Sirena za uzbunu

Ladder 49

Film o životu i radu vatrogasaca i tragača (vatrogasci koji tragaju za preživjelima i idu u najopasnije dijelove zgrada), među kojima su izdvojili priču o Jacku, neustrašivom vatrogascu, pa onda i super tragaču koji je tako izgubio i život, radeći ono što voli. Film prati njegovu životnu priču, od dolaska u postaju, kroz zaljubljivanje, ženidbu, djecu, a kroz sve to su isprepletene nevjerojatne akcije spašavanja ljudi iz požara. Čovjek se u jednom trenutku zapita, da li to mogu i naši, uostalom da li imaju uopće takvu opremu?? No dobro, nećemo o tome. Film je ok, za jednu takvu priču, ali malo su ga pretjerali u pogrebu Jacka, napravili su cijelu povorku od crkve, kroz grad, ma cijeli grad je bio na ulici, "malo" ipak pretjerano.

Slušajte sirene!

Ako čujete neke,to može biti baš Phoenix ili Travolta u nekom spašavanju.A možda su to samo naši,ali ipak hrabri vatrogasci.Oprostite zbog ovakvog uvoda.Stvarno mi ništa drugo nije padalo na pamet.Samo da napomenem!!!Ako ne želite znati kraj filma,onda ne čitajte ovu recenziju,nego kada ga odgledate!!!Ovo je jedan od rijetkih filmova o vatrogascima da njih pokazuje kao obične ljude koji se moraju brinuti o svojoj obitelji.Rijetko da ima takvih filmova,a isto tako i samo o vatrogascima.Neki poznati i rijetki su Pakleni toranj i Vatrene kacige.Od redatelja Jaya Russela,koji prije ovoga filma nije bio baš poznat(režirao je samo tri filma,a jedini poznati je My Dog Skip),ovo je prvi film u kojem je radio sa ovako poznatim glumcima.Sa odličnim Joaquinom Phoenixom(mnogi su ga bolje zapazili u Gladijatoru,mislim,i prije je bio poznat,ali poslije Gladijatora je postao mega zvijezda),koji je napravio i više nego dobar posao,možda je i nadmašio samog Travoltu,koji je u svakom filmu fantastičan.Travolta je odlično odglumio,kao uvijek.Priča je lijepo sastavljena,bolje nego da je išlo sve po redu.A i očekivao sam neki happyend,ali nije.Žao mi je Jacka(glavnog lika u filmu) što je na kraju morao trgično završiti.A evo malo zanimljivosti.Film je sniman na prirodnim lokacijama, u Baltimoru, te je snimanje najveće scene požara prouzrokovalo svojevrsnu paniku u Baltimoru. Požar se naime vidio s glavne autoceste i još nekoliko općih lokacija u gradu, pa su ljudi stalno nazivali vatrogasnu postaju želeći prijaviti incident. Pravi vatrogasci su na kraju bili primorani zvati radio i lokalne TV-postaje da izvijeste građane kako je riječ samo o filmskoj kulisi, a ne pravom požaru.Onima kojima su se svidjele mini-serije Združena braća,ovaj će film jako voljeti.Zato jer pokazuje kakav je odnos između vatrogasaca.Oni nisu samo neki heroji,nego ljudi koji se drže braća.Uživajte u filmu. P.S.Ima dobrih dodataka na DVD-u.Pogledajte!

Heroji pakla!!

Filmova o vatrogascima ima jako malo, barem onih gdje su oni prikazani kao obični ljudi a ne superheroji koji spašavaju grad ili obitelj kao npr. Schwarzenegger u "Osveti" ili Van Damme u "Iznenadnoj Smrti"koji ujedno možemo nazvati Umri Muški u hokej dvorani.Dakle jedina dva poštena filma o vatrogascima koji mi sad padaju napamet su "Pakleni Tpranj"sa Steve McQueenom i Paul Newmanom, te "vatrene Kacige"sa Kurt Rusellom.Pakleni toranj je bio takozvani film katastrofe, a Kacige su bile triler akcić.za razliku od tih filmova Sirena za Uzbunu je topla ljudska priča o prijateljstvu, požtvovnosti, hrabrosti itd. koja je na momente dirljiva, zabavna, napeta, a na trenutke i nepredvidljiva(ja osobno sam očekivao Happyend na kraju).Priča dakle prati život vatrogasca Jacka Morrisona, te u paralelnim radnjama pratimo akciju njegovog spašavanja i njegovo prisječanje na svoj život od kako je počeo raditi kao vatrogasac, pa sve do njegove eventualne smrti.Kroz njegov karaker, tj. lik spoznajemo zašto ti ljudi rade to što rade, zašto riskiraju svoje živote za neznance, te kako se nose sa tim opasnim poslom.Glumačka ekipa je šarolika.Joaquin Phoenix je solidno odglumio simpatičnog i hrabrog vatrogasca Morrisona.A ni Travolta nije bio loš u ovome filmu, savršeno je parirao Phoenixu, te je bio gotovo nenametljiv u svojoj ulozi.Od poznatijuh imena tu je i"terminator"Robert Patrick u ulozi ponekad problematičnog vatrogasca Lennya.Redatelj Jay Russell je svoj dio posla obavio sasvim solidno s obzirom da do sada nije imao prilike raditi projekt ovakve veličine.Vizualnoje film dosta impresivan, a i večina požara je snimljena za stvarno, bez korištenja CGI-a.Kranji zaključak, je da se ovdje radi o solidnoj akc.drami o životu vatrogasaca, koja će vas prikazati sve dobre i loše strane tog poziva. PS:ovim putem bih se htio zahvaliti osobi koja je imala živce i vremena da ovaj vikend "pročita" sve moje recenzije i ocjeni ih.Slobodno se javi, nemoraš se sramiti, ne grizem.

