Wimbledon

Wild card

Peter Colt (Paul Bettany) je teniser na zalasku karijere.Samo zahvaljujući starim zaslugama, dobio je specijalnu pozivnicu organizatora najčuvenijeg teniskog turnira u Wimbledonu, tzv. 'wild card'.Tokom treninga Peter sreće šarmantnu, mladu Lizzie Bradbury (Kirsten Dunst), tenisku zvezdu u usponu. Neočekivano, između njih se zapali iskra ljubavi, što dodatno motiviše Petera da pokuša da na takmičarskom planu postigne nešto o čemu je samo maštao...Polazeći od premise:'Ona je zlatna devojka, ali se na njega ne treba kladiti - pravi spoj', britanski režiser Richard Loncraine servira nam pitku romantičnu komediju.Zajedničkim snagama, trio:Adam Brooks, Jennifer Flackett i Mark Levin, napisali su inovativan scenario, koji nam daje sliku iznutra velikog turnira, gde je učešće ne samo obaveza, već i stvar prestiža za svakog tenisera, ali i ljubitelja 'belog sporta'.Ono što je doprinelo autentičnosti radnje, jeste činjenica da je filmska ekipa dobila dozvolu da snima tokom trajanja turnira, tako da je kroz nekoliko efektno snimljenih kadrova, makar delimično preneta fascinantna atmosfera koja vlada na travnatim terenima.Time je filmska publika dobila i vizuelno lep film, pored isforsirane sladunjave priče koja se bavi zaljubljivanjem, na mestu i u vremenu, kada to i nije baš prikladno.Angažovana glumačka postava je uglavnom ispunila očekivanja.Zaljubljeni par, Paul Bettany & Kirsten Dunst, nekako su uspostavili minimum potrebne hemije, da nas ubede u iskrenost svojih emocija.Međutim, par sporednih rola su skrenuli pažnju i pomalo bacili u zasenak nosioce glavnih uloga.To se pre svega odnosi na lik ambicioznog oca, menadžera i trenera koji vodi računa o svakom detalju u karijeri svoje kćeri, Dennisa Bradburyja, koga sa puno takta, suptilno iznosi, iskusni Sam Neill.Dobar performans dobili smo i od mladalački opuštenog Jamesa McAvoya, jer je Carl, mlađi brat našeg glavnog protagoniste, momak koji ide na sigurno, sve dok stvari ne poprime neočekivan tok, u pravcu čuda.Dobar rad kamere, lepi, prikladni kostimi, samo idu u prilog ovoj rom/kom priči.Mana jeste veoma predvidljiv kraj, ali to je generalno problem većine filmova slične tematike i žanrovskog opredeljenja.Dakle, nije loše za neku razbibrigu (da se otera loše raspoloženje, odagnaju crne misli), mada se radi o prosečnom filmu, komedijici kavu smo već videli nebrojeno puta.

Zanimljivo!

Od jednog nepoznatog redatelja Richarda Loncraina,odličnih glumaca Paula Bettanya i Kirsten Dunst dolazi i ova,još jedna sportska romantična komedija.Ali ova put jako zanimljiva.Iako ih imamo jako puno,rijetko koja je tako dobra kao ova.Za razliku od nekih ova je jako napeta (pogotovo na kraju),jako zanimljiva i komična romantična komedija.Potpuno nepoznati redatelj je napravio i više nego dobar posao.Jako je lijepo sve režirano,a scene u kojima vam se čini kao da ste loptica su jako dobre.Lijepo se možete uživiti kao da ste vi glavni glumac (ili glumica).Isto jako lijepo odglumljeno.Čak su i sporedni glumci bili jako dobri,među kojima je i Sam Neill,kojega svi pamtimo po istraživaču u Spielbergovom Jurassic Parku.Isto tako ima i nepoznatih glumaca koji su jako dobro obavili svoj posao i vidi se da ih čeka blistava budućnost.Svaka čast! Kao što to neki već dobro znaju,a možda su i samo zbog toga otišli gledati u kino ili su posudili,priča je nadahnuta pobjedom našeg Gorana Ivaniševića,i istina je.Pola priče iz filma je kao njegov život(znate na šta mislim).Siguran sam da će se svidjeti ljubiteljima tenisa,a i romantičarima,ali i ljubteljima sportskih filmova. Kao što sam već rekao,dobra režija,lijepo odglumljeno,dobra priča,velika napetost,...jako zanimljiv film!Uživajte!

