici komicnog i tragicnog, uvodeci gledatelja u mali labirint povezanih prica, i jos vise kompleksnih osjecaja koji se razotkrivaju sa svakom novom minutom, pri cemu sredisnju ulogu imaju zapravo sporedni likovi-izigrani, prevareni i emocionalno rastrgani, ali u osnovi jednostavni i dobrodusni Larry, kojeg sjajno utjelovljuje Clive Owen (njegov je 'emocionalni striptease' jednako potresan koliko i osvjescujuci, a gestikulacija naprosto magicna i mocna - nevjerojatno je koliko covjek moze uciniti pogledom), te Alice, takodjer vrlo dobra N. POrtman, koja je i sama spoj negativnog i pozitivnog, ljubavi i lazi. Ostali glumci, J.Law i J.Roberts, manje su impresivni, ali uspjevaju 'odraditi' svoje nebicne likove, koji varaju u ime ljubavi i ljube u ime prijevare. Nema sumnje da Nichols voli svoje likove, prihvaca ih takve kakvi jesu i u prvi plan stavlja ne samo upitnu moralnost njihovih postupaka, vec i svu tezinu njihova polozaja (ponekad i prenaglaseno-poput upotrebe meni osobno dragih Smithsa i bolno jasnog krupnog kadra Larryevih ociju), stvarajuci lijep film o finim nijansama medjuljudskih odnosa...

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

Sjajan film

Pomalo šokantan film, ali samo zato što ne očekujemo stvaran, svakodnevni razgovor na velikom ekranu. Glumci su dali sve od sebe. Zvijezda je tu svakako Clive Owen, a Natalie Portman ga slijedi u stopu. Jude Law pokazuje da nije samo ukras nego može i glumiti, a čak ni Julia Roberts nije iritantna kao inače. Malo se osjeća da je riječ o adaptaciji kazališne predstave jer je malo scena na otvorenom, no to se kompenzira stvarno uvjerljivim dijalozima koji se ne mogu izbiti iz glave čak ni dugo nakon kraja filma.

Film ipak nije kazalište

Pokušaj Nicholsa da kazališni komad s kazališnom režijom uoblići na filmskoj traci, velik je promašaj. Iako dobra tema, neloša gluma i dobar odabir glumaca, vrijeme u filmu kao da je kategorija kojoj nije podario ni trenutka razmišljanja. Kaotičnost kadra koji je trebao predstavljati prolazak vremena, po meni nije dovoljan da naglasi i negdje do tri godine proteklog vremena.

vrlo dobro ostvarenje

Vrlo dobar film. Odličnim dijalozima i s minimalnim brojem likova se osjeća da je ovo kazališni predložak - no to je čak i dio šarma ovog filma. Sjajna priča o odnosim 4 ljudi - o njihovom ljubavnom kvadratu i njihovim postupcima koje čine dok su u vezi, kao i o posljedicama koje ti postupci izazivaju. Stari, ali iskusni Mike Nichols odlično koristi prostorije i sa jednom minimalističkom i jednostavnom režijom nas odlično vodi kroz priču za koju su najvažniji zaista sjajni dijalozi koji na veoma uvjerljiv način opisuju normalne ljubavne veze. Bez neke patetike, bez klasičnog happyenda, sa sjanom plejadom glumaca (posebno se izdvaja odlični Clive Owen koji gotovo sam može nositi film). Owen je u potpunosti zasjenio hvaljenija i poznatija glumačka imena poput Robertsove, Lawa i Portman. Možda je čak i zaslužio Oscara više negoli Morgan Freeman. Posebno su odlične scene u kojoj se Law i Owen dopisuju preko maila i kada Portmanova pleše privatni ples Owenu. Zaista jako dobar film. Čvrtsa četvorka.

Ocjena recenzije: 3.8 Tvoja ocjena: -

Pokušat ću biti korisna...

