Čovjek kojeg nije bilo

Film kojega nije bilo...

...jako dugo,remek djelo braće Coen.Film koji će nas svojim laganim hipnotičkim ritmom usisati poput duhanskog dima bez kojeg Ed Crane ne bi mogao zamisliti svoju sivu svakodnevicu.Ed Crane,taj tragični lik koji je ''samo želio pomoći',sebi,a ponajviše drugima,u maestralnoj izvedbi velikog B.B.Thorntona,lik koji ostaje u našim mislima još dugo...Pa iznimna uloga Frances Mc Dormand,'zgriješila je bludno',ali tko ju ne bi žalio,Big Dave(J.Gandolfini),scena davljenja toliko mu mrskog Eda,i potom 'ubod',zastrašujuće...briljantno...strah od komunista,svemiraca-kradljivaca tijela...a,kako zaboraviti Freddija Riedenschneidera,odvjetnika,koji je 'mogao dobiti taj slučaj...',vrhunsku kameru legendarnog Rogera Deakinsa(da se niste usudili gledati verziju u boji!!!),glazbu stalnog suradnika braće Coen,Cartera Burwella..sjednite i uživajte u filmskoj čaroliji u pravom smislu riječi.

extraordinary

zaista odlično. jedan izvanredan film u poplavi gluposti. coeni su se ponovo pokazali hao pravi majstori naracije i fotografije, koja je moram reći, zaista genijalna. ali glavna osnova ovoga filma je genijalni, briljantni, odlični billy bob thornton, jedan od najboljih, ako ne i najbolji glumac današnjice (sling blade, monster's ball). cijeli je film "podržan" i beethovenom mjesečevom i patetičnom sonatom, koje savršeno pristaju uz film. savršeno profilirani karakteri, a ne karikature (kako bi neki naši kritičari to rekli), izvanredna gluma (osim badalucca, koji malo forsira), te izvanredna lynchovska fotografija i odlična režija su savršen recept za odličan film 8/10

odlicno

..jedan od najboljih filmova koji sam pogledala..definitivno crno-bijela kombinacija..odlicno

Čovjeće!

Odlična filmska satira na problem pojedinca u društvu.Cijeli film gledamo kroz oči jedne beznačajne jedinke,brijača Eda koji pokušava probuditi svoj zamrli i jednolični život.Svaka scena u filmu nosi neku poruku,svaki lik koji se pojavljuje veoma je životopisan i univerzalan.Ne bi braća Coen bili ono što jesu da ne ubace određenu dozu bizarnosti,no ipak sve u filmu drži vodu i ima simisla.Gledati i uživati. Ocjena:5

čovjek kojeg nije bilo

Ovaj film bavi se socijalnim problemima društva i čovjeka koji se u to društvo nikako nije mogao uklopiti. Pesimistično, to jest realistično opisuje odnose u svijetu. To je još jedno fantastično ostvarenje braće Coen i mislim da zaslužuje najviše ocjene.