Ocjena recenzije: 3.6 Tvoja ocjena: -

Veličanstveno!

Za svaku pohvalu. Dirljivo, napeto i s puno emocija. Preporuka , svakako pogledati.

nije pakleni toranj

meni se ne svidja, osrednji film, ne zna da li ce biti akcija ili drama, let's face it...nije pakleni toranj...

korektno

Korektan uradak i ništa više. Obećavajući početak s obećavajućom glazbom razvodnio se nakon par minuta. Sve je ostalo u domeni B-filma. Patetike ne nedostaje kako to obično biva u klišeiziranim holivudskim proizvodima. Šteta, jer je film obećavao nešto više. Odmah na početku znate kraj, pa zašto gledati ?

Uzbuna!!!

"Brz je k'o munja što nebom lunja, on bdije nad svima bilo ljeto il' zima - hrabri Jack!" Razlika između filma i crtića je samo u imenu glavnog junaka. Zapravo, crtić mi je bolji jer je kraći pa sam se k'o kliac znao zabaviti na tih nekoliko minuta. Ali ovo... neće proći. Ajme što smo svi hrabri, ponosni, čovjekoljubljivi, plemeniti... znam da nakon 11. rujna Ameri drže vatrogasce bogovima, no pobogu pa nisu baš ovako dobri - ili jesu? Film je - kako da se izrazim - otužan. Malo realnosi ne bi škodilo. Ali da ne bude kraj patetici - još ćemo i ubaciti retrospektivu, pa da vidimo kako se Jack, koji gleda smrti u oči, prisjeća trenutaka iz svog života i kako je on dobra i humana osoba. Da ne pomislite da je sve tako crno - ima jedna dobra fora u filmu (ono sa ispovjedaonicom) i inače mi je Phoenix sjajan glumac - jedva čekam njegovu interpretaciju velikog Casha! Eto, ovaj film zaslužuje sirenu za uzbunu - da ga što prije ugasite i nastavite sa životom - pretpostavljam da imate i pametnijeg posla provesti 100-tinjak minuta. Ja sam na polovici već počeo kljucati i nesvjesno sklapati oči - unatoč "intrigantnoj" temi i "uzbudljivim" scenama. Ocjena: Labava dvojčica.

Neustrašivi Sam

Sjećate se onog crtića (zapravo lutkića) o vatrogascu Samu koji rješava sve probleme svojih pirjatelja? Ovo je nešto u tom stilu uz nekoliko tipičnih holivudskih govora o junaštvima, ljubavi prema bližnjemu i blablabla. I još to sve u najvećem požaru ikad viđenom... Cool, eh? Not.

vatra - gorim

Bok ljudi. Evo pišem vam o novome filmu koji sam pogledao pod prisilom. Da, da, naime curi mi se sviđa sam Travolta, što je posljedica same Groznice subotnje večeri, ali da ja ne odlutan od teme- naime film je sasvim OK. ali ipak mislim da je većina stvari preuzeta iz filma koji je snimljen davnih osamdesetih ( ili možda sedamdesetih ali se nesjećam). Priča je naime sličn ( ista ). Vatra zahvaća samu zgradu pa ti kume moj nastoj je spasiti zajedno sa svim zarobljenim ljudima unutra. Takvu istu stvar uradilo su Paul Newmann u Gorućem tornju i to poprilično dobro( zasluženo je dobio i oskara, te savjetujem svima obavezno pogledati). Sirene za uzbunu donose isključivo akciju, dok neke druge strane filma su malko zapostavljene. Ali ipak se mora priznati da je film posvećen samim poginulim vatrogascima ( i to njima 400) koji su poginuli 11.rujna prilikom spašavanja preživjelih u Blizancima u NY.te to je jako pohvalno, znajući da ipak postoje ljude koji će žrtvovati svoje vlastite živote nebi li spasili vaš. Solidne uloge, te (ne)loš scenarij čine ipak sam film dobrim za gledanjem. s tim da sam Energični nastup Travolte ipak pridonosi filmu u potpunosti. ( Pa ipak čovik ima svoj osobni avion, pa zašto nebi bio i vlasnikom jednoga vatrogasnoga kola- možda). sve u svemu nakon gledanja samoga film, moje stajališe o njemu se promjenilo. Dakako u pozitivnome smislu, te pokazalo je meni ( ali nadam se i vama ) da Vatrogasci imaju pune ruke posla, ( možda za razliku od naših koji rade samo liti), te da su izloženi nečemu što je jako hmmm toplo. Nadan se da vas s ovim nisam gnjavija puno, ali došlo mi je da vam moje mišljenje napišen makar se ono vama svidjelo ili ne.

vatrene kacige 2

vatrene kacige?pakleni toranj ? katastrofe ? katastrofa !

sirena za uzbunu

ALL I WANNA SAY-SEHR GOOD

Sirena za uzbunu

Klasičan uradak američke kinematografije: poznati glumci, veliki budget, visoka tehnologija snimanja, producenti... Dobro je dok imaju nove ideje za teme filmova. Tragično je kada gledamo blijede kopije od 10. tog autora. Sve u svemu ovaj uradak i nije tako loš. Palac gore!