Gledala sam predstavu u Gavelli i film sasvim slijedi dramski tekst, intervencija nema. Ako se odlučite pogledati ovaj film, dobro bi bilo unaprijed znati da nećete gledati same događaje, gledat ćete likove kako PRIČAJU o događajima. Dijalozi su (naravno) malo teatralni, muzika isto tako. Ako unaprijed znate da će vas to iritirati-prištedite si 30 kuna i sat i pol vremena života. Meni je film odličan, glumci i muzika pogotovo. Mali ispravak: slogan filma glasi "If you believe in love at first sight, you never stop looking", što u prijevodu nije "Ako vjerujete u ljubav na prvi pogled, pogledajte bolje" (vidi službenu recenziju), već "Ako vjerujete u ljubav na prvi pogled, nikad je ne prestajete tražiti". Film je upravo o tome: o gadarijama koje smo sposobni raditi onima u koje smo nekad bili zaljubljeni, samo zato što smo ovisni o adrenalinu prve zaljubljenosti. A taj se može ponovo osjetiti samo s drugom osobom. Čak i tekst uvodne pjesme (Blower's daughter, Damien Rice)nakon milijun ponavljanja "can't take my eyes off of you" završava sa "til I find someone new" I to je otprilike to. I nije nešto romantično, jel da? Bez obzira na sve, toplo preporučujem pogledati.

Ocjena recenzije: 3.9 Tvoja ocjena: -

JAD

pretenciozno.šuplje. priglupo.dosadno.

Ocjena recenzije: 1.89 Tvoja ocjena: -

Closer

Definitvno odlican casting i iznenadujuce dobar film koji ni u jednom elementu ne odlazi u sablonu melodrame,tipicne za am. kinematografiju. A posto je ekranizacija kazalisne predstave, i tu nije napravljena greska da se radnja pretapa u dosadu sa beskrajnim monolozima. Jako realan film, mada za mladu publiku neinteresantan, jer je sve isprepleteno kompleksnijim odnosima svih cetvoro likova, a publika srednjih godina lagano prepoznaje puno slicnih situacija iz zivota. J. Roberts - trenutno prava "diva" - zraci N. Portman - osvjezenje, pokazala je da zna glumiti i zahtjevnije role J. Lowe - voli ga kamera, puno bolji nego u "Cold Mountain" C. Owen - maestralan, nosi ovaj film, cekamo "Sin City"da vidimo novu transformaciju ovo je iskljucivo objektivna kritika pojedinih rola, a sigurno ce netko posvetiti vise paznje kompleksnijoj razradi, no morao sam ove prve impresije iznjeti, jer mi se film stvarno dopao, ali i rezija M. Nicolsa. Stari majstor! I za kraj, drzimo fige da C.Owen uzme Oskar za najbolju sporednu ulogu

Ocjena recenzije: 3.13 Tvoja ocjena: -

Zanimljiv film..

Spoj najboljeg od britanske i američke kinematografije. Oduševio me svojim realizmom i zanimljivom režijom, no moglo ga se još malo doraditi. Naime, dosta ga je teško pratiti ako nisi 100% koncentriran cijelo vrijeme. Preporučam ljubiteljima pravih "drama" u stilu Napuštajući L.A. Gorak film, ali dobar, nema sumnje...

Čista patetika

Od svih komentara ovdje jedino sto me oraspoložilo je ocijena plutona (iako mislim da je i ona previsoka). Čovjek kao da mi je čitao misli. Ne znam što je u filmu patetičnije gluma, scenarij ili glazba. Možda režija?Ali kad vam nakon svih lažnih osjećaja i glumatanja puste onu "How Soon is Now" to je jednostavno previše. I da slažem se da je to ne genijalan nego jedan prekrasan film za tinejdžere koji tako zamišljaju veze. Kojima to sve zapravo izgleda vrlo mudro i intrigantno. Jednostavno ne znam što više žalim 30 kn koje sam dala cinestaru ili to što sam taj film očekivala par mjeseci (pa mi se sve obilo o glavu) ili zato što sam povjerovala ukusu ljudi koji su tvrdili da je film nevjerojatno dobar, kako je to krasan film o vezama i kako je scenarij odličan!!!!!!!!!!! To nije scenarij to je bukvalno blebetanje. Meni je zapravo najšokantnije to što se netko mogao uživjeti u sve to. Od sve te silne "glume" kojom se glumci časte po medijima jedino je Clive Owen pokazao nekakve znakove glume, a sve ostale izvedbe krajnje su nezainteresirane. Koju ocjenu dati filmu?Recimo 2, ali samo zato jer se netko trudio napraviti nešto (ma koliko to loše bilo). A ja? Tko mi je kriv kad slušam preporuke drugih ljudi. Isto su tako govorili da je "Lost in Translation" smeće, a film je genijalan.