NEODOLJIVO

Ova romantična komedija mi se užasno svidjela i svakako ju trebaju pogledati fanovi tenisa ili tog žarna. Kirsten Dunst je izvrsna kao naizgled cinična ali u dubini duše romantična osoba. Paul Bettany je odličan u ulozi emotivnog tenisača. Dunst i Bettany su super uvjerljivi premda nikada prije nisu igrali tenis (to znam jer sam pogledao dokumentarac na DVD-u). Redatelj Richard Loncraine sjajno režira priču, pogotovo u scenama finala teniskog turnira. Te su scene izuzetno dinamične i uzbudljive. U jednom sam trenutku dobio dojam kao da gledam pravi teniski meč. Wimbledon je prepun humora i duhovitih situacija. Kemija između Kirsten Dunst i Paula Bettanya je gotovo opipljiva. Film je ležeran, pametan, šarmantan i duhovit, a ponekad i napet. Tko voli, nek izvoli... Ocjena filma: 5

lagana razbribriga

film lagano teče s par dobrih fora,ništ posebno ali se da pogledati

klišeizirano...

Svi standardni klišeji priglupih romantičnih komedija su uključeni, sve je jako banalno, puno patetičnih izjava tipa "igrati uz nepodnošljiv bol". Čak ni mečevi nisu uvjerljivo i uzbudljivo koreografirani. Samo za Hardcore ljubitelje Kirsten Dunst i Šaula Bettanyja.

ima svoju funkciju:

posto ne mozemo usporedivat romanticnu komediju s nicim drugim osim s drugom romanticnom komedijom, ovo nije ni toliko los filmic. originalniji je od vecine ostalih samo po tome sto se odvija u wimbeldonu,a ostalo je tipicno. film dosta spasavaju glumci, veoma talentirani paul bettany, pred kojim je velika karijera, unatoc ovom filmu, te sarmantna kirsten. ovo je film za pogledat kad vam se ne gleda nista previse inteligentno i kad samo zelite stavit mozak na pasu.

ocjena: 4

Solidna romanticna komedija, rijesena napetosti iscekivanja prvog poljupca, jer se par posevi na pocetku. Zanimlivo i zato jer je tenis bio rijetka tema filmova dosad. Pitam se samo jel Ivanisevic ubrao bar nesto love za autorska prava na dio njegove zivotne price. Osvajanje Wimbledona do u najmanjih detalja podsjeca na ono Goranovo, samo ne znam koga je Goran imao u krevetu, Serenu Williams mozda.

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

Otuzno...

Prilično jadna romantična komedijica koja me prilično razočarala. Umjesto da ponovo vidim onaj stari dobri britanski humor i šarm koji je u poslijednjih nekoliko godina iznjedrio puno dobrih i odličnih romantičnih komedija - dobili smo tipičan američki proizvod. I unatoč simpatičnoj glumačkoj ekipi, stvar slabo drži vodu. Ljubavna priča im je bez neke kemije, teniski mečevi su nepotrebno režirani na najspektakularniji mogući način - kao da se radi o bitkama, te je sam šarm te igre tu puno izgubio. A i cijela radnja je prilično predvidljiva i spada u rang osrednjih američkih TV-drama u kojima se upornost uvijek isplati. Eto neka Britanci barem na filmu dobiju svog Wimbledonskog pobjednika. Ocjena: 2

Wimbledon

Stvarno sladak film! Jedan od onih filmova zbog kojih se ide u kino. Naravno da je kraj predvidljiv i da to nije film o kojem cete razmisljati cijelu noc, ali cete se sigurno nakon njega osjecati bolje. A to u danasnje vrijeme vec puno znaci, zar ne?

Skroz dobar

Jedan od boljih filmova za taj žanr. U svakom slučaju, ugodno i opuštajuće ostvarenje. Što se tenisa tiče, više mi se svidja dramatičnost Goranovog osvajanja Wimbledona (iako su pokupili dosta detalja) ;)) Preporučljivo gledati.