Ocjena recenzije: 2.43 Tvoja ocjena: -

Nekoliko riječi

Volim raznorazne filmove i ovaj je definitivno dobar izbor za one koji vole raznolike, pomalo cudne filmove! Uz to, glumci su zaista dobri!!!

Ocjena recenzije: 2.13 Tvoja ocjena: -

lijep film (bliski odnos)

odlicno filmsko ostvarenje sa sjajnom glumackom ekipom

Ocjena recenzije: 1.2 Tvoja ocjena: -

kazaliste u kinu

Zanimljiva i poucna drama koja je radjena prema kazalistnoj predstavi. Mali broj likova i odsutnost akcije zamijenjeni su efektnim ljubavnim cetverokutom koji se od samog pocetka gradi na izvanredno uvjerljivom dijalogu. Tema medjuljudskih odnosa polemizira se sa vise aspekata a obradjena je temeljito (ravnopravno :)) na iskustvima oba spola. Gluma je jako dobra a najvise se istaknuo sporedni glumac Clive Owen.

lijep film

teško je nekome opisati Closer; jer ne znam što da kažem...to je ljubavna drama, ali ljubav je prikazana na bolno realan način, koji nekome može biti vulgaran, nekome bolesno perverzan, a nekome opet sasvim normalan...ono što je sigurno jest da likovi u ovoj drami pokušavaju naći svoje mjesto u ovome svijetu koji se kreće munjevitom brzinom i u kojem ljubav postaje nešto sporedno i površno...svi oni žele biti voljeni, ali čini se da i sami nisu sigurni u ono što žele...pa tako varaju i mijenjaju partnere...stvaraju ljubomorne situacije u kojima druga strana biva povrijeđena, a oni sami zbunjeni i nesigurni...Sjajne izvedbe Robertsove, Lawa te odlična Portmanova i nevjerojatno uvjerljiv i seksi u izvedbi gnjevnog i snažnog mačo-mena Larryja; Clive Owen! Nema scena seksa, međutim seksualni naboj se osjeća među likovima.Tekst je onakav kakav je; surov, ali takva su i ova moderna vremena...glazba savršena...neke scene nas navode na smijeh, od chat susreta između "Anne" i Larrya, pa do šovinističkih izjava mačo Larryja koji na taj način samo prekriva svoju potrebu za ljubavlju.ZAKLJUČAK: Meni je ovo dragi film i smatram da bi ga trebali pogledati svi oni koji su spremni imati razumijevanja za one željne ljubavi i pažnje, a to smo na kraju svi mi...

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

cudan film s cudnim endom

film je totalno cudan i glupo zavrsava! ustvari, nedorecen je i nedovrsen. Tko god procita imena glavnih glumaca, Julia i Jude, misli da ce oni imati najvazniju ulogu no nije tako. Glavnu rijec vode Ntalie POrtman, koja je preslatka i odlicno je odglumila, i prezgodni doktor kojemu su sve zene kurve! Radnja je super i cijelo vrijeme se vrti oko iste stvari- prevare i ljubav. Jude je kao neki romanticar i naivac jer na kraju izgubi doslovno sve, a najveci profit ima Julia. Doktor je ful zaljubljen u nju i pre perverzan, al nije bed...Natalie je odlicna i ima super ulogu- negativka je zbog posla kojim se bavi, a pozitivka jer je zaljubljena u Jude-a i ne vara ga. Uglavnom, film je super i vrijedi ga pogledati!

Riječi bez djela

'Bliski odnosi' romantična je drama o seksu i vjernosti izvorno nastala kao kazališni komad prepun eksplicitnih scena. Sam čin seksa pisac Patrick Marber sveo je na mehaničku ševu, obilježavanje prostora i pakosni razlog za kasnije ucjene i mržnju, no Nichols u svojoj holivudskoj, PG-13 verziji teksta ide korak dalje seks ne prikazavši niti jednom -- i zbilja, likovi se svađaju oko seksa, zaljubljeno seksaju, vrlo grafički opisuju seks, no seksa zapravo nema! Ovaj način kako izbjeći cenzorske škare filmu je, nasreću, više doprinio nego štetio: seks se stavlja u drugi plan, dok su emocije i dijalozi u prvom, i to čini 'Bliske odnose' vrlo dobrim djelom. Od ostalih vrlina filma, treba istaknuti nevjerojatnog Owena u ulozi pomalo podvojenog Larryja te predivnu Portmanovu kao sporedan ili malo manje sporedan lik striptizete Alice. Law je također veoma dobar, a Robertsova iznenađuje, iako kaska za ostatkom glumačke postave. *****

Ocjena recenzije: 2.9 Tvoja ocjena: -

lol

haha.. svidja mi se kak su svi ludi i kak film ide postaju josh ludji i ta njihova povrshnost u ljubavi..i zanimljivim fetishima;) koga shto napaljuje....

Jedva pet

NAPOMENA: Ako niste zaluđeni fan Natalie Portman, pretvorite ocjenu u solidnu četvorku. NEDOSTACI: priglupi preokreti radnje i postupaka likova, te "dubokoumni" dijalozi koji se nikako ne uklapaju u koncept filma, a niti ne pristaju glumcima PREDNOSTI: ne-klasična ljubavna priča, par simpa fora, priča o fotografijama (i licemjerju koje prikazuju) i boja stolaca u bolnici. :)

Laž, laž, umjetna laž...

Interesantan početak filma: ona hoda... on hoda... ona gleda njega... on gleda nju... I to traje. Ali ne predugo – dobar tajming! Sve je dobro dok ne započnu razgovor. Hm... umjena pitanja, umjetni odgovori... A dobro, daj šansu filmu, pa tek je počeo. Uvode se novi likovi.. novi razgovori... Pa dobro tko još tako priča?!?! Svi su oni osjećajno bezosjećajni ( zvuči glupo kao da je citat iz Closera)... A priča se ponavlja nekoliko puta s različitim akterima... Par Prvi: On prevari nju, Ona prevari njega... Par Drugi: On prevari nju; Ona prevari njega... ( ne samo varanjem nego i laganjem) I tako unedogled... (odnosno barem do kraja filma). A tek jadno-patetična upotreba pjesama kao pozadina koja oslikava trenutna psihičko-emocionalana stanja junaka... (striptease bar: On je ljut, nasilan i prati ga “Smack My Bitch Up”; On se smekša, moli i plače, prati ga “How Soon Is Now”). I nekom tinejdžeru to je sigurno “geeenijalno i suuuper”. U moru akcijsko-pustolovnih blockbustera nakrcanih specijalnim efektima, ovaj film MORA ispasti dobar. A zapravo STVARNO nije...

Ocjena recenzije: 3.44 Tvoja ocjena: -

ouki douki.....

veliki uspjeh filma je taj što me u sat i 45' nije iznervirala julia roberts. veći uspjeh od toga je nenerviranje zbog brit.ljige. 'nu me šta sam lijep' judea lawa, a najveći uspjeh su clive owen u ulozi zajebanog doktora i više ne tako mala portmanova koji nose cijeli film. uz veliku pomoć odlično napisanog scenarija (što i nije neki bed jer je scenarist ustvari čiko čiji je to i materijal enivej) koji je odvozio cijeli film s samo neka dva tri četiri mala 'olabavljenja' pažnje. treba animirat sve te krupne kadrove glava koji se iznmjenjuju u čas ovoj čas onoj heteroseksualnoj kombinaciji (u jednom smiješnom prizoru i na trenutak homoseksualnoj, neću otkrit o čemu se rad)!! trojka stoji zbog nedostatka muda da se u pojedine situacije zareže malo dublje i prikaže ih se malo realnije, kad je sve već tako goddamn životno. i zbog toga što me cijelo vrijeme šorao feeling da je redatelj tekst ustvari htio postaviti u kazalištu, ali ga je netko prije ne baš puno vremena pretekao. i zbog toga što se, kad je već tako, nije odlučio na eksperiment i izbacio i ono malo eksterijera što ga ima i dobio još hermetičniju atmosferu koja bi zasigurno pridonijela tome da se balans između 'krvi&mesa&kostiju' malo poravna. ovako je sve ostalo 'nako, malo anemično....